Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (5)  [Verzia pre tlač] Tlač

Nová Kawička do bahna – Kawasaki KX 250F 2011

 Zdieľať

Pridané: 28.05.2010 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 8148 [Bleskovky - Novinky]

Nová štvortaktná motocrossová žabka sa svetu ukázala s mnohými zmenami. Pekne ostré športové náradíčko tak určite poskytne svojmu majiteľovi riadnu dávku adrenalínu.

Mnoho zmien dvestopäťdesiatka pochytila od svojej väčšej kolegyne Kawasaki KX 450F. Ide hlavne o elektronické vstrekovanie, ktoré je schopné prevádzky aj bez batérie. Na motore sa udialo aj mnoho iných zmien. Iný tvar piestov a s tým spojený aj ich vyšší zdvih zvýšili kompresný pomer na 13.5 : 1. Elektronické systémy sa starajú o maximálny možný výkon za rôznych podmienok vonkajšieho prostredia a o množstvo ďalších vecí. Napríklad jazdec má možnosť nastavovať si vlastné palivové mapy či pozrieť si až 6 hodinový záznam informácii zahrňujúci otáčky motora, stupeň otvorenia škrtiacej klapky, teplotu chladiacej kvapaliny, predstih zapaľovania...

Zmeny sa udiali aj na podvozku. Hlavnou hviezdou zmien do roku 2011 je určite predné tlmenie. Kawasaki prichádza zo systémom SFF (Separate Function Fork). Jedná sa o systém, pri ktorom je v jednej vidlici pružina a v druhej tlmiaci mechanizmus. Jazdec má tak možnosť nastavenia obidvoch súčasti oddelene. K zníženiu trenia vidlice má poslúžiť aj nitrid titánový povlak.

Noviniek sa teda KX250 F dočkala požehnane. Snáď niet pochýb o tom, že Kawasaki sa off-road jazdcom snaží namixovať čo najlepšie mašiny.

Zdroj & foto: www.kawasaki.com

Pridané: 28.05.2010 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Kawasaki KX 250 F 2011:

Foto:
Kawasaki KX 250 F 2011
Všeobecné informácie:
Výrobca:Kawasaki
Model:KX 250 F
Rok:2011
Kategória:Cross
Motor:
Typ motora:jednovalec (4T)
Objem:249 ccm
Kompresný pomer:13.5:1
Vŕtanie x Zdvih:77.0 x 53.6 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 5-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:315 mm
Zdvih vzadu:310 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčová, 2 piestiky
Priemer bŕzd vpredu:250 mm
Pneu vpredu:80/100-21 51M
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm
Pneu vzadu:100/90-19 57M
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:104 kg
Výška sedla:945 mm
Rázvor:1475 mm
Dĺžka:2170 mm
Šírka:820 mm
Výška:1270 mm
Svetlá výška:330 mm
Objem nádrže:7.2 l
Poznámka:
Vpredu dvojkomorová vidlica - Separate Function front Fork (SFF)
Cena (15.11.2010): 6 795 EUR

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (5)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 215498 | Včera: 166198