Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 13.12.2004 Autor: Gastan
Čitatelia: 10377 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Táto „ Zuzka „ je oficiálnou replikou strojov, ktoré v teame Rizla Crescent Suzuki jazdia BSB šampionát, teda anglické superbiky. Tento express vás dokáže na ceste dostať bližšie k pocitom pretekára. Čo má však spoločné s naozajstným pretekaním, je asi jeho cena, takže potrebujete naozaj štedrého mecenáša alebo láskavú manželku.
V celej kráse |
Ak vám zaimponoval svojimi výkonmi John Reynolds, ktorý tohto roku na Suzuki GSX R-1000 vyhral BSB šampionát a po jazdení na jeho stroji sa vám zbiehajú slinky, pravdepodobne sa začnete obzerať po tejto replike. Pravda, ak spĺňate obe podmienky.
Express je postavený na základe súťažneho stroja Yukiho Kagayamu, ktorý sa spolupodieľal na jeho konštrukcii (preto ten názov) spolu s technikmi svojho teamu. Celé sa to postavilo ručne v Crescent Suzuki Performance Centre.
Trvá to dokopy viacej ako sto hodín, aby sa zo sériovej Suzuki stala táto dvojkolesová diablica. Väčšina štandardných súčiastok je nahradená kusmi priamo z políc superbikového programu Rizla. A že sa tam neváľa len tak hocičo. Kolesá Marchesini, výfukový systém Yoshimura, brzdový komplet Brembo brzdové doštičky SBS ( karbón samozrejme ), pruženie Ohlins atď. Skrátka to najlepšie z najlepšieho racingového.
A výsledok ??? Ak to dáme dokopy, dostaneme viacej ako 180 !!! koní na zadnom kolese a cenu už spomínanú. Pri hmotnosti 158 kilogramov, celkom rozkoš , však?
Maximálka je 186 MPH, dole: detajl nádrže |
Ak potiahnete plne nastaviteľnú brzdovú páčku Brembo, štyri titánové piestiky v každom Brembo Monobloc (monoblokovom) strmeni špecifikácie pre šampionát BSB, pritlačia dvojité karbónové doštičky na pretekárske disky s vyrazeným Brembo nápisom a stojíte. Pravdepodobne, ak ste si len nepribrzdili pred zákrutou a práve nehobľujete slider na kolene. Že sú brzdy radiálne, to hádam ani spomínať nie je potrebné.
Týmto sa brzdí |
Do zákruty zrejme podradíte. Ťuk na páčku prevodovky dá do pohybu prevodovku s podpisom Yoshimura v spolupráci s Cerscent spojkou, ktorú doslova cítite pracovať. Antihop sa považuje za samozrejmosť, takže zadok nepodkĺzne, a „ Zuzanka“ jemne a s kľudom „ vpáli“ do zákrut, do ktorých sa priam pýta.
Ak budete mať čas si trošku stroj popozerať, tak na riadidlách si všimnite vyrazený nápis Crescent. Nedajte sa oklamať dvojitým otvorom na plnenie nádrže benzínom po vzore Endurance, funkčný je len jeden. Ale dobre to vyzerá.
Pod nápisom Crescent Suzuki na nádrži je výrazený akýsi ázijský znak. Zadná kyvná vidlica je popísaná presne tým istým japonským nápisom. Jeden z tých šikomookých povedal, že je to Yoshimura. Ja by som mu veril .
Rondo Italiano |
Aby vás riadidlá nenakopali, stráži ich plne nastaviteľný tlmič riadenia, radeniu napomáha quickshifter. A takto by som mohol pokračovať mesiac. Toto je však článok, nie telefónny zoznam.
Takže, ak nemáte čo robiť s vašou poslednou výplatou, a manželka vám po x-tom oslintaní monitora povolila jej kúpu, zaklopte u „ crescenťákov “. Ale s menej ako dva a štvrť „ melónom“ sa tam ani neukazujte.
Takto vás uvidia zrejme iba tí čo budú stáť vedľa |
A keď im budete veľmi finančne sympatický, tak „ nafasujete technika“ , ktorý vám pomôže stroj nastaviť presne podľa vašich požiadaviek. Aby to však nerobil len tak na ceste, odvezie vás aj s vašou nastávajucou na Donington.
Potom sa zastavte u mňa. Trošku vám ju poslintám. Respektíve jej make-up inšpirovaný racingovým náterom model sezóny ´03.
Pridané: 13.12.2004 Autor: Gastan Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 60300 | Včera: 124676