Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 15.08.2012 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 4231 [Technika - Úpravy motocyklov]
Najnovšia generácia drag bikov od Marcusa Walza nesiem meno Benchmark. Aj keď sú navonok podobné predchádzajúcim modelom tak až 90% dielov je úplne nových.
Rám je nový a ľahší s nižším sklonom stĺpika riadenia, nová je zadná kyvka, ktorá je pneumaticky odpružená, a vďaka tomu sa Benchmark skrátil o 6 centimetrov. Mnoho komponentov pochádza zo sveta pretekov. Predná vidlica je od Ohlinsu, výfukový systém dodal Akrapovič, 17 palcové kolesá z karbónových vláken sú dielom firmy Blackstone Tek. Z karbónu je aj mnoho iných dielcov ako aj kryty hláv valcov.
Brzdový systém je od Bremba. Kotúče sú vyrobené z kompozitného karbon-keramického materiálu a strmene sú zo zliatiny titánu. Motor má objem viac než 2000 ccm. a je vyrobený s elektronickým vstrekovaním. Vzhľadom na jeho silu sa Benchmark dodáva s reťazou a nie s remeňom ako by sa u takejto stavby očakávalo. Prevodovka je 5 stupňová. Celková váha stroja je údajne menej než 100 kíl.
Cena stavby ktorú vidíte na fotkách je približne 163 000 eur pričom pri objednávke je nutné zaplatiť 50% sumy vopred a čakacia doba je asi jeden rok. K dispozícii je aj "ekonomickejšia" verzia s cenou približne 122 000 eur. Pri tejto verzii sa ale musíte zaobísť so slabším motorom avšak so 6 stupňovou prevodovkou a prednou vidlicou Marzocchi.
Info & foto: www.motoblog.it
Pridané: 15.08.2012 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 61029 | Včera: 213773