Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (21)  [Verzia pre tlač] Tlač

Honda CRM 125

 Zdieľať

Pridané: 15.12.2006 Autor: rider125
Čitatelia: 20623 [Vaše stroje - Moja motorka]

Čaute motorkari! Chcel by som vám predstaviť moju motorčičku...

Mám 15 rokov a už od malička ma zaujíma všetko, čo má motor a kolesá. Predovšetkým sú to však motorky. Keďže bývam na dedine, dá sa tento koníček aj úspešne realizovať. Mojou prvou "motorkou" bol starý dobrý Simson. Na tomto stroji som sa naučil jazdiť. Mojím snom bola Honda CR 125, a tak som začal prehovárať otca aby sme niečo podobné kúpili - a podarilo sa. Hneď ako sme ju doviezli, som sa obliekol a išiel sa pochváliť kamarátom...

Túto mašinku som sedlal asi rok aj niečo a bol to fajn stroj. No po tejto "dlhej dobe" sa začala kaziť a tak som ju predal kým bol čas. V júli tohto roku som si zadovážil enduro Hondu CRM 125 a som s ňou nad mieru spokojný. Zatiaľ som do nej ani naštrajchol a dúfam, že to tak aj ostane. V zime by som ju chcel rozobrať, nastriekať kostru a namazať poprípade vymeniť všetko čo bude treba - proste ju pripraviť na ďalšiu sezónu ako sa na správneho motorkára patrí.

Tak a teraz niečo o nej. Je to ľahké, ale aj výkonné endurko. Má 23 kW/30 k - dvojka ide na zadné za plynom, stačí len strmšie pridať. Rýchlostí má šesť a radia sa výborne, ako na každej zachovalej motorke. Tento stroj je vodník, takže chladenie stíha bezproblémovo. Jej štart je dobrý či je studená alebo teplá, stačí kopnúť a už rapoce. S podvozkom som spokojný. Zadný centrálny tlmič má samostatný vyrovnávač, takže žiadne nakopávky od nej netreba čakať. Predné teleskopy nie sú "upside down", ale stačia. Nie sú príliš mäkké ani tvrdé - také akurát, 8-metrový skok nie je problém. Objem palivovej nádrže je cca 8,5 l a pri riadnom vození spapá asi tak 5 l/100 km - myslím že to nie je až tak veľa, pri CR to padlo za 2 hodinky. V porovnaní s CR je omnoho tichšia ale s ladenou koncovkou ARROW ju tiež dosť počuť. Keď sa rozbehne, istia ju účinné kotúčové brzdy. Doteraz som na nej nabehal niečo cez 1000 km a zatiaľ som s ňou spokojný. Mám z nej dobrý dojem, nikdy ma nenechala v štichu za čo som jej povďačný.

Pridané: 15.12.2006 Autor: rider125 Zdieľať

Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (21)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 253382 | Včera: 178369