Re: picaso:
Mne sa páči
ergonómia posedu
motor
ergonómia v stoji na stúpačkách
podvozok
spojka ide ľahučko aj keď nie je kvapalinová
povedal by som že vysoký FUN faktor... Cukalo ma v zátačkách skúsiť ísť zadkom do šmyku. Tak isto ísť zátačky "štandardne" alebo aj s otrčenou nohou.
displej - budíky
brzdy - zadná sa mi zdala že nebrzdí, a ked začala tak sa hneď išlo ABS zblázniť, často sa mi zdalo že zadok ide ľahko do šmyku
predná bola taká nejaká čudná, že nič nič nič a zrazu sa kusla
tvrdili že je to aj pre malých jazdcov, tak základná verzia URČITE nie, znížená verzia LTT (meriam 166)
ked som sedel a chcel som sa chitiť kolenami tak mi to vyšlo tak nejak čudne pod plasty kolenami (asi spôsobené tým že som malý
na "enduro" motorku som čakal presnejšie radenie a prevodovku, → veľký chod radiacej páčky.
ale neskutočná ovládateľnosť tej motorky, mi to prišlo ako keby som sedel na normálnom endure čo váži 110-115kg. Ked to prorovnám s mojim Tigrom tak tiger je ozajstný MASTODONT v obratnosti.
Ako celok fajn, myslím si že kopec ľudí si ju kúpi, dobrá základná cena v porovnaní s konkurenciou, a slušné vozenie. Samozrejme nejaké také detailiky spracovania sú v porovnaní s Tigrom horšie, ako vôľa na plyne, alebo sam i zdalo že hrkatajuce páčky. Ale inak žiadna tragédia.
Je určite viac orientovaná OFF ako Tiger, slabšia obchrana proti vetru a tak.
asi to nebude úplny hltač kilometrov.
Výkon pre 1 jazda úplne postačujúci. Pre dvoch... to bude asi lenivšie.
Keby nemal moto a dnes opäť vyberám medzi
Vstrom 650, Tiger XC 800, BMW F800GS..... idem do Tenerky
Dôvod úpravy: gramatika + foto
Pozri obrázok
Upravené 3 krát. Naposledy upravil KaTeM (09.06.2019 19:03)
|