Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (35)  [Verzia pre tlač] Tlač

Cleveland CycleWerks Tha Heist 250 - sparťanské povozeníčko 2/2

 Zdieľať

Pridané: 27.06.2013 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 19737 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]

Názor druhého redaktora:

Tomáš Hajduch - Awia:

V prvom rade Tha Heist dobre vyzerá, zaujal ma už na fotkách, ale potom aj naživo. Pekný rám dopĺňajú naozaj pekné kolesá, dobre zvolená kotúčová brzda vpredu, nádrž, odpružené sedadlo a matné lakovanie. Všetko pôsobí dojmom "Custom" stavby. A je to aj trochu tak. Aj keď motor a niektoré komponenty (ktoré pôsobia trochu lacne) pochádzajú z východu, tak celok navrhujú a dávajú dokopy v USA. Na druhej strane, budúci majiteľ si asi bude chcieť Heista upraviť a práve veci ako smerovky si vymení za také ako sa mu páčia.

Dobrý dojem pokračoval aj keď som nato sadol. Motor naskočil, ale po pridaní zdochol, bolo sa treba "pohrať" zo sýtičom, sadnúť na "trestnú lavicu" a vyraziť. Ladený výfuk robil randál hodný veľkého V-twinu a tomu nasvedčovali aj reakcie okolia. Zážitok bola aj jazda s hardtailom. V zadku som cítil každú nerovnosť, pružinové sedlo čo-to odfiltrovalo, ale húpal som sa v ňom. Ja viem, ono to celé znie divne, ale jazda bola zážitkom...

Pozerať sa na Tha Heist okom praktika je nezmysel. To je ako s kofolou, keď ju miluješ nieje čo riešiť. Ak chceš malý nenáročný skutočný custom s hardtailom tak už si ho nemusíš stavať a robiť kompromisy. Tha Heist je hotový a čaká len na to, ako ho ešte upravíš. Na jazdenie v meste a okolo komína je ako stavaný, ma dobrý jednoduchý vzducháč, super zvuk a kopu malých nedostatkov, ktoré vyvážiš svojim jazdeckým umením...

Plusy a mínusy

Jednoduchý motor a konštrukcia, upraviteľnosť, „Custom“ vzhľad už v sérii, cena, zážitok z jazdy tažko porovnateľný s niečim iným :-) niektoré komponenty pôsobia lacným dojmom, rýchlomer (nepresný), problémy s vekom nádrže

Konkurencia

Konkurencia ku Cleveland-u Tha Heist sa hľadá len veľmi ťažko. Japonský štvorlístok ani veľkí európski výrobcovia nič podobné s malým objemom motora neponúkajú. Iné by to bolo na trhu s jazdenkami kde by sa dala nájsť napríklad Suzuki GZ 250 Marauder, Yamaha XV 250 Virago či Honda CMX 250 Rebel. Z nových "čoproidných" nízkoobjemových motoriek tu potom máme Yuki 350 Daytona za 2999,-EUR a Keeway Cruiser 250 EFI za 2899,-EUR, obe sú pritom dvojvalce.

Záver

Pre koho sa asi tak Tha Heist 250 vyrába? Povedal by som, že pre niekoho, koho podobný štýl motoriek oslovil, no nemôže si dovoliť nového nadupaného „Haryka“ s obrovským motorom. Pre niekoho, kto by si niečo podobné aj zmastil v garáži, len na to nemá čas. Takto dostane podľa mňa slušný základ v podobe pekných kolies, stúpačiek, bŕzd, rámu, nádrže a predného svetlometu. Zvyšok si každý zrejme upraví na obraz svoj a naviac sa nemusí starať o to či svoje dielo nakoniec postaví na značky.

