Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nazdar chalani mam otázky ohľadom otvorenia DT-čka , čo všetko treba ? Zatiaľ som si nastavil priveru aby pri vyšších otáčkach bola otvorená do plná , no motorka je o trochu dravejšia ale stále to není ono na 6. toči Max 7500-8000 otáčok no na neutrale nemá problém vytočiť aj 11000 . Stále to není také ako na tých videách kde 2. a 3. idú po zadnom.Koncovku si vyrábam doma , z kolena je potrebné vyrezať ten katalyzátor pre väčší výkon ? A pri takýchto zásahoch to je potrebné aj natriskovať ? Poprípade aká sa tam dáva triska ? Obmedzovač by to nemalo mať lebo od tachometra vedú iba 2 draty.Ake skúsenosti mate s YEIS ? Oplatí sa zväčšovať ťa diera ? Prosím píšte čo za úpravy ste robili vy . Upravené 2 krát. Naposledy upravil Zdendo651 (19.03.2018 21:25) |
DT-cko je dobra motorka na zaciatok, ale krosku z toho nespravis. Motorka ma dobru vahu, ale biedny podvozok a slaby motor. Za tie roky, co sa uz DT nerobi, su uz vsetky davno otvorene. K tej jazde po zadnom, pozri ako to ide marekovi na pionier. Video: Cestovateľský test Honda Africa Twin 750 vs. Jawa Pionier 05Ked to chces tocit na 6tke po max, tak daj lahsi prevod. Motor zbytocne nevytacaj bez zataze. |
Šak jasné ale znami má DT odblokované a lieta mu 120km/h a vphode to ide aj 2. 3. Na zadné len nevie čo je s ním porobene . Aj na videach to ide v pohode len to moje je akosi umrete . A to tuto zimu motor prešiel generalkov ... A prevod mám 14/47 tak nwm čo tam viac hodiť ???? |
Nemaš ten prevod 14/57? Maximalka na tomto prevode je cca 95. Ak maš škrtenu verziu,tak nastavenie privery nepomoze. Skrtene je to od sania,menši karburator,hlava s nizsim kompresom(oznacenie 3BN),vyfukove koleno az po slabsie CDI. |
Re: Stiven: zaujimava info Toto som ja napriklad vobec nevedel. Nepamatam, ci aj nasa DT-cka bola 3bn, alebo nie. Bola dotiahnuta z talianska. |
Re: janoval: Ked z talianska tak bola pravdepodobne čista,horšie je nemecko a švajc. |
Re: Stiven: Re: Stiven: pardon je to 14/57 a ide to tých 85-90 ale tá motorka nejde riadne vytočiť |
V prvom rade treba zistit,ci mas skrtenu verziu. Napis sem rocnik,karburator mikuni alebo dellorto,oznacenie hlavy. Zmeraj na vystupe vyfukoveho kolena vnutorny priemer. |
Zajtra ti to všetko napíšem . Len neviem aký je to ročník . Nedá sa to nejak vyčítať z štítku ? |
Toto vazne znie ako obmefzovac. Lebo na tie otacky sa dostane v pohode. Keby to bol problem s karburatorom, tak by "nekaslala", len by sa dusila. |
toto nebude obmedzovac .. ale som zvedavy ci to vyriesite |
Neviem či sú nejaké typi obmedzovačov ale kamarát mal a jemu ta motorka išla vytočiť že vraj iba do 6000-6500 aj na jednotke viac z nej nešlo potom kúpil openbox od ignitechu a dostala krídla ale to bolo už dávno |
Chalani bolo to tým výfukom vykuchal som koleno zozvaral novú koncovku a valí to ako j**ble |
Maximalne otacky su dane vyfukom, teda jeho vykonostnym pasmom. Ked si ho -vykuchal- si neurobil dobre, aj ked pises, ze to vali dobre. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 43627 | Včera: 144162