Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Výmena vzduch. filtra - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuVýmena vzduch. filtra - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Karburátor.

11.07.2017 14:40

Výmena vzduch. filtra

Jan Pinka - Jan1986
 Čoprák 

Zdravím
Chcel by Som sa opytat ohladom karburátora na Honda Shadow VT600C r.v. 1997
Mám v plane odstranit starý vzduch. filter a nahradit ho sportovním. Je potřebné robit v karburátory nějaké zmeny? Niekto mi hovoril o vahe vzduchu či co ... .
Neviem, nechám si poradit od vás kto sa v tom vyzná.
Dakujem


11.07.2017 15:43

Re: Výmena vzduch. filtra

Skalaaa
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

možno obohatiť zmes ako pri otvorenom výfuku, musíš najskôr vyskúšať...


11.07.2017 16:13

Re: Výmena vzduch. filtra

barlac
 Jogurťák 

a naco bude dobry, tento experiment? :-O [ciel]


11.07.2017 17:10

Re: Výmena vzduch. filtra

Saints
 Čoprák 

Ikona

Ked zmenis typ filtra, tak tam budes mat viac vzduchu t.j. bude ti to inak spalovat (nespravne) t.j. treba moto nastelovat.
Co chces mat vyssi vykon o pol "ponika"?
Pozri obrázok

Ked chces vyssi vykon - tak chod do inej motorky alebo vymen ten stary zniceny filter za novy Honda (normalny) a neries sprostosti.


11.07.2017 17:20

Re: Výmena vzduch. filtra

Jan Pinka - Jan1986
 Čoprák 

Re: Saints: Re: Saints: o ziadny výkon mi nejde. Vonkoncom sa nejdem poblaznit koli pól koňa. Chcem to čisto z estetickeho hlediska . Proste to dobre vyzera.
Ale díky za radu


11.07.2017 21:19

Re: Výmena vzduch. filtra

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Nic sa nestane, filter vzduchovy je len na okrasu.
Lietadla mnohe ho nemaju a miliony zhltnutych much im nevadi.
Jedina zasada tu bola zmienena, znizenim odporu v sani, alebo zvysenim odporu v sani, teda zmenou pomerov v sani, sa zmeni a to dost vyrazne praca karburatora.
Niektore airboxy su konstruovane tak, ze sluzia ako tlmic hluku, ktory vznika pri praci motora na sacom potrubi.
A ked sa to sanie odtlmi moc, okrem toho, ze to bude funiet, chrochtat aj z tych hribov, bude nutne prestelovanie celeho karburatoroveho systemu.
Lebo tryska pod ihlou zmesi ani nebude stacit a to ani vtedy, ak sa zdvihne hladina v karburatoroch a zmes bude chudobna, motor sa bude prehrievat, napriek estetickej uprave.
Druha vec je prudenie vzduchu do karburatorov.
Niekto si mysli, ze to bude pri tom hribe idylicke a v poradku.
Ale nemusi to byt tak.
Niekedy sa zmeni prudenie tak, ze to nejde ani nastelovat a motor robi potom psie kusy a nikto nevie preco.
Treba potom riesit pridavne venturiho trubky, ako predlzenia sania a to je pri tom V motore celkom problem.
Na tom uz vyhorel kdejaky upravovac.
Staci si pozriet airbox u trocha silnejsieho japonca, ako je magna a odstranit tie zbytocne "hlinikove trombony" a je po parade.
Ani dobry mechanik, ked sa to zacne pokusat vysetrovat, preco to nejde nastavit, sa neubrani potrebe nakopat do zadku vizualnych ladicov.


Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (11.07.2017 21:20)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 197534 | Včera: 144926