Plusy, mínusy

pocit z jazdy, ľahkosť motorky, pre potenciálnych majiteľov dizajn, možnosť ľahko si upraviť výzor hlučný akože ladený výfuk, nefunkčný tachometer, neodvetraná nádrž

Video

Video: Cleveland CycleWerks Tha Heist 250 2013

Pozadie / Wallpaper:

Cleveland CycleWerks Tha Heist 250 2013
Cleveland CycleWerks Tha Heist 250 2013
Cleveland CycleWerks Tha Heist 250 2013
Cleveland CycleWerks Tha Heist 250 2013

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Cleveland CycleWerks Tha Heist 250:

Servisný interval 5000 km
Spotreba 3.2 l/100km
Objem nádrže z toho rezerva 8.7
Dojazd po rezervu cca. 203 km
Otáčky motora pri 50, 90 trasie, separuje kosti od svalu :-)
Cena motorky 3920,- EUR

Ceny vybraných doplnkov:

Výfuk - Short Exhaust nehomologizovaný 201,50 EUR
Výfuk - Long Exhaust nehomologizovaný 221,20 EUR
Výfuk - Frameline Exhaust 121,70 EUR
Nádrž - Frisco Stick Up Tank 126,80 EUR
Nádrž - Peanut Tank center filler 156,30 EUR
Nádrž - CCW Tha Stick Up Tank (3 verzie) 126,80 EUR
Gas Cap - uzáver hliník 87,50 EUR
Gas Cap - uzáver hliník čierny 117,00 EUR
Gas Cap - uzáver bronz 117,00 EUR
Riadidlá - Bare Knuckle Bars 107,20 EUR
Riadidlá - Window 146,50 EUR

Ceny vybraných ND:

Predný svetlomet 32,70 EUR
Zadné svetlo 12,20 EUR
Smerovka 8,00 EUR
Rýchlomer 24,90 EUR
Spätné zrkadlo 9,20 EUR
Predný blatník 30,50 EUR
Zadný blatník 46,70 EUR
Predný tlmič 76,30 EUR
Predný brz. kotúč 19,00 EUR
Predné brzdové doštičky 8,40 EUR
Zadný brzd. kotúč 17,20 EUR
Zadné brzdové doštičky 9,40 EUR
Brzdový pedál 17,90 EUR
Pedál radenia 17,90 EUR
Nádrž s uzáverom 106,90 EUR
Palivový ventil 11,40 EUR
Vzduchový filter 12,40 EUR
Výfuk sériový 147,80 EUR
Tesnenie pod hlavu motora 3,90 EUR
Hlava motora 86,50 EUR
Karburátor 58,00 EUR
Motor 250 ccm 775,20 EUR
Foto:
 Cleveland CycleWerks Tha Heist 250 2013 Yuki 350 Daytona 2014 Keeway Cruiser 250 EFI 2014
Všeobecné informácie:
Výrobca:Cleveland CycleWerksYukiKeeway
Model:Tha Heist 250350 DaytonaCruiser 250 EFI
Rok:201320142014
Kategória:Chopper/CruiserChopper/CruiserChopper/Cruiser
Motor:
Typ motora:jednovalec (4T)radový dvojvalec (4T)dvojvalec do V (4T)
Objem:229 ccm320 ccm249 ccm
Max. výkon:14.28 k (10.50 kW) / 7000 ot.23.12 k (17.00 kW) / 8000 ot.18.36 k (13.50 kW) / 9450 ot.
Max. krútiaci moment:15.8 Nm / 5500 ot.21 Nm / 4500 ot.
Kompresný pomer:9,2 : 110,4 : 19,4 : 1
Vŕtanie x Zdvih:67.0 x 65.0 mm62 x 5349 x 66 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:OHVOHC
Chladenie:vzduchomvzduchomvzduchom
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 5-stupňovámanuálnamanualna
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Brzdy vpredu:kotúčová dvojpiestikovádvojkotúčovákotúčová
Priemer bŕzd vpredu:290 mm
Pneu vpredu:90/90 - 2190/90-21110/90-16
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm
Pneu vzadu:140/70 - 18160/80-16130/90-15
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:115 kg150 kg
Hmotnosť s náplňami:184 kg172 kg
Rázvor:1515 mm1660 mm1550 mm
Dĺžka:2200 mm2335 mm2300 mm
Šírka:720 mm965 mm762 mm
Výška:1040 mm1110 mm1145 mm
Svetlá výška:140 mm
Objem nádrže:8.7 l13.5 l15 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:112 km/h105 km/h115 km/h
Spotreba paliva:3.2 l/100km4.7 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 203 kmcca 215 km

Text: Feri Zubal - zeON
Foto: Tomáš Hajduch - Awia

Motocykel na test poskytla spoločnosť Celeveland CycleWerks Slovensko. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR.

<

Pridané: 27.06.2013 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (35)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 223782 | Včera: 242263