Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
nemate niekto skusenosti s tymto: |
To prve som si akurat vcera kupil. Potrebujes lyzinu s okom na predne koleso a zaroven najazdovu lyzinu. Vyrobca k tomu pribaluje komplet montaznu sadu. Len si prever dlzku vozika a moto. Ak mas kratsi, potrebujes odnimatelne zadne celo na voziku (treba vymenit panty, ak to nie je od vyroby)... |
Re: Menton: Pri prvom sa ako fixuje zadné koleso? Či si myslel do strán? V podstate v smere to asi fixuje zaradená rýchlosť. |
Re: HoGo80: obidve kolesa su fixovane v tej lyzine proti posunu v priecnom smere k smeru jazdy. Ak zatiahnes gurtnami, tak ti to urcite nepreskoci. Ked chytis predne koleso o to predne oko, alebo o oje, tak nemusis trapit prevodovku a nahon zaradenou rychlostou. Presne tak funguju jednoucelove voziky na moto... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (18.03.2016 11:38) |
tie obluky vela nevydrzia - nepouzivajte ho ako oporu. |
ja by som to riesil tak, ze zospodu vozika navarim, alebo namontujem priecne napriklad jeklovinu a do tej zvrchu budem prichytavat tu lyzinu, aby to malo povedzme bocnu pevnost, kedze lyzina je uzka, aj ked moto budu drzat hlavne gurtne, ale potom sa nestane, ze keby sa gurtna troska povolila, tak sa ta lyzina vytrhne z podlahy vozika...neviem, ci som sa vyjadril jasne, lebo ked to po sebe citam, tak aj ja som z toho chuj... |
Re: sinky: lyzina, respektive skrutky co ju drzia o podlahu su pri snahe kolesa o bocny pohyb namahane na strih, ak si strojar, tak vies, aku pevnost na strih ma skrutka napr. M10. Zjednodusene, nic navarat zospodu netreba, v preglejke vozika to udrzi v pohode. Ked chces mat istotu, daj zospodu velku podlozku, aka sa pouziva na drevostavby (cca 5cm priemer)... |
som s vsimol ze ta lyzina na nosnnost 200kg .... takze choprami opatrne |
Re: datadive: a dlzku dva metre, takze mas skoro stale na lyzine pri tlaceni len jedno koleso (cca polovicu vahy moto) a iba chvilu obe kolesa, ale na koncoch lyziny, cize vahu drzi vozik a cesta. Takze ta nosnost je v pohode... |
Lyžinu na vozíku stačí uchytiť skrutkami cez drevotrieskovú podlahy a dole dať plech 25x15 cm miesto podložiek. Len bočné ukotvenie treba dobre umiestniť do železných priečok vozíka poprípade rámu vozíka aby to aspoň niečo vydržalo pri prudkom brzdení.... Predávajú oká asi z 5 mm profilu, ale sú slabé, jedine ich v spoji zavariť.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil barko (18.03.2016 14:17) |
HoGo80 , ja by som pri preprave moto na vozíku (alebo korbe auta) rozhodne žiadnu rýchlosť nekvaltoval , ale ty rob ako chceš . |
mne ide o to, aby to v pripade vasej bocnej zataze nevydrblo z tej podlahovej dosky aj celu tu platnu, pripadne tie velke podlozky...je tam velka paka... |
Re: sinky: "...neviem, ci som sa vyjadril jasne, lebo ked to po sebe citam, tak aj ja som z toho chuj..." |
Re: brazel: Jasne, pochopil som Mentona. Na to som nemyslel, dobre vedieť, dík za tip obom. V poslednú dobu nejak dosť vykladám moto na vozík a to nemám žiadnu krossku a ani 98-ku ročník Horneta som nemusel :D |
Re: sinky: sinky, ak pojdes na vsetky 4 a pozries , co je pod podlahou vozika, mali by tam byt ocelove profily, najcastejsie L ( ta skoro centimeter hruba preglejka nepovoli akurat pod motorkou znacky P.R.D ) ked to cez ten profil prevrtas a uchytis, nikam to nepojde. No a kotviace oka mas uchytene jednou M8 alebo dvomi, a su pevnosti 4.6 , 8.8 alebo radsej 10.9 ? Mozno aby to netrvalo dlho a nestalo vela, tak ich vyrobca prinitoval... |
Re: datadive: nosnost, ak nie je podopreta, ak ju dobre podopries, udrzi aj tank. Na tej lyzine od agadosu som odviezol 320 kg moto dlhu 2,55 m a zadne koleso stalo na lyzine, zadna polovica kolesa uz bola za lyzinou, ale tonevadi , samosebou lyzina bola na podlahe. Na lyzinu mozes naskrutkovat aj skrutky s upinacim okom , kam chces... Upravené 1 krát. Naposledy upravil kamikaze (18.03.2016 17:54) |
- mal som klasický vozík robený podľa objednávky, dno je tá klasická "doska", čo je nejaká forma laminátu asi, je to také vrstvené, vláknité, hnedé (asi všetci viete o čom točím...), |
Ja mam klasicky vozik z Agadosu s V-ojom. Ked som vozil moto tak sa mi po case ta vodovzdorna preglejka zlomila v strede pod zadnym kolesom motorky (nebola najnovsia). Kupil som novu od vyrobcu vozika a tiez som kupil 2 priecne vystuhy pod podlahu (su to take ohybane U profily ktore vojdu do vnutra ramu oja pod vozikom) a odvtedy uz nemam problem s uchytenim, lebo na tie vystuhy som namontoval kotviace oka. Nepotrebujem ani tu stredovu lyzinu, lebo takto sa da moto relativne pevne zagurtnovat. Tolko moja skusenost. |
ja mám klasiku pongratz namiesto zadného čela som spravil vysoké zadné čelo z vema roštu a slúži pri sklopení ako nájazd a pri zdvihnutí ako zadné čelo......z vema roštu preto aby váha nebola veľká a aj pri zatvorenom zadnom čele nebol veľký odpor vzduchu....na boku mám 6 upinacích očiek ale v pohode stačia 4 gurtne a mašinka drží ako prikovaná......najdrahší bol rošt.....26 ečiek....amašinku dávam na veľký stojan pod ním je akurát výstuha konštrukcie..... |
Sinky vďaka za typ. Upravené 1 krát. Naposledy upravil mucow (18.03.2016 23:41) |
cenovo to vychadza na rovnako, dokonca ta s najazdom je troska lacnejsia, takze asi neni o com...v cene je aj najazd a ak je ta lyzina pridlha, tak flexa to sprtavi...da sa z nej upravou urobit ta druha... ale bude mat pevnejsie uchytenie kolesa plus dalsie... |
Re: brazel: toto mne vysvetli, bo ja z toho jelen. ja ked som prevážal moto, ešte som aj kábelbindrom prednú brzdu trošku stlačil, aby sa to predné nehýbalo |
ziskop |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: ziskop tak chcel. |
www.motea.com/montagestaender/motorradwippe... |
No nekúp to. www.r1200c.de/wbb/index.php/Thread/14038-CL-auf-van-Vos...änger-verladen/ |
Poziadal som o vymazanie lebo som si zle precital zadanie temy a napisal kravinu |
Ja pouzivam toto |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 32939 | Včera: 226293