Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Peugeot Jet Force 125 EFI - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPeugeot Jet Force 125 EFI - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém.

08.04.2018 18:13

Peugeot Jet Force 125 EFI

Roman3
 Kávičkár 

Zdravím všetkých.Vedel by mi niekto poradiť?Mám skúter Peugeot Jet Force 125 ročník 2003 a mám s ním takýto problém:Pri rozbiehaní motor potrháva a kolíšu otáčky.Ale keď mu pridám plný,tak sa bez problémov rozbehne.Aj keď držím otáčky okolo 8000,tak skúter beží ako má.Ale keď potrebujem znova ubrať a pridať,zas motor šklbe.Napríklad keď idem cez obec 50km/h a otáčky mám okolo 6000-7000 motor stále potrháva.
Neviem si s tým poradiť.Už som som aj sviečku vymenil,aj vzduchový filter.
Vďaka za akékoľvek info... Roman


08.04.2018 21:24

Re: Peugeot Jet Force 125 EFI

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Sacie potrubie, kde je injektor, nema nahodou dieru, alebo nieje popraskane?
Ak nie..
Neviem ktora je to verzia, ale tam je taka vtipna utilitka, vola sa bypass ventil.
U niektorych systemov je zas na miesto ventilu bypass, servomotor, ktory nadvihuje klapku.
Ak sa dodrbka kontakt na servomotore, alebo je zasrany ten bypass ventil, alebo mu odide cievka, pripadne odpadne kabel, tak to robi podobne veci.
Ak to ale nepoznas, tak to nesturaj, je to obvykle vsetko poplatne stavu a rokom, vatsinou je to ako mumia, ked sa toho chytis, tak sa to rozsype na prach.

Este jedna zrada moze byt, ak to ma EGR ventil, ze ostava pootvoreny, alebo sa otvara a zatvara vtedy ked nema.
Obvykle to nebyva elektronicky ovladane, ale je to planzeta za vyfukovym ventilom, ktora pri prudkom pridani plynu, pusti smrad do sania. Ak ostava pootvoreny ten EGR, tak to robi podobne psie kusy, ako popisujes.

To vsetko plati ale len vtedy, ak mas v poriadku vole ventilov, nepodpalene ventily motor ma kompresiu a vstrekovacie cerpadlo, regulator tlaku paliva su v poriadku, palivovy filter nieje upchaty..
Ale to by skor robilo to, ze po vytoceni na vyssie otacky by to vynechavalo, alebo stracalo akoby vykon. V strednych otackach by to slo lenivsie, ale akoby to zaostavalo za plynom. Nieco ako diera vo vykone... Tam zas prichadaza do uvahy TPS senzor.
Ale nie vsetky verzie mali TPS..
To ti ale najskor najdu na diagnostike.

Kazdopadne prenuraj aspon sacie koleno, za skrtiacou klapkou, kde je vstrekovacia tryska.
Ak je unavene, najma osadenie na klapke, alebo na prirube sania, to bere falosny vzduch, moze to byt jednoducha oprava.


10.04.2018 14:18

Re: Peugeot Jet Force 125 EFI

Roman3
 Kávičkár 

Ok.Merlin vďaka za cenné info.Skúsim to preveriť a uvidím čo z toho bude.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 116689 | Včera: 177725