To co popisujes, je viac problemov.
V prvom rade, ti asi nedrzi volnobezne otacky a zdochyna.
To je problem motora, najskor karburator.
Druha vec je, ze v bubne I stupna su dve sady celusti, teda dve spojky.
Prva je startovacia, ktora pri nasliapnuti sa otvori a zabere, ked ma motor nastartovat.
No a potom je tam odstrediva spojka, ktora pri zvyseni otacok, zabere a prenasa vykon dalej do prevodovky.
Potom je az druhy stupen.
Ale ak ti to robi taku neprijemnu vec, ze po pridani plynu, ked sa ti to podari natocit, to akoby skoci a zdochne, alebo to vydava take podivne zvuky a ide to trhane, ale nie od motora, ale skratka vykon sa neprenasa rovnomerne, moze byt uz nacaty remen, alebo predlohova hriadel.
Remen spoznas podla opotrebenia lahko, obvykle mu chybaju zuby, alebo z neho lezu droty, pripadne handrove spagaty. Zalezi od typu remena.
Predlohova hiadel je vnutri prevodovky. Ta ma za ulohu, pokial sa nezaklucuje spojka II stupna, ze musi preklzovat volne.
Ked je ozvatlana ta hriadel, tak to zacne ist trhane, alebo nakoniec to nejde vobec, lebo zacnu preklzovat valceky.
Ak to nejde len lahko nastartovat, moze byt, ze tam je len mastny a zasrany ten bubon a oblozenia. Ak sa tam dostane moc spiny z remena, napecie sa tam guma, tak potom to zvykne smykat.
Treba to kazdopadne najprv zhodit ten bubon, vycistit ho a odmastit, priestor remena vyplachnut a vyfukat stlacenym vzduchom od bordelu a poskladat, pokukat. Niekedy byva problem, ze slzi gufero, alebo okruzok a olej z prevodovky sa serie do bubna spojky.
Potom treba vymenit gufero.
|