Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Simson dusi bvf 19-1-11 70 ccm - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSimson dusi bvf 19-1-11 70 ccm - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor.

11.09.2016 20:49

Simson dusi bvf 19-1-11 70 ccm

Čaute borci potrebujem poradiť mám simson s51 prestavba 70 ccm menil som všetko prevodovka 5q kluku s vyplnami valec piest hlava karbec vsetko nove nemecké ;-) a teraz k pointe nastartoval som ho na volnobehu pekne vrcal nechal som ho zohriať pridal do štvrť plynu a otacky pekne na 4000 potom na pól a začalo ho dusit otočím na max a zdochne skúšal som ladiť karbec tryskami povodna bola 105 :-O strašne veľká no nič dal som 70a nic len cukol dal som 86 a to isté co na 105 a dal som 95 ani necukol sviečku ma brisk n17c mala by ísť n15c ale nemal som inu novu doma a neviem si dat radi poraďte mi skúsený ladici ...v piatok musím ísť na stk >:-)


11.09.2016 21:06

Re: Simson dusi bvf 19-1-11 70 ccm

Re: jawa21175250: nemam skusenost s prestavbou simpsonu, ale pri 2T je dolezity objem kolena vyfuku. Nieje potrebne vymenit aj ten? Ja ked som robil zo suzuki RM125, 144 tak som menil trysky aj komplet vyfuk.


11.09.2016 21:16

Re: Simson dusi bvf 19-1-11 70 ccm

hruso25
 Geriatrik 

Ikona

Nestrihlo ti klinik na magnete?


11.09.2016 21:22

Re: Simson dusi bvf 19-1-11 70 ccm

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

No ak si mal na 50ccm trysku okolo 100, tak pri 70ccm, sa ti moze stat, ze skoncis na velkosti 130 a viac, aby to nedusilo. Mozno aj 150.
Dobre je, ak mas plynove vystruzniky na trysky, jednu malu obetuj a prevrtaj na 110 a pokracuj, kym to nebude dobre, kontroluj sviecku, nesmie byt biela, po cca 10km usekoch.
Takto nejak vyzeraju tie vystruzniky..
www.vnd.cz/cs/nakupy/pomocny-material/vystruzniky-na-tr...
Je dobre ku tomu mat aj to drzadlo
www.vnd.cz/cs/nakupy/pomocny-material/vystruzniky-na-tr...
Pracuje sa stym tak, ze ked opatrne struhas tu trysku, pokial sa ti otieraju spony na tom vystruzniku, tak bud na digitalnej sublere, alebo mikrometrom, merias, kde ten oter siaha a to je aktualny rozmer trysky. Kes skoncis, pilnikom opatrne orovnas cislo na tej tryske a vygravirujes si aktualny rozmer ihlou, alebo rydlom, pripadne hrubsou injekcnou ihlou.
Dobre je mat kusok trubicky zo zavitom na tu trysku, aby sa ti stym dobre manipulovalo.
Pokial ten priemer presvihnes, tak bud zoberes dalsiu trysku, alebo zaletujes do tej presvihnutej, kusok Cu drotu a prevrtas znova.

Zakon zachovania energie je neuprosny, bude to viac zrat, stym sa neda nic robit.


11.09.2016 21:40

Re: Simson dusi bvf 19-1-11 70 ccm

hruso25
 Geriatrik 

Ikona

Origo Simson s70 má na BVF N16 hlavnú trysku 72.
Nepredpokladám,že bude problém v tryskách. Ak si si na tišic percent istý , že to máš dobré poskladané,hlavne guferá na kluke,tak skús skontrolovať hladinu v karbci a zapalovanie.


11.09.2016 22:04

Re: Simson dusi bvf 19-1-11 70 ccm

Re: hruso25: Re: hruso25: Re: hruso25: Re: hruso25: Re: hruso25: Re: hruso25: Re: hruso25:
Ja keď dam dole sviecku tak je cela čierna neni pekná tehlova farba ....a hladinu som nekotroloval je to preca novi karbec od ifa ...nw


11.09.2016 22:38

Re: Simson dusi bvf 19-1-11 70 ccm

hruso25
 Geriatrik 

Ikona

Je na ňom znak BVF? Ak máš možnosť skús dať na skúšku starý BVF N16, či nenastanú dáke zmeny.


Dôvod úpravy:Doplnenie.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil hruso25 (11.09.2016 22:42)


11.09.2016 22:51

Re: Simson dusi bvf 19-1-11 70 ccm

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Novy karburator, je niekedy vatsia pakaren, ako pouzit stary.
Novy karburator, musis rozcvicit a nastavit od zakladu.
Ak je cierna sviecka, mas velmi bohatu zmes.
Ak je to kvazi bing, ktory ma vatsi difuzor, ako povodny, pre 50ccm simson, nevyhnes sa ani nastavovaniu ihly.
Aby ten motor siel aspon nejak "linearne" za plynom a nebola v tahu diera, v strede, alebo na spodu, alebo na vrchu.
Pokial si to este neladil, skus niekoho, kto sa stym uz hral a bol uspesny.

