Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pravidla servisovania na Rally Dakar - Diskusné fórum - Motošport

Pokec o športových podujatiach všetkých kategórí.

Značky: MotoGP, Superbike, Supermoto, Cestné, Enduro, Motokros, Trial, Quad, Rally, Slovensko, Európa, Svet, Hobby.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPravidla servisovania na Rally Dakar - Diskusné fórum - Motošport

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Rally.

25.11.2010 8:30

Pravidla servisovania na Rally Dakar

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

neviete nahodou pravidla, kolko veci sa moze servisovat pocas Dakaru? Neviem to najst.
Zaujima ma, ci sa moze menit motor - kus za kus, alebo iba piest, alebo je motor zaplombovany a nemoze sa menit vobec nic a servisuje sa len pruzenie + retaz, olej a filtre...?

vdaka


25.11.2010 9:51

Re: Pravidla servisovania na Rally Dakar

samko1
 Jogurťák 

Ikona

Cau, na oficialnej stranke dakaru si neskusal pozriet? Tiez by ma to zaujimalo. Ak najdes, hod to sem prosim.


25.11.2010 10:12

Re: Pravidla servisovania na Rally Dakar

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Môžu mať aj náhradný motor kompletuš.


25.11.2010 10:15

Re: Pravidla servisovania na Rally Dakar

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

mozu teda teoreticky menit po kazdej etape motor?


25.11.2010 10:23

Re: Pravidla servisovania na Rally Dakar

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Tí čo pôjdu "do 450ccm" môžu mať až tri náhradné motory. Ostatní môžu mať, ale nemusia (aj keď myslím že som niekde čítal že jeden museli mať aj teraz). Povinný prechod na 450 bude až od 2012.


25.11.2010 20:16

Re: Pravidla servisovania na Rally Dakar

Asfalt
 Turista 

Ikona

sport.pravda.sk/svitko-a-matoska-poslali-motocykle-na-d...

neni to k téme ale myslím že sa to tu hodí


31.12.2010 14:55

Re: Pravidla servisovania na Rally Dakar

slobo
 Bahniak 

Ikona

"Motocykly na Dakaru 2011:
začíná éra čtyřistapadesátek, mizí jasná dominance KTM


Motocyklová kategorie se na Dakaru těšila vždy oprávněné pozornosti na výsluní

oficálních komunikačních strategií závodu.

V posledních letech ji však provázely postupné pohromy v podobě smrtelných

nebo jinak fatálních zranění jezdců světové špičky (Sainct, Meoni, Caldecott, Esteve)

nebo odchodů do automobilové kategorie (Cox, Von Zitzewitz, Verhoef).

chvíli trvalo, než se širší špička rozrostla o novou generaci výborných maratónských jezdců,

ale na Dakaru 2011 už uvidíme první výsledky tohoto trendu."


citaj.. www.kmracing.cz/cz/aktualita.php?id_aktuality=205

Testování na Sahaře 2010 - VIDEO



Veseleho Silvestra, Vam zela

Pozri obrázok

Zahorak ( servisman, v pusti Atacama

wintercastle.net/wp-content/uploads/2009... )


.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 70832 | Včera: 248486