Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (32)  [Verzia pre tlač] Tlač

Motohouse 4/2009

 Zdieľať

Pridané: 18.03.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 5198 [Novinky - Čo nového v tlači]

Konečne jarné číslo, ktoré nám odklepne aj kalendár, a celé sa to začne znovu. Opäť sme pripravili kopu testov, okrem iného Yamahy R1 na tento rok. Pre všetkých, ktorí čítajú slovenskú verziu, je pripravená súťaž o hodnotné ceny.

 Titulka
Titulka

YZF R1

Keď som prvýkrát počul natočenú novú R1 na rozpálenej uličke v boxoch, mal som vážne skoro pocit, že niekde tam stojí Majstrova M1, nekecám... Už len preto, že nás česká Yamaha odviezla cez pol sveta (či skôr cez celý) až na austrálsky okruh Eastern Creek, mi bolo hneď jasné, že toto nebude len také obyčajné predstavenie novej motorky. O novej R1 a jej revolučnom motore sme toho počuli už dosť, ale mať privilégium byť pri tom ako prví, je niečo, na čo jednoducho musíme „byť pyšní“.

 Yamaha YZF R1
Yamaha YZF R1

Aktuality

Aktuality
Zvykom na týchto stranách sa už stalo šnorchlenie netom. V tomto čísle sa tiež pozrieme do sveta, ale tentoraz to bude viac o aktualitách zo Slovenska. Udialo sa toho dosť veľa, a keď k tomu prirátame ešte aktuálne zaujímavé ceny na nové produkty našich predajcov, vznikne nám pár zaujímavých strán, kde si každý nájde svoje.






Gumy pre malé motorky

Gumy
Postavili sme proti sebe lacné gumky na lacnú motorku, pretože päťkilo GS je medzi vami veľmi obľúbené. Ktorá pneumatika bude preň najlepšia? Suzuki GS500, 190 km/h, 180 kg (s náplňami), rozmery gúm 110/70-17, 130/70-70 je dvadsať rokov stará motorka a za tú dobu nás presvedčila, že je rýchla a spoľahlivá. Je schopná najazdiť ohromné kilometre a nestojí pritom tehlu zlata. Preto je obľúbená u začínajúcich jazdcov alebo v autoškolách.




Porovnávačka cestovných endúr

Je ďalší deň a ja mám stále pocit, že veľké GS je tou najlepšou motorkou na svete. Dnes sa ale proti nej postaví ďalšia ťažká váha, protivník pochádzajúci z Mandella del Lario, novinka Moto Guzzi Stelvio. Dorazím k Carlosovi a parkujem GS vedľa Stelvia. Na prvý pohľad sa zdá, že sú to takmer identické motorky. Majú, samozrejme, iné tvary – BMW sa tvári čisto funkcionalisticky, kým na Guzzi si všimnete hŕbu krásnych kriviek a vidíte cit pre detail, ale mohutnosť a veľký vzducháč s valcami do strán sú z rovnakého sveta.

 Porovnávačka cestovných endúr
Porovnávačka cestovných endúr

Súťaž

súťaž
Od čísla 4/2009 spúšťame súťaž, na vlnách ktorej si môžete zaplávať v najbližších troch číslach. Celú sme ju ladili na strunu mototuristom, či už cenami alebo jej obsahom. Počas najbližších troch mesiacov vás budú sprevádzať neduhy počasia, začíname chladom. Každý mesiac dostanú traja najrýchlejší a jeden najvtipnejší tričko Motohouse. Dlho sme rozmýšľali o záverečnom žrebovaní. Ale čo pomôže jednému jazdcovi teplo na rukách, keď zvyšok tela mrzne, a čo pomôže super bunda a prilba, keď omŕzajú ruky? Keďže Motohouse nerobí nič polovičato, rozhodli sme sa v záverečnom žrebovaní vybrať len jedného výhercu, ktorý si odnesie všetky ceny, vďaka ktorým bude oveľa lepšie znášať všetky vrtochy počasia.



Ceny do súťaže venovali predajne:
Tatramoto - turistickú bundu MTECH Artic a kožené rukavice M Racer
FMoto vyhrievanú vestu a rukavice Warm
Styx Vráble vyklápaciu prilbu Suomy
Norco Bikes kufor GIVI E30 Tour


Čo sa doma upieklo

Čo sa doma upieklo
Jednu stranu sme tentoraz venovali súťaži, a tak ostala len jedna. Na nej sa obzrieme za vytrvalostnými pretekmi štvorkoliek v Lúčivnej pri Svite. A preto, že tejto štvorkolesovej zábavke holduje stále viac z vás, prezistili sme u Miroslava Medveďa, či sa plánuje Quad Cup Slovakia aj tento rok, kde, kedy...








Ducati 696

Aby som povedal pravdu, keď som ho videl prvýkrát, miešali sa vo mne dosť rozporuplné pocity a nevedel som, čo si mám myslieť. Ale keďže už som takéto situácie niekoľkokrát zažil, vedel som, že tomu musím dať nejaký čas. Ono to s tými Talianmi obvykle takto býva. Všetci sme zvyknutí na to, že sa na nich dizajnový facelift alebo veľké zmeny nerobia zďaleka tak často, ako je to v prípade východnej konkurencie. Je to predovšetkým z toho dôvodu, že v Taliansku sa dizajn rieši o dosť inak ako v Japonsku a trúfam si povedať, že sa na ňom pracuje s väčšou dôležitosťou a pripisuje sa mu väčšia váha. Berie sa viac ako vizitka, ktorá by mala byť jasnou identifikáciou stroja na dlhú dobu.