U simsona, je to tak, ze ak pouzijes povodny karburator, ktory ak si pamatam, mal 16mm dieru v difuzore, musis zmensit trysku, lebo sa zvatsuje objem sania.
Ak mas karburator vatsi, 18, 19, alebo dokonca 21, alebo 22 mm, musis to cele preladit. Cim vatsiu dieru v difuzore, bude mat karburator, tym viac to pojde "ON/OFF" teda nepojde dobre davkovat plyn v nizkych a strednych otackach.
Cim vatsi difuzor, bude v karburatore, tym mensi podtlak bude na emulznej trubici a bude to vatsi problem nastavit. Lebo na optimum, bude musiet byt velikanska tryska.
Karburator by mal byt kompromis, nemal by byt ani restrikcia, aby neuberal vykon, ale ani by nemal nutit, aby si to drzal stale otvorene na plno, pokial prave to, nieje cielom tvojej upravy. Difuzor by mal byt velky tak akorat, pre simson, vychadzal na prevrtany motor, okolo 17, alebo 18mm, tak akorat.
Motoru stupol vykon, maximalka ani moc nie, ale lepsie tahal a plyn sa dal rozumne pridavat. Vatsie difuzory, robili uz problem, lebo to v malych otackach netahalo a ked sa motor roztocil a nadychol, hned sa musel ubrat plyn.
Dal sa tam prisposobit delorto, do skutra, alebo podobne, ale nieje to ako vybrat z nosa a zjest.
Na tom motore, sa dalo urobit po prevrtani par dalsich uprav, ale vsetko zvysenim vykonu trpelo.


11.09.2016 23:06

Re: Simson dusi bvf 19-1-11 70 ccm

hruso25
 Geriatrik 

Ikona

Bing17 má difúzor 15mm.
Robil som teraz simsona s novým pseudoBVF N1-11. Furt bohatá zmes,hladina,ihla,trysky a stále sa kuckal. Nakoniec som poskladal starí origo a nový šiel do krabice.
Ďalšia vec čo treba pri 70ke poriešiť je nasávanie,predsa len 70 s karbcom 19mm si pýta viac vzduchu,ako núdzové riešenie stačí trošku preriediť sitko.ja som dal filter FILU, neodporúčam židne otvorené filtre.
Merlin, pekne si to napísal.


11.09.2016 23:20

Re: Simson dusi bvf 19-1-11 70 ccm

Chlapi ale ja už mám vo valci vyfrezovanu 19mm dieru na sanie miesto 16 presne pre tento karburator a neviem či to bude robit dobre keď tam dam 16 karbec naspäť ale môžem vyskúšať... Ale keď mám čiernu sviečku tak to nebudú gufera


12.09.2016 0:17

Re: Simson dusi bvf 19-1-11 70 ccm

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

To nevadi, ze mas vatsiu dieru na valci. Ta tomu niako neuskodi, prave naopak.
Ta vatsia diera, sice meni casovanie, lebo to bude trocha dlhsie nasavat, ale to tak nejak ma byt, zvatsil sa predsa objem vrtanim.
Karburator povodny, tam ked das, a das mensiu trysku, tak to pojde.
Nebude ale ziaden vyrazny narast vykonu.
Prakticky absolvuj STK a potom sa zacni hrat z karburatormi.
Ja len lovim v spomienkach, je to cez 20 rokov, co som sa stym stretol. Sam som nikdy simson nevlastnil. Ale pri nastavovani som sa stym riadne zapotil.
Viem, ze v extreme, sa kratkodobo dali vyzmykat z toho stroja, takmer neuveritelne veci, ale obvykle to skoncilo tragicky pre motor, alebo prevodovku.
Ten simson je dnes uz prakticky veteran.
Na podobne upravy a zverstva, boli v 90tych rokoch velmi vdacne sachsy a ine stroje, ktore mali podstvorcovy motor, plneny cez klapky a niektore aj vodne chladenie.
To chodilo ako besne. Simson bol uz v tej dobe, chudobny pribuzny.
Dnes su to uz tiez veterany a dost ziadane, kedysi to boli lacne vraky, ktore sa nedali prihlasit u nas..

Video: www.youtube.com/watch?v=1HzVzY9zUxg
Po malych upravach, to natrhlo prdel kdejakej seriovej jawe 350..
Dnes by na to bolo treba asi vodicak na velku moto... :-O


12.09.2016 9:37

Re: Simson dusi bvf 19-1-11 70 ccm

Vyskúšam a uvidím potom sa ozvem zatiaľ dakujem...



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 273173 | Včera: 145022