Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím mám problém s nastavením zmesi na KX250 1989, motor je po novom nikasile,pieste a čistení kanálikov komplet pretesnený aj s karburátorom - Keihin PWK 38, ide o to že ak chcem aby motorka šla "dobre" čo sa týka otáčok a citlivosti plynu a voľnobehu tak musím mať vzdušník skoro komplet zakrutený dnu ani ne 1/10 otáčky a robí mi to bohatú zmes na základe ( čiernej sviečky a nespalín z výfuku) pri viac vykrutenom vzdušníku je už zmes chudobná( asi všetky príznaky chudobnej zmesi ) takže moja otázka je... či by som mal dať ešte väčšiu "pilot jet" kedže by sa mala skrutka vzdušníku pohybovať od |
ownersmanuals2.com/kawasaki/kx250-1989-owners-manual-69... |
Re: mariom: ihla je nová a komín je v dobrom stave, ale rozmyšlal som skorej nad tým že či mám vaakum dobré, že či náhodou to nerobí kvôli tomu ked si ťahá vzduch z niekadiaľ, a preto mi pri nejde nastaviť dobrú zmes...ale zas nejde mi do hlavy to že keby aj ťahal motor vzduch aj pri tom úplne zatvorenom vzdušníku či by bola sviečka opálena a nešiel ani bordel z výfuku a že by šla oveľa viac chudobnejšie |
Re: SatanDiabol: Ahoj, ešte by mohol napísať, akú sviečku používaš a značku oleja do benzínu. Pomer 1:30 je veľa, aj keby si tam dával M2T pre Pioniere. |
Re: zeleno: sviečka je tam NGK presný typ si nepamätám ale vyberali mi ju v obchode podľa výrobného čísla ... Olej tam je MOTUL 720 2T plná syntetika, a doraz šupatka je asi najnižšie ako sa dá aby držala voľnobeh asi je dvihnute max 2mm |
Re: SatanDiabol: Nenapísal si, či s tým jazdíš na trati motokross, alebo len tak po hore. Výrobca odporučuje sviečky na závody, keďže je to závodná motorka. NGK-čky nemajú radi bohatú zmes a ľahko odídu, doporučil ny som aspoň dať tam tepejšiu sviečku, ak máš 8, dať 7-mičku tepelnú hodnotu. Najlepšie by bolo vyskúšať aj Brisk L15C www.bbn.sk/z50772-brisk-zapalovacia-sviecka-l15c-1468-s... za 2 €. |
Re: zeleno: No ja to skorej jazdím lesy a také enduro kedže to už je motokrosový veterán a nechcem ju rozbiť dakde na trati a skúšal som tam dávať aj brisk vtedy bola pekná tehlová ale to ešte predtým ako som robil kompletnú GO motora, čo sa týka plavákov tak sú nové taktiež kedže v tom karburatore sa takmer všetko menilo čo sa týka takých hlavných veci, ale s tým riedením 1:50 to vyskúšam znova len teraz ako má motor možno nabehané 3 mth po novom pieste a nikasile tak som radšej nariedil 1:30, a čo sa týka toho komínka a hlavnej trisky... tak momentálne tam je 155 ale v rebuildovej sade na karburátor prišla 138 a 50 pilot-ka tak možem sa skúsiť pobaviť aj s tým |
138 uz bude asi dost malo . Ak si dobre pamatam tak sa tam davala tryska okolo 165-170 ale uz sa dobre nrepamatam . Je to uz dost davno co sa jazdilo na takych strojovniach . Urcite tam daj aspon 1:50 , 1:30 sa davalo za cias M2T alebo Castrol TT a to boli mineralne oleje . Skor by som zmeral vysku hladiny . Ak si das dole kryt plavakovej komory a prilozis si na telo karburatora rovny plech a spravis si risku v urovni hrany karburatora, tak plavak by mal zastavit privod paliva vo vyske 7 mm na urovnou tej rysky , teda od hrany karburatora . |
Re: mariom: Dneska som skúsil aj ju trošku prevetrať bolo to úplne zvláštne od 1/2 plynu motor žiadny výkon, nariedil som 1:50, dal 168 hlavnú trisku a sviečka bola tak do zlata sfarbená ale bolo mokrá a z výfuku šlo toľko nespaleneho benzínu že ani nehovorím a to som sa prešiel s tým možno 3km ja to už fakt nechápem.... |
Re: SatanDiabol: Bolo by pozrieť funkčnosť prívery, prípadne semering na kľuke zo strany spojky. |
Re: zeleno: príveru som pozeral ide pekne len chcem výškúšať ešte inú sviečku, že či to nebude tým ale dneska som bol z toho dosť vytočený tak som už sral na to |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 86593 | Včera: 233027