Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
motozdar,prosím Vás ak odstránim z boku airboxu tzv.snorkel čím sa do vzduchového filtra bude dostávat viac vzduchu pomôžem nejako mojej láske,alebo jej naopak nejako uškodím? nieto si aj vrta diery do skrinky na vzduchový filter,kôly váčšiemu prísunu vzduchu, má to podla Vás zmysel?www.google.sk/search?q=zrx1100+airbox+mod... ,,,za odpovede a vysvetlenie Vám vopred dakujem |
- ja to mam na ZR-7 velmi podobne, a co som cital na ZR fore tak to neodporucaju ufiknut.... |
Každý zásah, ktorý zmení prietok vzduchu alebo paliva by sa mal riešiť nastavením karburátorov. Ak zväčšíš prietok vzduchu bude chudobnejšia zmes, tým pádom sa palivo spaluje pri vyššej teplote, čiže má motor vyššiu teplotu. To isté platí aj pri športových filtroch. Pri výmene by sa mali nastaviť aj karbce. Upravené 2 krát. Naposledy upravil RomanSVK (24.04.2016 15:52) |
Roman poprosim ta o info: tomu vzduchu a diere to je jasne zmenis prudenie a je to airbox je to vymyslene koli zvacseniu tlaku vzduchu do valcu a vacsiemu vykonu. |
richard74 , na zvýšenie teploty plameňa sa pri autogéne pridáva acetylén , či kyslík ? |
ee, riso...... presne naopak.... priznaj si skratka ze ti fyzika a teoria o fungovani karburatora skratka vobec nejde.... (ja sa priznam ze mi nejde gramatika) |
Zdarec, nedalo sa mi odpísať skôr. Ale zhruba je to tak, že pri chudobnej zmesi horí palivo rýchlejšie a tým vzniká vyššia teplota. |
A brazel má pravdu. Keď páliš železo máš na rezáku ventil na acetón a ventil na kyslík. Tými nastavíš základný plameň a ked sa začne taviť železo otvoríš tretí ventil, ktorým pridáš kyslík a páliš. Čiže pridaním kyslíku zvýšiš teplotu. V príspevku vyššie som napísal, že rýchlosť horenia je vyššia. Opravujem je pomalšia. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RomanSVK (24.04.2016 22:04) |
Re: brazel: To som si myslel, ale nedalo mi a pozrel som nejaké stránky a dokonca niekde na wikipédii a ešte inde som sa dočítal, že bohatá zmes horí rýchlejšie ako chudobná. Tak som to radšej opravil, aby ma stým niekto hneď nekonfrontoval. Ale čo sa týka zvýšenia teploty motora pri chudobnej zmesi za tým si stojím.Ak to nájdem hodím to sem. Som na mobile tak to trochu potrvá. Ale dík za opravu. |
Dokonca sa niečo podobné riešilo aj tu: |
Brazel, ako vždy a toman tiež, pýtal som sa prečo pri chudobnejsej zmesy sa mi motor nezohrieva a pri bohatsej hned ide do vetraku ked chudobnejsia zmes v motore hori pri vysej teplote? |
R: ale tebe je skratka absolutne zbitocne nieco vysvetlovat, ty proste sustavne ignorujes fakty a nezastavitelne si hudies len to svoje svoje........ |
... prečo pri chudobnejsej zmesy sa mi motor nezohrieva a pri bohatsej hned ide do vetraku ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (25.04.2016 12:34) |
to mas pravdu Toman hlavne od Teba to sedi - Upravené 1 krát. Naposledy upravil richard74 (25.04.2016 14:02) |
Skrátka ak chce niekto robit diery do airboxu alebo meniť sériový filter za športový nech tak urobí. Ale patrí sa aj nastaviť karburátor/y. Je to len pre jeho dobro. A extra pri vzduchom chladenom motore. Chudobná zmes zvyšuje teplotu motora. |
Som ti napísal na otázku ... prečo pri chudobnejsej zmesy sa mi motor nezohrieva a pri bohatsej hned ide do vetraku ... To len tebe U teba sa aj autogén správa opačne , takže pomáhať ti niečo objasniť je naozaj škoda času ![]() ![]() Dôvod úpravy: Vzdávam sa toho . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (25.04.2016 14:16) |
to mozes, hlavne s tym autogenom, myslim si ze si ho ani nikdy nemal v ruke - |
chlapci diky za podnety,odborné články a názory,,,,,nechávam lásku v pôvodnom nastavení od japonských mechanikov,,,,,, dakujem Vám wšetkým ktorý ste prispeli k mojej otázke |
dakujem Ti velmi pekne, volal som z krsnym tak to mam naplanovane a pridem na dlhsie - |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 170765 | Včera: 123725