Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 18.04.2014 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 4160 [Novinky - Predstavujeme]
Trikolóra, zlaté linky, zlatý rám, číslo 1 na prednom blatníku a ďalšie "detaily" nájdeme na limitovanej edícii MV Agusta F3 800 Ago, ktorá bude k dipozícii v počte 300 kusov.
MV Agusta F3 800 je už dobre známym bikom. Motor pod kontrolou elektroniky s objemom 798 ccm prichádza s nezmeneným maximálnym výkonom 108.8 kW pri 13.000 ot./min. a max. krútiacim momentom 88 Nm pri 10.600 ot./min. Elektronika je teda aj tu zjednotená pod systém MVICS (Motor & Vehicle Integrated Control System), ktorý spája rôzne elektronické systémy aby lepšie spolupracovali so samotným motorom. Nechýbajú systémy ako ride-by-wire (jazdec si tu dokonca môže sám nastaviť, to o koľko sa pootočí škrtiaca klapka pri otočení plynovou rukoväťou) či trakčná kontrola. K dispozícii sú tri predvolené palivové mapy a jedna úplne nastaviteľná samotným jazdcom. Kontrola trakcie prináša možnosť ôsmych módov nastavenia plus možnosť deaktivácie. K dispozícii je aj systém EAS (Electronically Assisted Shift).
Brzdu sú ako ináč od Bremba. Ide o kombináciu 320 mm kotúčov a štvorpiestikových radiálnych monoblokov vpredu, a 220 mm kotúča a dvojpiestiku vzadu. Prítomný je aj systém ABS spolu s funkciou RLM, ktorá zabraňuje dvíhaniu zadného kolesa pri prudkom brzdení.
Čo však robí túto MV Agustu F3 800 inou a prečo dostala do svojho názvu trojicu písmen Ago je spracovanie zovňajšku. Nájdeme na nej doplnky z katalógu doplnkov MV Agusta ako napríklad stúpačky ale najviac asi zaujme jej farebné spracovanie. MV Agusta F3 800 Ago má blatníky z karbónových vlákien a na prednom nájdeme aj zobrazenú číslicu 1. Spolu s použitím ľahkých kovaných kolies so zlatým lakovaním došlo aj k úspore dvoch kilogramov na váhe oproti "sériovej" MV Agusta F3 800. A ako to pri limitovaných edíciách býva, ani tu nebude chýbať plaketa na okuliaroch označujúca o ktorý z 300 vyrobených kusov ide. MV Agusta F3 800 Ago v talianskej trikolóre a so zlatým lemom bude naviac osobne podpísaná Giacomom Agostinim, 15 násobným majstrom sveta. Podpis sa nachádza nádrži a ku každej MV Agusta F3 800 Ago bude dodaný aj certifikát pravosti, rovnako podpísaný Giacomom Agostinim.
MV Agusta F3 800 Ago pôjde do predaja začiatkom Mája a bude dostupná za 23,990€.
Pridané: 18.04.2014 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | MV Agusta |
Model: | F3 800 Ago |
Rok: | 2014 |
Kategória: | Superšport |
Motor: | |
Typ motora: | radový trojvalec (4T) |
Objem: | 798 ccm |
Max. výkon: | 148.0 k (108.8 kW) / 13000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 88 Nm / 10600 ot. |
Kompresný pomer: | 13.3 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 79 x 54.3 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 125 mm |
Zdvih vzadu: | 123 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 ZR 17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm |
Pneu vzadu: | 180/55 ZR 17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 171 kg |
Výška sedla: | 805 mm |
Rázvor: | 1380 mm |
Dĺžka: | 2060 mm |
Šírka: | 725 mm |
Svetlá výška: | 125 mm |
Objem nádrže: | 16.6 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 269 km/h |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Poznámka: | |
Cena 04/2014 23 900,- € |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 145896 | Včera: 152759