Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 25.10.2010 Autor: Beal
Čitatelia: 4351 [Novinky - Čo nového v tlači]
V jedenástom čísle sa proti sebe postaví auto a motorka. Nie hocijaké auto a nie hocijaká motorka. Bugatti Veyron vs. BMW S1000RR.
Popis obrázku |
Je to naša najhoršia nočná mora. Horšia ako búračka. Horšia ako blikajúce modré svetlá v zrkadle. Dokonca horšia ako prebudiť sa a zistiť, že ste si práve kúpili Harley. Tie dve svetlá a chladič tvaru otvorených úst kapra je vidieť v zrkadlách S1000RR nejako príliš dlho. A teraz je na mne, aby som to BMW poriadne otvoril a ukázal tomuto "hmyzu" naozajstný zákon prírody: „Motorky sú predsa rýchlejšie ako autá!“ Na tejto francúzskej lesnej cestičke s krásnymi serpentínami čakáte, že športová motorka - vlastne každá motorka - urobí z auta fašírku. Počas mojej profesionálnej kariéry, ktorá zahŕňa takmer 20 rokov testovania, som jazdil na rýchlych, niekedy dokonca aj oveľa rýchlejších mašinách. A za tú dobu sa žiadne auto k mojej motorke nepriblížilo ani len na dostrel.
Popis obrázku |
Je otupné, vcelku chladné ráno, niekedy uprostred júla. Nad rodnou chalúpkou nášho pána šéfredaktora zvoľna vylieza ešte tmou akoby zdrogované slniečko a my sa pomaly súkame von. Čaká nás veľmi ťažký deň. Pôjdeme veľa kilometrov a navyše na motocykloch, ktoré k tomu neboli primárne určené. Pôjdeme do Brna a späť - ale tentoraz nie ako výletníci, tentoraz naše kroky budú zasvätené bohyni vedy. Chceme nájsť zodpovedne odpoveď na otázku: Čo žerie viac dvoj alebo štvorvalec?
Popis obrázku |
Keď sa povie Easy Rider, vybaví sa mi v prvom rade kultový film, ale hneď vzápätí celá jeho podstata - sloboda. Easy Ride je pre mňa osobne onen moment, kedy je čas nepodstatnou veličinou, keď sa nemusím nikam ponáhľať, môžem si vychutnávať cestu, užívať si. Tu a tam sa zastaviť, ľahnúť si na chvíľu na lúku a nasávať slnko. Ísť cestou necestou, potom si dať kafčo v stánku na kúpalisku, pokecať s miestnymi, večer urobiť oheň v lese a prespať pod tou najlepšou strechou – hviezdnym nebom.
Popis obrázku |
Je 26. júla 2010, neskutočné teplo a ja spolu s Marom a Bártom sedíme na Ruzyni pred odletovým terminálom navlečený v kompletnom enduro oblečku, teda rozumejte, vrátane plastových čižiem. To aby sme sa vošli do váhového limitu batožiny. Len helmu a chrániče máme v taške. Zato všetko môže ďalší člen výpravy, Milan Holý, inštruktor offroad jazdenie, ktorý ma na cestu zlákal a ktorý sa podieľal v rámci svojho projektu enduroskola.cz na vzniku novej „cestovky“, ktorá má v pláne voziť do Mongolska skupinky motorkárov so všetkým potrebným zabezpečením , vrátane sprievodcu, mechanika, sprievodných vozidiel a hlavne pripravených motoriek BMW 650 Xchallenge, a prevádzať ich niekoľkými pripravenými okruhmi po Mongolsku. Týmto okamihom začala neuveriteľná 16 denná jazda, ktorá nemala jediné slabšie miesto, či už sme sedeli na motorkách, v jurte alebo v krčme.
Popis obrázku |
Motohouse za 3.80 eur, ročné predplatné 29 eur
Ročné predplatné slovenskej verzie Motohouse je len 29 eur .
Predplatné zaisťuje: Mediaprint-Kappa Pressegrosso, a.s.
Oddelenie inej formy predaja
Vajnorská 137
830 00 Bratislava
tel: 02/44 44 27 73
e-mail: predplatne@abompkapa.sk
Českú mutáciu časopisu je možné si objednať na adrese:
SEND Predplatné, P.O.Box 141, 140 21 Praha 4
tel: +420 225 985 225
e-mail: send@send.cz, www.send.cz
Pridané: 25.10.2010 Autor: Beal Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 87165 | Včera: 194583