Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Čaute. |
ibmtp Neregistrovaný |
Cau, nemám ani Drifter ani Burgmana, ale mám Yamahu Tmax 500. Mozem prehlásiť, že aj keď vyzerá ako skúter, je to v skutočnosti motocykel. Rozloženie hmotnosti je 50:50, dvojitý kotúč v predu, centrálne odpružené zadnéo koleso. Vo svojej triede podľa nemeckých testov je absolútne špička v jazdných vlastnostiach. Model 04´ ma výkon 45 koní, vstrekovanie a maximálku 170 Km/h. Spotreba je cca 5,5 l a 0-100 za 6,5 s. Mimo toho je to super pohodlný stroj, na ktorom nezmoknes a ktorý kľudne popreháňa bežné cestné motocykle. |
Čau ibmtp, |
Mal som k dispozicii na jazdenie SW. Chvilu mi trvalo, kym som sa preorientoval z "normalnej" motorky, ale potom to zacala byt obrovska zabava. Samozrejme, ze skuter nie je tak dobre ovladatelny, ako klasika, ale az na nedostatky sposobene skutroidnou konstrukciou ramu, je to velmi prijemne vozenie. Podla mojho nazoru je to ale zbytocne velky objem. Je sice ohromna zabava ukazovat jogurtakom fakaca, ale pre beznu potrebu je 250 ccm uplne postacujucich. |
ibmtp Neregistrovaný |
Ja som so svoji Tmaxom úplne spokojný. Tmax ma čisto motocyklovú konštrukciu rámu. Jeho ovládateľnosť je úple super, či už v meste alebo mimo mesta. Nehovorím to preto, že ho mám ale kto neverí tak ho musí vyskúšať. Spotreba je nie najmenšia. 14 litrová nádrž so spolujazdcom vydrží tak cca 250 Km, ale je pravda že pod 100/hod ho skoro nikdy nedržím. Tmax je poriadne silný stroj a v testoch ovládateľnosti a jazdného komfortu, ktorý je na nejakom česko webe dopadol pri porovnávaní so Silver wingom lepšie aj keď ma relatívne slabší motor. Ale je pravda, že pre začiatočníka sa až tak veľmi nehodí. Na jeho 225 kg sa dá hravo zvyknúť až po niekoľkých kilometroch. |
Hmhmhm. |
Milo: na motocykoch sa pouziva niekolko druhov ramov (nebudem to tu podrobne rozoberat), ale vacsinou su to uzavrete amy, alebo motor tvori nosnu cast ramu. Skutre maju otvoreny ram (kvoli pohodlnemu nastupovaniu) a motor maju mimo nosnu cast.Tym nie je zabezpecena dostatocna tuhost ramu a ten sa v situacii, ked je viac namahany mierne kruti. |
Ahá. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 138260 | Včera: 129765