Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 10.07.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 4100 [Novinky - Čo nového v tlači]
Je tu letné dvojčíslo a s ním kopa noviniek a zmien. Zväčšili sme formát časáku, pribudol obojstranne potlačený plagát. Jirko sa vyhral s novou grafikou a tiež v ňom nájdete nové stránky. A čo sa nedá umiestniť do časáku, budeme vešať na net. Užite si to!
Titulka |
Boh stvoril svet za šesť dní – prečo nie, tomu sa dá aj veriť. Lenže potom vyliezol zo zeme Lucifer a dupnutím kopyta postavil vedľa toho všetkého svoj motocykel – hriech... My sme sa na tomto stroji zviezli a na Boha úplne zabudli.
Mozog vysiela pokyn do pravého zápästia, ale potom, ako otáčate plynovou rukoväťou, akoby prestal fungovať. Chvíľku nevnímam nič, je tu len hluk a zrýchlenie. Priestor a čas dostávajú naraz úplne nový rozmer. Nič (nie, naozaj nič!) nejde takto strašne, tá akcelerácia je neuveriteľná. Môj pohľad na svet sa v tejto chvíľke navždy zmenil. Už nikdy nebudem tým dobrým chlapcom, ktorým som býval.
Yamaha VMax |
Ohromné cesťáky, utečenci z Dakaru, svetobežníci, alebo poriadni ostráči, ktorí s chuťou skočia do každej kaluže, ktorá im príde do cesty – hovorte im, ako chcete, ale táto trieda, ktorá ešte pred desiatimi rokmi sotva existovala, sa poriadne rozrastá a stále viac pilotov sa častejšie ohliada po praktickom vysoko položenom sedadle. Z popredných európskych tovární sme vedľa seba postavili Rakúšanku, Nemku a dve Talianky – to preto, aby sme zistili, ktorá z nich si najlepšie poradí so všetkými druhmi britských ciest. A pozor, na niektorých ešte nie je v dvadsiatom prvom storočí ani asfalt. Ó, bože – hrozné zistenie, že ešte ani u nás neskončila „doba kamenná“!
Porovnávaćka cestovných endúr |
Táto motorka bola a stále je neuveriteľná. Asi budete čumieť, čo všetko bolo vymyslené približne v rovnakej dobe, keď vaša babička hádala, aké to asi bude, keď jej pod sukienku siahne úplne cudzí pán...
Vincent |
V okamihu, keď opúšťam diaľnicu, mám za riadidlami tejto motorky odvrčaných prvých približne 100 kilometrov. Kuknem sa cez rameno (vtedy sa ešte nenosili zrkadlá), potom skontrolujem miesto medzi autami pred sebou a posielam Vincenta medzi dodávku a Volvo postaršieho nímanda.
Tentokrát pripadol na 5. – 6. júna a konal sa v Levočskej doline. Môj Travel Event sa však začal už oveľa skôr. Sedel som minulý rok na betónovom múre „kostolíka“ pri Liptovskej Mare. V tichosti som sa zamýšľal nad dôvodom rybárčenia rybára, ktorý mi pred chvíľkou prezradil, že ryby neje. Všade pokoj, podvečerná pohoda, na horizonte ďalší rybár na loďke. Po chvíli sa vzduchom šíri tichý šum blížiacej sa motorky. Je to žena na Hondičke. Ja som tu dnes autom, tak len očumujem, no neskôr neodolám a púšťam sa do debaty. Je to Silvia z Ružomberka...
Prečo? Tak touto otázkou to často začína. Prečo prestavovať práve toto monštrum so strašnou nadváhou a trubkami namiesto liateho deltaboxu na jazdenie na okruhu? Vysvetlenie je jednoduché: má to na svedomí trieda Naked v Czech endurance cupe.
Vlani sme sa rozhodli, že by bolo vhodné doplniť jazdiace Monstery, Fazery a Morinky tým jediným a správnym okruhovým náradím, akým Bandit bezpochyby je. :-) Vzniklo teda Evo I: okrem pár drobností odstrojená sériová dvanástka tak, ako ju pán Suzuki pri svojich saké o piatej stvoril.
