Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Hodnotenie: (11 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (19)  [Verzia pre tlač] Tlač

Úprava Simsona S51 na StuntRiding

 Zdieľať

Pridané: 25.01.2012 Autor: StuntBiker
Čitatelia: 16918 [Vaše stroje - Moja motorka]

Podelím sa s vami o skúsenosti pri úprave môjho Simáča, možno to niekomu pomôže.

Začalo to kukaním videí na internete jazda po zadnom + do toho triky hneď ma to zaujalo... Začal som pátrať po vhodnej motorke na začiatok som si kúpil Hondu NSF 125 čo nebol najlepší výber .... Prešiel som teda k Simsonu po tom čo som videl nejake videa ze aj na nom to ide po zadnom. Mal som ho cca skoro 3 roky (na tuto Veľkú noc by tomu tak bolo) Prečo mal ? Lebo som ho predal bratovi a presedlal som na MZ ETZ 150 ktorú momentálne upravujem.

 približne toto bol stav v akom som ho kúpil akurát už je na nom hrazda a sem tam dačo odmontované
približne toto bol stav v akom som ho kúpil akurát už je na nom hrazda a sem tam dačo odmontované

Späť k Simsonu

Po kúpe resp(výmene za Hondu) som spravil zopár prvých úprav ako hrazda odmontovanie zbytočnosti toto bolo tak cca mesiac po kúpe. Začínal som sa už učiť jazdu po zadnom teda wheelie. Prvý rok jazdy som toho veľmi veľa neupravoval sústredil som sa iba na jazdu na úpravy ani nie až časom keď mi už nestačilo to čo som mal som začal špekulovať. Dovtedy som robil iba bežnú údržbu čo sa pokazilo vymeniť a jazdiť. Prvý rok bol Simson v skoro základnom stave ako som ho kúpil. Na prvú zimu co som mal Simača som začal meniť lak dal som podobnú "Kawasaki" zelenú. Kúpil som nove veci ako riadidlá pegy repas bŕzd, prednej vidlice vlastne skoro všetko čo sa dalo bolo vymenené.

 Moja verzia 1.0 :D
Moja verzia 1.0 :D

Chvíľu som jazdil na mojej zelenej verzii a myslel som si ze to bola konečna úprava ale mýlil som sa :D. Už mi to nestačilo hlavne zadná brzda ktorá bola bubnová a ťažko sa stláčala preto som tam chcel dopasovať kotúč. Dohodol som sa s Dehačkom ktorý mi poslal pumpu strmene a kotúč. Keď prišla objednávka tak som si myslel ze to proste len nahodím a budem jazdiť :D... môj ďalší omyl. Prvý pokus udržať ho šróbmi nedopadol zrovna dobre. Preto som dal do kolesa vysústružiť medzikus ktorý sa chytil o disk a o medzikus sa chytil kotúč (navŕtané diery narezaná 6tka závit). A fungovalo to !! Po kotúčisku som spravil padacie rami na jazdu bez predného kolesa. Nove zadne stúpačky ako na SS :D (ktoré som časom musel predlžiť skrz výšky ) + úprava hrazdy. No ešte stále niesme vo finále. Takto som odjazdil rok

 Už sa blížime k cielu veľký upgrade pre Simsona pridané padacie rami na No front wheel kotučová brzda
Už sa blížime k cielu veľký upgrade pre Simsona pridané padacie rami na No front wheel kotučová brzda

2011 cca len pol rok som si tento stav tak vychutnal lebo prišiel úraz s kolenom a po zotavení bolo zlé počasie potom bol problém ze na Simsone nešla iskra -----> cela nova elektrika a keď už bolo všetko ok začal zlobiť motor. Preto som sezónu 2011 skončil príliš skoro motor už nemal ťah a na zadnom mal tendenciu zdochýnať... Tak a tímto sa presúvame ku koncu.

 Skoro Finále ešte odfotené cca 2 mesiace vzad ešte bez valca ktorý bol v tedy na výbruse ale moto už bol po GO a vlastne sú tam už všetky úpravy ako aj sedačky nádrže a pod
Skoro Finále ešte odfotené cca 2 mesiace vzad ešte bez valca ktorý bol v tedy na výbruse ale moto už bol po GO a vlastne sú tam už všetky úpravy ako aj sedačky nádrže a pod

Prišla jeseň ja som už nejazdil dal som dolu motor zo Simáčika a konečne došiel rad aj naňho žiaden tuning len jeho GO ktorú si zaslúžil .... nové ložiská, guferá, výbrus, piestna sada, pretesnenie, GO karbeca všetko vnútri nové úprava sedačky ktorá zospodu nevyzerala vábne doma robený protišmykový poťah, a znova ďalší image. Tento krát sticker bombing (teda nálepka na nálepke). Keď som to dolepil som to zalakoval nech sa pod to nedostane voda aj keď tie nálepky sú na to aby to vydržalo.

Tak to je finálna verzia teraz akým smerom sa bude uberať simák je na bratovi.

 Jedna s posledných foto minulej sezóny potom som to zabalil a musel spraviť GO motora lebo Simson už nemal žiadnu silu valček bol kvalitne vybehaný :D
Jedna s posledných foto minulej sezóny potom som to zabalil a musel spraviť GO motora lebo Simson už nemal žiadnu silu valček bol kvalitne vybehaný :D

Pridané: 25.01.2012 Autor: StuntBiker Zdieľať

Hodnotenie: (11 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (19)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 13957 | Včera: 167895