Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
dobrý deŇ, MáM V AUTE OLEJ zNAčKY tOTAL qUARTZ A POTREBUEJM TROHU DOLIAT / Z INEJ ZNACKY /ALE NEVIEM, AKU MA VISKOZITU... CI JE SYNTETICKY.. DAKUJEM ZA ODPOVED |
Vidicon - asi preto to skapalo skor ako sa to zadrelo , to znamena - pivo je velmi dobry pripravok zabranujuci uplnemu zadretiu motora :o))))))))))))))))) , |
frodo Neregistrovaný |
ci je sysnteticky skus zistit na nete napr. aj tu |
pozri vizkozitu, to je take to 10w40... ag nahodou nevies, a podla nej kupuj olej, ece kukni,ci je mineral, polo,ci plna syntetika, bo tie cisla sa opcas aj prelinaju, mineral je najmenej kvalitny, ked mash mineral,nedavaj polo,bo plnu syntetiku, bo ucpes kanali a potom si kupis novy motor,ak nemas krabicu, pod kapotou sa skus kuknut, byvaju ta niekedy tie nalepky s oznacenimtag,ag ee, skoc do obchodu a porad sa z typkom, oni sa dotoho vyznaju...... bo ag nevies kolko ten olej ma najazdeny a ush je na odmerke pasteka miesto reduckeho oleja, tagh to rovno vymen, kup preplachovac a podla toho ako si cenis auto aj poriadny olej... |
987... existuje nejaky preplachovac? Ked tam ma niekto vela karbonu, da sa to niecim rozumnym precistit??? |
miro s. Neregistrovaný |
Preplachovaci je na dokonalejsie vyplachnutie stareho oleja a nie na zrusenie karbonu. Dokonala dekarbonizacia je mozna pri Go motora... nevsimli ste si ze ked menite olej za chvilu je moc cierny na to ze je tam len chvilu, to preto lebo v kadejakych zakutiach motora ostal este ten stary spinavy hajzel + dalsie vplyvy / sytic,...bohata zmes,..../ |
miro ma pravdu, ece by som dodal... vybehane kruzky... tie robia pjekny a pjeknejsi olej... jo preplachovace su normalne dostat v predajniach s olejami, ja kupujem v lamaci v lume, mam tam kamarata, stoji 200sk,je aj pre motorky(pozor! motorka ma spojku v oleji,auto nie,tagze preto su aj aj...) a 200sk nikoho nezabije, ae ked to nedas a das tam miest fritolu polosynt, zacne jemne klopat motorecek a ush si doklepal... ush sme tagh par motorov menili, ae nigdo si neda povedat,ze je to iba 200sk... |
leo Neregistrovaný |
V zasade plati, ze doliat mozes kludne inu znacku, ale rovnaky, alebo lepsi. Inak znehodnotis ten povodny. Treba dodrzat minimalnu tredu API a nemiesat synt. s mineralom a naopak. Co sa tyka karbonizacie moderne oleje vyssej triedy dobrych znaciek (Texaco, Shell...) uz maju aditiva zabranujuce karbonizacii a rozpustajuce stary karbon. Ak ich pouzivas od zaciatku, ziadny karbon nehrozi. Ak az neskor tak treba 1-2 krat vymenit skor ako je interval aby ten bordel isliel prec. Inak ak dolejes trosku (nejaky 1/2 liter na 4 je to v pohode. V dobrych predajniach a servisoch (nie na pumpe) vedia poradit. Maju zmluvy s dodavatelmi olejov a ti ich skolia o svojich produktoch. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 74503 | Včera: 150666