Ste týpek jemne cez tridsať a už máte dosť tvrdých a divokých superšportov, na ktorých ste natočili toľko bolestivých, ale adrenalínom podmastených kilometrov? Tak je čas prezbrojiť. Trebárs len na chvíľu, alebo snáď nastálo? To sa ešte uvidí.
Ducati Monster 1100 vs. Honda CB1000R |
Úplne nová dvojstrana Motohousu. Vždy sa tu dočítate niečo z akcií, na ktorých sa zúčastníme. Premiéru na tomto mieste má WEC z Púchova. Druhý športový sviatok pripadol na Brno, ďalšie kolo Alpe Adria Chapionship kde sa našim pretekárom aj za nedeľnej nepriazne počasia darilo.
Prečo asi bude Valentino Rossi majstrom sveta? Dostali sme sa pod pokrievku jedného z fígľov, ktorými nás zásobuje toto geniálne dieťa už od začiatku svojej kariéry. Reč bude o pneumatikách a o preteku v Barcelone, ktorý dosť napovedal o tom, ako sa to celé bude túto sezónu asi vyvíjať!
Sedíme vnútri malého stanu na stoličkách pri maličkom stole. Obaja máme trochu naponáhlo, ale zatiaľ to neriešime, pretože sa chcem pýtať na velikánsku motorku, ktorá tam stojí, impozantne vytrčená z vchodu. Oťas, niekoľkonásobný český šampión v dragsterovom športe, sedí vedľa mňa a pekne zagúľa očami, hneď keď počuje moju prvú, trochu trápnu otázku
Rozhovor |
Celé sa to začalo v decembri minulého roku, keď som podľahol egomasáži kamaráta Jarka z Poľska. Dlho ma presviedčal, že keď pôjdem, tak dôjdem, a až dôjdem, tak budem veľmi spokojný s tým, že som došiel a že som vrátil púšti tie zlomené ruky a skrz piesok medzi zubami budem cediť len slová chvály. To posledné nebola až taká pravda, ale celé to vyzeralo asi takto...
Už to píšeme stále dookola lenže čo máme robiť keď sa naozaj snažíme urobiť pre vás čo najviac? V minulosti ste dostali v každom vydaní Motohousu plagát. Dnes sa jeho rozmer ešte zväčšil a čo je lepšie, potlač je na oboch stranách. Je teda už len na vás, ktorou ju pricapíte k stene a s ktorou sa budete ráno prebúdzať. :)
Ono by sa veci asi nemali prezrádzať dopredu, lenže budeme od seba teraz dva mesiace tak nech viete čo vás čaká po prázdninách. Hneď prvá novinka poteší najskôr blatomilov. Tí v doterajšej podobe Motohousu toho pre seba zatiaľ moc nenašli. Prepravujeme aj pre nich miesto a začať by sme mali enduro školou pod taktovkou... však sa dozviete, ale určite sa budete mať čo priučiť.
Druhá novinka je výroba videí. Niektoré ste už možno postrehli a videli ak nie tak vám ich sem dávame pekne pohromade. Neskôr sa budú dávať na našu novú stránku, o nej sa tiež dočítate v tomto čísle. Takže je dosť možné, ak na niektorých pretekoch natrafíte na chlapíka v handrách Motohouse s kamerou, že sa uvidíte na „plátne.“
To sú len dve veci, no na stoloch už máme ďalšie plány a hlavy plné nápadov. Tak si užite leto! Dávajte na seba pozor nech sa bez ujmy na zdraví čítame aj na jeseň. Ahojte!
Ročné predplatné slovenskej verzie Motohouse je len 13,20 eur a teraz zdarma tričko Motohouse.
Predplatné zaisťuje: Mediaprint-Kappa Pressegrosso, a.s.
Oddelenie inej formy predaja
Vajnorská 137
830 00 Bratislava
tel: 02/44 44 27 73
e-mail: predplatne@abompkapa.sk
Českú mutáciu časopisu je možné si objednať na adrese:
SEND Predplatné, P.O.Box 141, 140 21 Praha 4
tel: +420 225 985 225
e-mail: send@send.cz, www.send.cz
Pridané: 10.07.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 108041 | Včera: 206549