Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (18 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (29)  [Verzia pre tlač] Tlač

Vianoce už prišli, Vianoce už prišli (aspoň pre mňa) SUZUKI GSX 1400 K5

 Zdieľať

Pridané: 16.11.2010 Autor: chrobakx
Čitatelia: 13127 [Vaše stroje - Moja motorka]

Keďže som bol celý rok veľmi dobrý a poslušný, Ježiško si to asi všimol a rozhodol sa, že darček mi prinesie skôr, nie až na Vianoce.

Vážení a milí, chcem Vám predstaviť moju najnovšiu lásku SUZUKI GSX 1400 K5 v klasickom modro-bielom šate. Po mojej poslednej motorke GSX-R 1000 K2 som chcel skúsiť niečo nové. Malo to mať obsah motora nad 1000, nie superšport a mala to byť SUZUKI. Moja voľba padla na už vyššie spomínanú GSXu.

Bol som pre ňu, 130 míľ od môjho domu, počasie nebolo až také zlé, pršalo až posledných 110 míľ :-)))))) Našťastie som bol dobre vybavený na nepriazeň počasia. Motorka mala pri kúpe 14 686 míľ, zadný držiak na kufor, malé predné plexi, ladený výfuk BOS + originál a čo ma veľmi milo prekvapilo tak ešte vyhrievané riaditka OXFORD (vonku strašne fúkalo a rukavice som mal celé premočené, ale vôbec ma to netrápilo, dlane boli pekne vyhrievané).

Keď porovnám jazdu na GSX-R a GSX, tak na GSX som sedel ako vo veľkom pohodlnom kresle, motorka je skvelo odpružená a po 130 míľach som vôbec necítil žiadnu bolesť chrbta alebo zápästia. Len keď som sa skúšal skryť za to malé plexi a ľahnúť na nádrž tak to sa nedalo, to som potom už nevidel na cestu :-), na GSX-R to bolo v pohode. Ťah to má ako lokomotíva, od 2000 otáčok na 6-ke si pekne pradie. K motorke ešte boli dva kľúče, servisná knižka a servisný manuál. V manuáli sa píše, že pod sedadlom je 10L úložný priestor, ja som tam nalial 25L bandasku a stále som mal 10L voľných. To sú zatiaľ moje prvé dojmy z tejto krásky.

Menší update po víkende a ďalších 120 míľach v sedle, nové skúsenosti. Brzdy sú skvelé, tuším rovnaké, aké mala aj moja Gixera 1000 K2. Trochu mi vadí, že pri brzdení sa dosť ponárajú predné teleskopy, viac by sa tam hodili USD. Zrýchlenie je o niečo pomalšie oproti gsxre, predsa len to má o 36 koní menej. Keď som pridával na plno na dvojke alebo trojke, mal som pocit, akoby mi dala motorka krátku chvíľu čas na rozmyslenie, či chcem naozaj vyraziť vpred, kdežto gsxr tam už bola. To mi ale vôbec nevadí.

Výfuk ma skvelý hlboký, dunivý zvuk aj keď na začiatku sa mi zdal tichý a chcel som odstrániť DBkiller. Pri nízkych otáčkach pekne buble, alebo skôr bručí ako nejaký pokojný maco, ale keď pridám plyn, hneď zreve ako grizzly, po prudkom ubratí plynu občas strelí. Zatiaľ som najrýchlejšie šiel asi 200km/h a čakal som väčší odpor vzduchu, ale bolo to v pohode, ten malý predný štít predsa len niečo ochráni.


Pridané: 16.11.2010 Autor: chrobakx Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Suzuki GSX 1400 2005:

Foto:
Suzuki GSX 1400 2005
Všeobecné informácie:
Výrobca:Suzuki
Model:GSX 1400
Rok:2005
Kategória:Naháč
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)
Objem:1402 ccm
Max. výkon:107.5 k (79.1 kW) / 6800 ot.
Max. krútiaci moment:126 Nm / 5000 ot.
Kompresný pomer:9.5:1
Vŕtanie x Zdvih:81.0 x 68.0 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Pneu vpredu:120/70-17
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Pneu vzadu:190/50-17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:228 kg
Výška sedla:790 mm
Šírka:810 mm
Svetlá výška:180 mm
Objem nádrže:22 l

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (18 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (29)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 362648 | Včera: 130168