Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 04.06.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 4463 [Novinky - Čo nového v tlači]
Od budúceho čísla meníme formát a aby lúčenie s tým starým bolo v našom štýle, natlačili sme doň, koľko sa len vošlo.
Titulka |
Keď som novú RSV4 videl prvýkrát na výstave, hovoril som si, že toto predsa nie je normálny superbike. Neviem prečo, ale viac mi pripomínala repliku MotoGP stroja. A po nasadnutí v uličke boxov som tento názor nezmenil. To, aká je extrémne malá a neuveriteľne kompaktná, vidno na prvý pohľad. Skoro by sa žiadalo povedať, že bola vytvorená priamo na mieru Maxovi Biaggimu, ktorý výškou práve neoplýva. Nie je to však pravda, pretože testovacím jazdcom pri vývoji bol Alex Hoffmann, ktorý je pomerne veľký. Motorka je dosť krátka, povedal by som, že opticky ešte kratšia ako R6...
Test Aprilia RSV4 |
Ceny do súťaže venovali predajne:
Tatramoto – turistickú bundu MTECH Artic a kožené rukavice M RacerNie je to iba o sile. Je to o tom, nájsť onen zvláštny spôsob, ako ju čo najefektívnejšie ovládať. Litre sú beštie, ktoré majú až 160 bhp, a preto bude vašou úlohou nedovoliť im, aby vás ten úchvatný konský teáter vyhodil zo sedla! Dve z nich nám dávajú na výber z rôznych výkonových módov, ďalšia má ABS a štvrtá je taká surová a hladná, ako v deň, keď bola zrodená. V priebehu dvoch týždňov a po 1000 míľach na každej z nich však nemáme jednoznačného víťaza. Vieme len, že nejaký rozdiel medzi týmito radovými štvorvalcami existuje a dá sa povedať, že je to dobre!
Šport za tisíc |
Pokrok vo svete jednej stopy si uháňa vpred míľovými krokmi takou rýchlosťou, že sa bežný biker koľkokrát ani nestačí diviť... Ak ide o náskok vďaka technike (autor je oficiálnym predajcom Audi – pozn. red.), nemám nič proti, ale pri niektorých dizajnových novotách sa mi občas zastavuje rozum nad tým, čo si dizajnéri dokážu nielen vymyslieť, ale predovšetkým presadiť priamo do výroby.
ER-6n vs. Gladius |
Máš šestnásť a chceš motorku. Hm, ale akú máš možnosť voľby? Naša legislatíva nedovoľuje viac ako pätnásť koní – a to ti v ušiach asi neznie ako tá najväčšia šleha na svete. Ale čo tam po tom, jazdiť chceš, tak to na začiatku nejako prepotíš a predýchaš (ach áno, kde sú tie časy, keď si si mohol v tomto veku kúpiť dvojtakt, ktorý ťa skoro roztrhal).
Honda 125CBF vs. Yamaha WR125X |
Pred nami stoja dve šestky, zlé, vrčiace premiantky: malá Ninja ZX-6R modelový rok 2003 a CBR600RR z roku 2004. Možno sme nemali písať, že sú zlé – ale ono to k nim tak nejako patrí, pretože vedia aj pohrýzť, keď sa k nim človek nespráva tak, ako sa patrí. Tieto dve motorky viac-menej odštartovali šialenú súťaž o najvýkonnejší a najľahší šestkový superšport a ako prvé prekročili onú magickú hranicu... Áno, predstavte si, aj také bývali časy! Nič nebolo sväté a takéto malé potvorky sa uplatňovali len ako odrazový mostík medzi maloobjemovou motorkou a prekoňovaným litrom, ba čo viac, používali sa aj každý deň, trebárs na cestu do práce, čo je pri dnešnom pohľade na súčasnú R6 skoro až hrôzostrašné.
CBR600RR vs. Ninja ZX-6R |
Ročné predplatné slovenskej verzie Motohouse je len 13,20 eur a teraz zdarma tričko Motohouse.
Predplatné zaisťuje: Mediaprint-Kappa Pressegrosso, a.s.
Oddelenie inej formy predaja
Vajnorská 137
830 00 Bratislava
tel: 02/44 44 27 73
e-mail: predplatne@abompkapa.sk
Českú mutáciu časopisu je možné si objednať na adrese:
SEND Predplatné, P.O.Box 141, 140 21 Praha 4
tel: +420 225 985 225
e-mail: send@send.cz, www.send.cz
Pridané: 04.06.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 116059 | Včera: 242335