Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 01.11.2010 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 7796 [Bleskovky - Novinky]
Pre tých, ktorí sa nemôžu dočkať výstavy EICMA 2010 je tu ďalší vopred odhalený kúsok. Ducati Diavel.
Ducati Diavel je muscle bike so 162 koňmi a 127,5 Nm maximálneho krútiaceho momentu, na 210 kilogramov suchej hmotnosti.
Okrem „obyčajnej“ Ducati Diavel, je tu tiež verzia Ducati Diavel Carbon, ktorá má karosériu z uhlíkových vlákien a kované kolesá Marchesini. Vďaka tomu došlo k poklesu váhy na 207kg.
Vpredu je Diavel vybavený masívnou USD vidlicou Marzocchi, ktorá je plne nastaviteľná. O zadok sa stará plne nastaviteľný zadný tlmič Sachs, ktorý je umiestnený vodorovne pod motorom. Brzdy sú značky Brembo. Vpredu má táto Ducati dvojicu 320mm kotúčov.
Predné koleso 3,7 × 17 palca je obuté do 120/70-17 Pirellky a zadné masívne 8 × 17 palcové koleso je obuté do 240 × 45 - 17 pneumatiky (taktiež Pirelly). Pneumatiky majú tvrdú strednú časť pre maximálnu kilometrovú výdrž a sú mäkšie po stranách aby zabezpečili dobrú priľnavosť v zákrutách.
Plyn sa ovláda systémom ride-by-wire. Diavel je vybavený troma režimami jazdy: plný výkon s agresívnym nástupom pre športovú jazdu, plnú výkon s progresívnym nástupom pre „turistiku“ a 100 koňový režim pre jazdu mestom.
Diavel má ako keby dva prístrojovky. Jednu na riadidlách, zobrazujúcu: rýchlosť, otáčky motora a signalizáciu rozsvietených svetiel. Druhú ako súčasť nádrže. Tá zobrazuje: zaradený prevodový stupeň, zvolený režim jazdy a nastavenie kontroly trakcie. Pre naštartovanie Ducati Diavel nie je nutné nikam strkať kľúč. Stačí ho len mať vo vrecku.
zdroj & foto: www.hellforleathersmagazine.com, www.motociclismo.it
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Ducati | Ducati |
Model: | Diavel | Diavel Carbon |
Rok: | 2011 | 2011 |
Novinka: | NOVINKA 2011 | |
Kategória: | Naháč | Naháč |
Motor: | ||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 1198.4 ccm | 1198.4 ccm |
Max. výkon: | 161.8 k (119.0 kW) / 9500 ot. | 161.8 k (119.0 kW) / 9500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 127.5 Nm / 8000 ot. | 127.5 Nm / 8000 ot. |
Kompresný pomer: | 11.5:1 | 11.5:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 106 x 67.9 mm | 106 x 67.9 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | Desmodromický rozvod (4V) | Desmodromický rozvod (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 120 mm | 120 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-ZR17 | 120/70-ZR17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 265 mm | 265 mm |
Pneu vzadu: | 240/45-ZR17 | 240/45-ZR17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Suchá hmotnosť: | 210 kg | 207 kg |
Výška sedla: | 770 mm | 770 mm |
Rázvor: | 1590 mm | 1590 mm |
Objem nádrže: | 17 l | 17 l |
Pridané: 01.11.2010 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 155465 | Včera: 173109