Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (18)  [Verzia pre tlač] Tlač

Harley-Davidson CVO uvádza na trh nový model Brakeout

 Zdieľať

Pridané: 03.09.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 6064 [Novinky - Predstavujeme]

Harley-Davidson® CVO™ Breakout™ 2013 sa dá prirovnať ku svalu v pohybe. Tento nový, v limitovanej edícii vyrábaný model Softail® od Harley-Davidson, je kombináciou nespútanej sily motora Twin Cam 110B™ a množstva špeciálnych detailov, ktoré s klasicky vyrábanými motocyklami nemožno porovnať.

Okrem jeho oslnivého vzhľadu vás zaujme aj jeho hrdý rebelský postoj. Na cestách je CVO Breakout doslova pochrómovanou päsťou, ktorá rozráža vzduch s každým pridaním plynu.

Motocykle Harley-Davidson CVO sú špeciálne upravené stroje s použitím tých najlepších komponentov a laku, spolu s nespočetnými doplnkami od Harley-Davidson® Genuine Motor Accessories®. CVO program je často využívaný k tomu, aby spoločnosť predstavila nové custom komponenty či techniky ešte pred tým, než sú dostupné k voľnému predaju.

Podľa stylingového manažéra Harley-Davidson Kirka Rasmussena, má Breakout predstavovať rebelský postoj. „Začali sme úplným okresaním motocykla až na kosť“, povedal Rasmussen. „Stylista Mark Daniels načrtol drsne vyzerajúci hot rod a my sme boli nadšení. Pre vytvorenie kompaktného, maskulínneho profilu sme osekali blatníky až na povinné minimum tak, aby bola viac odhalená pneumatika na oboch stranách motocykla. Rovnaký princíp bol aplikovaný aj na konzolu. Vďaka tomu sme získali viac priestoru pre lak, ktorý je u motocyklov CVO zásadným prvkom“, dodáva.

Príbeh modelu CVO Breakout začal motorom Twin Cam 110B o obsahu 1 802 cm³, ktorý pumpuje viac krútiaceho momentu, čím sa získava najlepší pomer medzi výkonom a váhou zo všetkých súčasných strojov CVO. CVO Breakout vyniesol výrobu a nanášanie laku na novú úroveň skutočnej customizácie. Dva farebné varianty sú charakteristické ručne lakovanými oceľovými časťami na palivovej nádrži a blatníkoch. Tretí sa vyznačuje ručne nanášanou farbou cez špeciálnu jemnú textíliu. Množstvo ručnej práce potrebnej na vytvorenie týchto lakovaných častí robí každý set úplne unikátnym.

Nové leštené turbínové kolesá sú len ďalším štýlovým prvkom, ktorým sa CVO Breakout vyznačuje. „Vzhľad turbínových kolies sme poriadne zdramatizovali tým, že sme špice vytiahli cez ráfik, vďaka čomu koleso vyzerá omnoho väčšie,“ vysvetľuje Rasmussen. „Predné koleso má 21 lúčov. Myslím, že špice na prednom kolese vyzerajú až trochu strašidelne. Dramatický vzhľad 21-palcového predného kolesa s 130 mm širokou pneumatikou a 18-palcové zadné koleso s 240 mm širokou pneumatikou sú silným základom tohto stroja.“

Ďalšie zaujímavé detaily zahŕňajú širokú prednú časť s krytom na predný svetlomet a chrómovanú olejovú nádrž. Podvozok zdieľa čisté línie hardtail vintage rámu, avšak disponuje zadným odpružením, vďaka skrytým tlmičom montovaným horizontálne bez toho, aby boli na ráme vidieť. Elektronický tempomat, Anti-Lock Breaking System (ABS), bezkľúčové zapaľovanie a bezpečnostný systém Harley-Davidson sú štandardnou výbavou modelu CVO Breakout.

Kľúčové prvky CVO Breakout

Počet kusov bude limitovaný na cca. 1 900.

Pridané: 03.09.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (18)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 15976 | Včera: 243491