Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 20.06.2009 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 31654 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Ani Ruská fabrika nespí a vďaka spolupracovníkom v Rakúsku predstavuje nový model - Ural Vlk so sidecarom.
Ural Wolf-sidecar je pravdepodobne najatraktívnejší a tiež najmodernejší motocykel z Irbitu. Vďačí za to svojim tvorcom v Rakúsku, ktorý mu vdýchli nový život a priviedli ho tak späť do Európy. Vďaka svojej nízkej svetlej výške a veľkej dĺžke, je nový Wolf-sidecar veľmi dobre ovládateľný a stabilný stroj. Je vybavený novou prednou vidlicou Marzocchi a hydraulickým tlmičom riadenia.
Na výber budú dva druhy sediel a to buď moderné Wolf sedlo, alebo komfortné sedlo známe z modelu Retro. Wolf-sidecar dostal tiež nové Turistické riadidlá, ktoré nie len dobre vyzerajú, ale tak aj fungujú. O bezpečné zabrzdenie sa už tradične stará dvojica kotúčových bŕzd Brembo.
Zmene sa nevyhla ani sajdka, ktorá dostala 16" koleso, rovnaké aké je použité na Wolfe (v zadu) a však bez brzdy. Upravený bol aj sekundárny prevod, čím sa dosiahol ideálnejší prevod a zvýšila maximálna rýchlosť. Medzi ďalšie vylepšenia patrí tiež osadenie kontroliek priamo do rýchlomeru, nové smerovky, či nový predný svetlomet od MotoGuzzi.
Vedenie IMZ bolo štúdiou Wolfa také nadšené, že sa rozhodlo okamžite spustiť sériovú výrobu a stanovilo predajnú cenu na úrovni modelu Retro (cca 11 700 € (s DPH), 352 474,- Sk (s DPH)). Nakoľko však bude Wolf vyrábaný v malých množstvách, je možné že sa jeho výsledná cena kvôli rôznym administratívnym poplatkom súvisiacim z jeho homologizáciou ešte zvýši.
Pridané: 20.06.2009 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 126236 | Včera: 140502