Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Triumph

Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (8)  [Verzia pre tlač] Tlač

Testujeme: BMW R1200RS 2015

pošli na vybrali.sme.sk

Pridané: 29.04.2015 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 6415 [Bleskovky - Novinky]

Aktuálne máme v rukách športového turistu z Nemecka, BMW R1200RS. Báwo poháňané motorom boxer už po krátkej jazde ukázalo kde budú jeho najväčšie plusy avšak má aj svoje mušky.

Táto novinka ma zaujala už na papieri, nemyslím tým tabuľkové veci ako výkon atď. ale motorku ako celok. Nový, čiastočne kvapalinou chladený, motor boxer, ktorý už dobre poznám hlavne z modelu R1200GS mi skrátka pasoval k čomusi, čo sa teraz pretavilo do podoby eReSka. Boxer vodník je rozhodne dynamickejší než jeho predchodca a tak dáva väčší zmysel pri použití v cestnom biku.

BMW R 1200RS 2015

Brutálny záťah odspodu je návykový pričom motoru chutia aj otáčky, no stačí tak do 6 tisíc. Vtedy je už všetko podstatné dávno prežité a človek tam kvaltuje ďalšie rýchlosti neberúc ohľad na rýchlostné limity. Nechcem ale predbiehať, RS-ko medzi nohami si ešte len plánujem poriadne užiť. Fotenie a odreté stúpačky už máme za sebou, a teraz príde na rad tá príjemnejšia časť, pohodové vozenie sa.

BMW R 1200RS 2015

Podrobnejšie o tejto Hi-Tech strojovni, čoskoro :-)

Pridané: 29.04.2015 Autor: Feri Zubal - zeON pošli na vybrali.sme.sk

Technické parametre z Moto DB:

BMW R 1200 RS 2015:

Foto:
BMW R 1200 RS 2015
Všeobecné informácie:
Výrobca:BMW
Model:R 1200 RS
Rok:2015
Novinka:NOVINKA 2015
Kategória:Športovo cestovná
Motor:
Typ motora:dvojvalcový boxer (4T)
Objem:1170 ccm
Max. výkon:125.1 k (92.0 kW) / 7500 ot.
Max. krútiaci moment:125 Nm / 6500 ot.
Kompresný pomer:12.5:1
Vŕtanie x Zdvih:101.0 x 73.0 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:vzduchom a kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:kardan
Zdvih vpredu:140 mm
Zdvih vzadu:140 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR 17
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:276 mm
Pneu vzadu:180/55 ZR 17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:236 kg
Výška sedla:820 mm
Rázvor:1530 mm
Dĺžka:2203 mm
Šírka:998 mm
Výška:1285 mm
Objem nádrže:18 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4.9 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 275 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:za príplatok
LED denné svetlá:za príplatok
El. Podvozok:za príplatok
Iná výbava:Rozšírená kontrola trakcie, palubný počítač a palivové mapy za príplatok.
Poznámka:
Cena: 05/2015 13.400,-EUR

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (8)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Suzuki V-strom 1050 2020

cfmoto-side-05-2020

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2020 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 294468 | Včera: 120328