Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Kawasaki Z750 2004 Strata výkonu/dusenie motorky - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki Z750 2004 Strata výkonu/dusenie motorky - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém.

23.08.2017 18:51

Kawasaki Z750 2004 Strata výkonu/dusenie motorky

pazef98
 Jogurťák 

Zdravím , chcel by som sa popýtať či niekto nemáte skúsenosti s mojim problemom. Kedysi som mal podobny problém s ňou ale nakoniec to bola zle ukostrená nádrž, po ukostrení motorka išla ako mala.. časom znova stratila výkon, dusila sa.. dusiť sa prestala ale výkon neprišiel naspäť .. asi týždeň išla ako mala a pred pár dňami sa znova začala dusiť a stratila výkon. Vôbec netuším čo s tym skúšal som čistiť nádrž,dal tam aditivum na prečistenie vstrekovania,vyčistil vzduchový filter atď.. nejake rady ??


23.08.2017 21:59

Re: Kawasaki Z750 2004 Strata výkonu/dusenie motorky

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Palivovy filer, cerpadlo, rozdelovac tlaku, alebo reduktor tlaku.
Pozri obrázok
Filter nieje len to sitko na vstupe cerpadla, ale myslim, ak sa nemylim, je sucastou cerpadla, na vystupe.
Regulator tlaku je na boku toho drziaku cerpadla.
Cerpadlo sa da nahradit akym kolvek inym, regulator tlaku tuningovym a palivovy filter, napriklad z oktavie, alebo nejaky mensi z feldy, ak ho chces este niekdy vymienat a usetrit par deci v nadrzi.
Inak sa meni cela ta kravina, na prirube a je to drahe. Relativne drahe..
Ak je problem tam a nie niekde inde.
Zakladny postup, je zmerat tlak na vystupe, teda pripojit "Tecko" a manometer, podla servisneho manualu kuken, aky ma byt tlak v okruhu a potom riesit.
Je tam este viac zradnyc miest, napriklad TPS a ine, ale to by na teba uz asi zmurkala nejaka kontrolka, alebo chybicka.
Tlak benalu, ale nema kontrolku a ani cerpadlo.
Casto byva odhnity kontakt niekde v nadrzi, alebo aj priodhnity kontakt v konektore.
Cerpadlo sa skor odfajci spinou, ako dzkou doby prevadzky.
Jednoducha kontrola, je prisavka z kuskom hadicky, prisavka sa pricucne na nadrz a druhy koniec hadicky sa strci do ucha a pocas jazdy, ak cerpadlo mrauci, alebo vynechava, je pricina viac menej jasna.


24.08.2017 18:37

Re: Kawasaki Z750 2004 Strata výkonu/dusenie motorky

,vyčistil vzduchový filter :-O filter sa vymiena !!! pory su upchte nema vzduch dusi motor

Video: JE TO VO SVIEČKACH!



Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pirates (24.08.2017 18:41)


25.08.2017 11:56

Re: Kawasaki Z750 2004 Strata výkonu/dusenie motorky

pazef98
 Jogurťák 

Re: pirates: filter je nový, len sme ho pre istotu vytiahli a prefukli kompresorom :-)


25.08.2017 11:58

Re: Kawasaki Z750 2004 Strata výkonu/dusenie motorky

pazef98
 Jogurťák 

Re: Merlin00: na motorke som si všimol že už neštartuje ako má, kedysi či bolo 5 stupňov alebo 35, proste naskočila na brnk .. taktiež som si všimol že v nízkych otáčkach ide ako má čo sa týka ťahu .. vôbec nešklbe .. až keď sa dostanem nad 5 tisíc začína byť cítiť rapídny ubytok výkonu, môže to byť tým regulátorom tlaku alebo bude v riti celé čerpadlo ? ďakujem za odpoveď


25.08.2017 12:16

Re: Kawasaki Z750 2004 Strata výkonu/dusenie motorky

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Ak je to tak ako pises, naozaj netusim.
Ak pripojis tlakomer, na palivove vedenie a budes to merat a zistis ze pri vysokych otackach poklesava tlak, tak to moze byt len filter paliva a bordel v sysyteme a cerpadlo i regulator je v poriadku.
Ale pri tej rozborke, sa ti moze zdat, ze to nieje mozne len doprijebnut a nahradit, ale jednoduchsie je to cele vymenit.
To zalezi od toho, aku mas predstavivost a si zrucny v alternaciach dielov.
Dnes je doba, ked sa menia moduly, ktore su urobene tak, aby sa neopravovali.
Najprv treba ale najst pricinu poruchy.
To je prave ono meranie tlaku pomocou tlakomeru na strane vstrekov.
Druha pricina moze byt, ze nieje dobre nastavena synchronizacia klapiek skrtiacich, ba dokonca moze byt problem v rozvodoch, alebo v nastaveni voli ventilov.
Vsetko zo vsetkym suvisi a podla popisu zavady, aj keby som stal vedla moto a kukal na nu, to nezistim, ani ja a ani mechanik.
Obvykla tortura jednoduchej diagnostiky, je zmerat kompresiu, ktora rychlo preveri stav spalovacieho priestoru, tesnosti a casovania ventilov. Nasledne skusit zmerat synchro klapiek, ak je vporiadku kompresia a az nasledne merat tlak za cerpadlom.
To je najjednoduchsia meracia a diagnosticka procedura, ktora odhaluje zakladne zavady v pripade, ze motor nechodi, ako ma, ale diagnostika ziadnu chybu neukazuje.
Pretoze toto nieje elektronicky niako diagnostikovane, lebo to podlieha cyklickej revizii podla manualu.


27.08.2017 16:51

Re: Kawasaki Z750 2004 Strata výkonu/dusenie motorky

pazef98
 Jogurťák 

Re: Merlin00: zdravím, moto sme mali celu rozobratu.. Vybrali sme pre istotu aj sviečky.. Boli v pohode. Po zložení išla motorka ako mala a potom keď sa zohriala začala sa znova dusiť.. Znova som ju nechal vychladnúť a išla v pohode.. Keď som ju znova zohrial dusila sa zase.. Tak ma napadlo ci nemôže byť nejaké čidlo/senzor ktorý keď sa zohreje mi robí toto


27.08.2017 17:24

Re: Kawasaki Z750 2004 Strata výkonu/dusenie motorky

zdeno255
 Kávičkár 

Ikona

Má už Z750 lambda sondu? Ak hej skús ju odpojiť a vyskúšaj to bez nej.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil zdeno255 (27.08.2017 17:25)


29.08.2017 10:15

Re: Kawasaki Z750 2004 Strata výkonu/dusenie motorky

pazef98
 Jogurťák 

Re: zdeno255: Zdravím, nie som si istý ale dnes sa k moto dostanem tak to pozriem, ďakujem za radu



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 136100 | Včera: 209920