Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ja som jazdit enduro alebo cantri-cros ale aj tak dik za pravopis sa ospravedlnujem ak je nieco zle |
Cau Ichna, najlepsie urobiš, ked si kúpiš KTM 125, 250, 400, alebo potom japonca. Nahradne diely zoženieš ľahšie ako na ine moto. Co sa tyka mna osobne bral by som KTM 125 alebo 400 4T, |
zatial iba hoby do niakich 70000 ja som rozmislal o husaberk alebo huskvarna no neviema kubatura nad 125 |
Sirko1 Neregistrovaný |
hej chalan ak chces nieco pekne a zive na hocijake jezdenie tak ti poradim yamahu xt alebo tt 600.ja mam xt-cko a som maximalne spokojny.a tie stroje drzia dobre. |
Ked mas na to 70,radsej nejazdi sutaze,tam potrebujes dat vela penazi,aj v hobby triede jazdia na novych masinach za 200-250 litrov + vybavenie+startovne a servis,lepsie je s kamosmi po lese zadarmo,ked pojdete aj na pivo,je to lepsia zabava,len to chce tu spravnu partiu... |
pokal viem tak v mojom okoli ziadna enduro partia neni ale ak niekto vie tak sa z niakou zkontaktujem som z PD. |
Ichna XT je tažká motorka na enduro, snou sa ani nepovozíš iba tak cez lúky, kopce, ale žiadne lavice a výjazd zo zátačok stojí za hovno. Netvrdím že XT ko je zlá motorka ale je to soft enduro!!! Skora za 70000 Sk by som bral Yamamhu 125, Hondu125, alebo KTM 125 |
Ak enduro tak 4-takt, ak si začiatočník na dvojtatk 250 nemáš, so 125 to vedia iba profíci. Ak sa chceš povoziť so štvortaktom sa dá jazdiť aj po hore krokom. Doporučujem DR 400, KTM 400-450, WR 450,VOR 400-450.Mysli aj na dostupnosť ND.Ja som začínal na DR400, RM 250 - iba mesiac, XR 650-ťažká,žiadne brzdy,zlé tlmiče,YZF 250- zadrel -crossa nie je na dlhé jazdy v lese, skončil som na " rumpály" KTM 525-silná ale ovladateľná a hlavne má štartér. |
Ja by som navrhoval Suzuki DR350 alebo Hondu XR400 - v tej cenovej kategorii. A ked si priplatis, tak WR400 alebo KTM... |
V prievidzi sú Chalani , ktorí sú napojení na klub v Lovčici(Adrián Liška, Jano a Juro Rumpliovci z Morovna Jožo Marenčák a ďaľší . Čo sa týka motorky - nepíšeš aký si "veľký chlap" . Iná mašina je pre 120- kilového -toho nepoloží ani XT-čka a iná pre 60-kilového , ktorý sa vyblázni aj na 80-tke . V zásade pri mašinách do 70000 platí zhruba , že čím väčšia kubatúra , tým ťažšie . A ak nie si zrovna Katroš tak počítaj aj s nejakým zapadnutím v blate , kedy budeš nadávať aj na to , že si natankoval do plna . Osobne sa mi javí ako dobrá voľba pre začiatok 250-tka dvojtakt enduro , nie krosa - zásadný rozdiel je v prevodovkách a v priebehu krúťáku .Endurá majú väčší rozsah prevodov , a nie sú také ostré za plynom , takže sa tak nekrútia .Mal som KTM 250 ročník 94 a dosť som sa s ňou vyblbol . A ani s údržbou to nie je také zlé , čo sa týka technickej náročnosti , tak určite jednoduchšia ako na štvortakte. Ale ak by si predsa radšej štvortakt tak najviac chvál som zatiaľ počul na XR 400. a čo sa týka súťažného jazdenia , tak počítaj v lepšom prípade 4000 Sk na jeden podnik , a to nesmieš prerazíť chladič , alebo kartre a na nejakú špicu úplne zabudni . |
ale rumpli jazdi sutazne spolu aj z adom liskom a maju wr a stimi sa stretavam len na tich sutaziach |
zivot si treba uzit Neregistrovaný |
mal som kx250f a nic sa mi na nej nepokazilo a bola ma 100% vikona je o cosi sylniejsia ako nieaka 125 a nemusis kupovat plnu sintetiku za neakich |
ichna, ťažko je poradiť, keď ťa nepoznám, /toto je to, čo chce "vadim", viac informácii o |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 3429 | Včera: 172040