Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím, chcel by som poradiť ohľadom kúpy motorky... Začalo to u babetty???? potom som mal pitbike 140 na tom som chodil cca 2 roky... Teraz rok nič... Bol som na brigáde a rozmýšľam že si kúpim už niečo lepšie... Ale neviem či 2t alebo 4t a hlavne či enduro alebo cross a akú kubaturu... Buď 125 2t alebo 250 4t ale keď 250 tak jedine enduro nejakú wrf 250 aj keď su drahšie.... Chcel by som niečo do cca 2000€ ale keď 250 enduro tak pochopiteľne sa do tejto sumy nezmestim... Preto prosím o radu čo by ste mi odporučili jednaj finančné a takisto aj čo by mi lepšie sadlo na začiatok keďže pitbike nepočítam za motorku... Veľa som čítal o údržbu, intervaly, GO,... Veľa ľudí hovorí že 2t je menej náročný na údržbu iný zas tvrdia že finančné to vyjde rovnako tak neviem.. |
Ja si myslim, ze sa snaz kupit co najvacsi objem, stvortakt a na znackach....ostatne ti doladia ostatni, co sa vyznaju aj technicky... |
Re: boombastic: Re: boombastic: |
Re: Matej123: barlac narazal na boombastic , ze v zivote nesedel na terennej motorke a preto napisal takyto nezmysel.... |
Re: janoval: Dobre napísané máš pravdu |
Re: janoval: Vedel by si mi nejako stručne povedať čo obnáša údržba 2t? |
Kedze s tym budes jazdit aj v premavke, tak nad inou, ako nad takou, co ma znacky a komplet papiere ani neuvazuj, lebo inak si mozes vyrobit celkom velky pruser na dlhe roky. Na to nemusim byt ani odbornik, ani crossovy jazdec, aby mi to bolo jasne, vsakano chlapci mudrci... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 119551 | Včera: 188070