Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 08.08.2014 Autor: mychalisko
Čitatelia: 9836 [Vaše stroje - Moja motorka]
Príbeh o Transalpe "v najlepších" rokoch, od nevšednej kúpy až po súčasný stav.
Príbeh začal v jedno letné piatkové popoludnie, obyčajným a bezcieľnym prezeraním Bazoša. Náhodou som natrafil na inzerát Transalpa, s jednou alebo dvoma fotkami, kde v podstate ani nebolo vidieť žiaden detail. Samotný inzerát neobsahoval takmer žiadne technické fakty. No aj napriek tomu ma inzerát zaujal, prizval som kolegov a ihneď nasledoval telefonát, mimo zopár technických otázok hlavne kvôli tomu, či pre ňu môžeme dôjsť aj hneď, ale v podstate v noci (nakoľko sme to mali asi 300 kilometrov). Pán neznel príliš nadšene, no v podstate mu to bolo jedno. Došli sme niekedy medzi 22. a 23. hodinou, pre domácich sme chvíľu boli ako partia "strangerov", preto sme sa ich snažili ubezpečiť, že sme úplne normálni, len ak sa na niečo tešíme, tak na to neradi čakáme. Nasledovala letmá obhliadka, skúšobná jazda, podpis zmluvy a 300 km naspäť.
PS: Motorka šla po vlastných a po príchode v ranných hodinách som len presadol do auta a pálil k Jadranu. :)
Od kúpy má za sebou takmer 2000km, štartuje v momente, olej nežerie. Jedine negatívum zatiaľ vidím v slabom prednom svetlomete, v porovnaní s kolegovym Transalpom 2010 je to akoby som jazdil na parkovačke.
Mala za sebou lakovačku kapotáže do kombinácie oranžová a čierna (resp. tmavošedá) metalíza, čo ju značne omladilo. Práve v tejto chvíli je vo fáze experimentu - Plasty sú dole a striekajú sa do čiernej matnej a kolesá do starozlatej (matná metalíza - Plasti Dip). V podstate sa to mohlo striekať aj na motorke, ale bolo by treba viac vecí oblepiť, prípadne aj zložiť padáky (čo by mohla byť babračka, ak by bol trošku ohnutý - našpanovaný).
po kúpe, cestou domov |
s kolegom v kameňolome Beňatina |
Spotrebované boli dva čierne spreje, dva zlaté. Proces striekania:
začiatok striekania - prvá vrstva Plasti Dipu |
kolesá pripravené na striekanie |
striekanie kolies - starozlatá metalíza (matná) |
výsledok - kapotáž - matný čierny Plasti Dip, ráfiky starozlatá |
Pridané: 08.08.2014 Autor: mychalisko Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | XL 600V Transalp |
Rok: | 1991 |
Kategória: | Enduro |
Motor: | |
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 583 ccm |
Max. výkon: | 50.7 k (37.3 kW) / 8000 ot. |
Kompresný pomer: | 9.2:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 75.0 x 66.0 mm |
Rozvod: | OHC (3V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
Pneu vpredu: | 90/90-21 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Pneu vzadu: | 130/80-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 205 kg |
Objem nádrže: | 18 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 167 km/h |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 88481 | Včera: 131442