Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Diskusia Diskusia k článku (33)  [Verzia pre tlač] Tlač

Ako som prišiel k motorke...

 Zdieľať

Pridané: 11.12.2004 Autor: stega
Čitatelia: 12015 [Vaše stroje - Moja motorka]

V tomto článku som opísal, ako som si splnil môj sen.
P.S.:článok je písaný pre jednoduchý pracujúci slovenskí národ, zbohatlíci a mafiáni nech ho radšej nečítajú. pripadala by im táto historka smiešna.

Pred pár rokmi, keď som nemal žiadne peniaze,mal 20 ročnú Kawasaki Z1 1000 cm bez papierov, náhodný prístup na internet, dávno keď podobné stránky začínali, bolo v nich len zopár článkov, predávali sa tam tričká s potlačou...

V tomto čase bola stvorená nie jedna z najlepších... ale najlepšia stránka pre motocyklistov - www.motoride.sk Vtedy som odišiel za prácou do Izraela, aspoň to nám nasľubovala agentúra (mne a môjmu kámošovi) po dvoch mesiacoch hľadania práce na vlastnú päsť, sme sa rozhodli odísť domov. Vrátili sme sa bez haliera, a keďže som mal požičaných 30 tisíc na poplatky agentúre a na cestu, musel som predať jedinú vec čo som vtedy vlastnil. Moju MOTORKU. V deň predaja som sa zaprisahal, že budem dovtedy tvrdo pracovať, kým si svoj sen: mať legálnu motorku nesplním.

Na slovensku som robil projektanta plynofikácií v renomovanej spoločnosti. A kedže ako to u nás býva, začala firma krachovať. Nevidel som svoju budúcnosť ružovo, a aj na pioniera by som dlho šporil. Nedal som sa znechutiť dvojmesačným pobytom v Izraeli,dal som výpoveď a odišiel do Rakúska robiť kuchára. (Podotýkam, že som nevedel uvariť ani praženicu). Konečne sa mi začalo dariť, aj keď to nebolo ľahké (vedia to všetci čo robili vonku) som sa nakoniec presadil, dnes už robím v Rakúsku šéfkuchára, dotiahol som tam brata a priateľku.

Po roku som si kúpil auto (dopravný prostriedok) , neskôr byt (aby som stále neotravoval rodičov), ktorý som komplet prerobil, pred mesiacom to bola garáž (motorku nemôžeš nechať vonku ako auto). Môj plán sa blížil na koniec, povedal som si: pozri máš všetko pre akú takú budúcnosť, je čas splniť si jediný sen: motorku. Aj keď viazaný určitou sumou,ako pracujúci človek ,ktorý nič nezdedil, rýchlo nezbohatol, nikoho neokradol, kúpil som si ju: HONDU CBR 600 F 2001.

 To je ona...kúpená 1.12.2004
To je ona...kúpená 1.12.2004

Tak to by bol môj návod ako prísť k motorke.
Môj sen sa stal skutočnosťou.
Stretneme sa v lete...

 Moja čierna strela a zlatý šíp...
Moja čierna strela a zlatý šíp...

 Že vraj čierne mačky prinášajú štastie,alebo je to naopak !!!
Že vraj čierne mačky prinášajú štastie,alebo je to naopak !!!

Ospravedlňujem sa za nie najkrajšie pozadia motorky.

Pridané: 11.12.2004 Autor: stega Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Honda CBR 600 F 2001:

Foto:
Honda CBR 600 F 2001
Všeobecné informácie:
Výrobca:Honda
Model:CBR 600 F
Rok:2001
Kategória:Superšport
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)
Objem:599 ccm
Max. výkon:110.6 k (81.3 kW) / 12500 ot.
Max. krútiaci moment:65 Nm / 10500 ot.
Vŕtanie x Zdvih:67.0 x 42.5 mm
Palivový system:vstrekovanie
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:120 mm
Zdvih vzadu:120 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:296 mm
Pneu vpredu:120/70-ZR17
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm
Pneu vzadu:180/55-ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:170 kg
Výška sedla:810 mm
Objem nádrže:18 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:250 km/h

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (33)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 162817 | Včera: 240870