 Ducati 696
Ducati 696

Best 2008

Best
Máme najúžasnejšiu prácu na svete – žijeme motorkami. Naším jediným prianím je, aby ste v tom išli s rovnakým nadšením aj vy, aby ste sa bavili s nami. Za sezónu 2008:
- Redakcia najazdila 138 000 kilometrov
- Mali sme požičaných takmer 100 mašín
- Navštívili sme 17 štátov sveta
- Zasiali sme (čo vieme) na dve decká
- A neurobili nič, za čo by sme sa museli až do smrti červenať

Balistická dohoda

Jazdenky
Dnes tu tvárou v tvár postavíme hneď dve ojazdené mašiny, aby sme vám pomohli s rozhodnutím, ktorá je pre vás tá pravá. Na pomoc si pozveme dílerov, špecialistov a čitateľov anglického RIDE a podelíme sa s vami o ich názory – dôraz kladieme na spoľahlivosť, jazdné dojmy; upozorníme na prednosti aj nedostatky.Suzuki GSX-R750 vs. Honda CBR900RR Fireblade



Triumph Daytona

Niektoré veci je jednoducho lepšie nechať tak, ako sú. Možno nie je Triumph Daytona 675 úplne nedostihnuteľný, ale prepracovávať ho preto, aby bol schopný konkurovať neúprosnému vývoju rivalov, je skoro risk. Tento hardcore triple bol totiž ohromným úspechom značky Triumph a predviedol, ako sa môže pomerne malý hráč postaviť Japoncom dokonca v takej tvrdej triede, ako sú superšporty, a zároveň sa ešte niečím líšiť. Je rýchly, presný, a napriek tomu prispôsobivý, nechýba mu osobnosť.

 Triumph Daytona
Triumph Daytona

Čína na Kentoyách - druhý dieľ

Adventura
V predchádzajúcom diele sme sa pozreli do Číny, kde sa začala naša letná cesta. V tomto dokončení prefrčíme postsovietskymi republikami strednej Ázie, potom cez Irán a Turecko späť domov do Európy. Pozrieme sa tiež na to, ako v tomto 17 000 km dlhom teste obstáli motocykle Kentoya. Po odchode z posledného čínskeho mesta, Kašgaru, nás čakala menšia administratívna prekážka v podobe čínsko-kirgizskej hranice. Na prechod sme zvolili sedlo Irkeshtam vo výške 3 005 metrov n. m. a čínskych colníkov sme tak trochu zaskočili.

Skončí MotoGP definitívne?

MotoGP
Možno nám to ani úplne nedochádza, ako blízko bolo v uplynulých týždňoch MotoGP k svojmu úplnému zrušeniu... Ja tu nechcem a ani nebudem zbytočne roztáčať nejaké veľké teórie týkajúce sa globálnej ekonomickej krízy – to mi neprináleží a ani tomu vlastne nerozumiem. Len chcem povedať, že vplyv na MotoGP je takmer ničivý a bude vo výsledku dosť veľké šťastie, keď sa to podarí promotérom, tímom a sponzorom nejako ustáť. A príčina? Tá je, samozrejme, triviálna. Neskutočný kolotoč peňazí, ktorý sa podarilo okolo kráľovskej triedy roztočiť, sa stal požieračom samého seba.

Suzuki C1800R

Volám sa Karlík a možno sa vám to bude zdať divné, ako môže mladý chalan, ktorý miluje športové motorky, byť nadšený z veľkého, ťažkého kusa prazvláštnej hmoty, ktorá sa chce nazývať motorkou. Nuž, svet sa mení a my sa meníme tiež. Nič už nebude také, ako bývalo. Pomaly starnem. A navyše teraz okolo mňa prechádza osemnástka Intruder a má toľko pary, že by som musel byť vážne slepec alebo úplne na bedňu, keby to so mnou nepohlo. Po chrbte mi prebehol mráz, a tak môžete so mnou otvoriť moju „trinástu komnatu“.

 Suzuki C1800R
Suzuki C1800R

Plagát

plagát









PREDPLATNÉ

Motohouse za 69 Sk, ročné predplatné 550 Sk

Ročné predplatné slovenskej verzie Motohouse je len 550 Sk. Ušetríš 140 Sk a zaradíš sa do rodiny jedného z najpopulárnejších motočasákov posledných rokov.

Predplatné zaisťuje: Mediaprint-Kappa Pressegrosso, a.s.
Oddelenie inej formy predaja
Vajnorská 137
830 00 Bratislava
tel: 02/44 44 27 73
e-mail: predplatné@abompkapa.sk

Českú mutáciu časopisu je možné si objednať na adrese:
SEND Predplatné, P.O.Box 141, 140 21 Praha 4
tel: +420 225 985 225
e-mail: send@send.cz, www.send.cz

WWW.MOTOHOUSE.CZ



Pridané: 18.03.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (32)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 87084 | Včera: 177103