Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 29.04.2015 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 7976 [Bleskovky - Novinky]
Aktuálne máme v rukách športového turistu z Nemecka, BMW R1200RS. Báwo poháňané motorom boxer už po krátkej jazde ukázalo kde budú jeho najväčšie plusy avšak má aj svoje mušky.
Táto novinka ma zaujala už na papieri, nemyslím tým tabuľkové veci ako výkon atď. ale motorku ako celok. Nový, čiastočne kvapalinou chladený, motor boxer, ktorý už dobre poznám hlavne z modelu R1200GS mi skrátka pasoval k čomusi, čo sa teraz pretavilo do podoby eReSka. Boxer vodník je rozhodne dynamickejší než jeho predchodca a tak dáva väčší zmysel pri použití v cestnom biku.
Brutálny záťah odspodu je návykový pričom motoru chutia aj otáčky, no stačí tak do 6 tisíc. Vtedy je už všetko podstatné dávno prežité a človek tam kvaltuje ďalšie rýchlosti neberúc ohľad na rýchlostné limity. Nechcem ale predbiehať, RS-ko medzi nohami si ešte len plánujem poriadne užiť. Fotenie a odreté stúpačky už máme za sebou, a teraz príde na rad tá príjemnejšia časť, pohodové vozenie sa.
Podrobnejšie o tejto Hi-Tech strojovni, čoskoro :-)
Pridané: 29.04.2015 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | BMW |
Model: | R 1200 RS |
Rok: | 2015 |
Novinka: | NOVINKA 2015 |
Kategória: | Športovo cestovná |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalcový boxer (4T) |
Objem: | 1170 ccm |
Max. výkon: | 125.1 k (92.0 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 125 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 12.5:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 101.0 x 73.0 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | vzduchom a kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | kardan |
Zdvih vpredu: | 140 mm |
Zdvih vzadu: | 140 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 ZR 17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 276 mm |
Pneu vzadu: | 180/55 ZR 17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 236 kg |
Výška sedla: | 820 mm |
Rázvor: | 1530 mm |
Dĺžka: | 2203 mm |
Šírka: | 998 mm |
Výška: | 1285 mm |
Objem nádrže: | 18 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 4.9 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 275 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | za príplatok |
LED denné svetlá: | za príplatok |
El. Podvozok: | za príplatok |
Iná výbava: | Rozšírená kontrola trakcie, palubný počítač a palivové mapy za príplatok. |
Poznámka: | |
Cena: 05/2015 13.400,-EUR |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 86053 | Včera: 138642