Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
no chlapy chcel bi som poradit,davam to na zadne na r-1 nieje problem to dat hore ale ked to mam uz tam kde bi to malo bit tak uz otacky su na maksime a a a neviem alebo lepsie povedane boijim sa preradit do dalsieho stupna ze co to somnou urobi,a zeci mam to tam dat zo spojkou alebo mozem aj bez spojki ako by to bolo lepsie?tak dakujem za vsetky rady |
Mozes preradit kludne bez spojky,ide to tak lepsie,ale je to dost obtiazne.Inak lepsie je sa naucit ist po zadnom a udrziavat otacky,takze nemusis radit,ale opat je to dost tazke,takze vela trpezlivosti ti prajem.................. |
R46M1-dakujem za radu,nemam problem ju drzat hore len potom uz mam max.otacky a omezovac uz svieti a uz netaha tak preto som si myslel ze by som uz mal aj preradit |
prerad kludne bez spojky ja to tak robim tiez je to rychlejsie...a este lepsie ako zaradit pri max otackach je tam kde ma motorka naj vykon...cize nejako nad strednymi otackami...tym padom nema motorka tendenciu popadnut ale i nadalej stupa |
Ti ju proste nedržíš rovnováhou ale motorom, skús sa posadit viac dozadu vystret ruky a tak preneseš ťažisko viac dozadu a máš nižšie bod rovnováhy. A s tým radením fakt pozor na otáčky aby si to nepresral, skús to ne vtedy keď ju vytočíš na jednotke ale niekde skôr aby ten výkon ta neprevrátil. |
no pocuj..ak preradis v max.otackach tak cakaj to ze ta moze 2 akcelerovat hend do zadu,a obijes si nie len svojej moto ritulku ale aj svoju. |
No ja sa tomu nerozumiem ale nebolo by to lepsie postavit hned na dvojke? |
novycert----tak chceme brzdit driftovat a ist smykom alebo chceme moto co najlahsie postavit na zadne |
power-no vies aj mna to napadlo ale necham si racej poradit od skusenejsich a myslim ze to stou rounovahou maju praudu no len lahko sa to rosprava ale ja sa nevzdavam,len sa bojim zaby ma neprevratila dozadu |
jawastret-nie nebojsa ja som to uz skusal aj na gsx-r750ke co som mal len tam mi to moc neslo hore a na tejto jeto parada hned hore uz len mi to treba dobry uhol a uz len drzat ako pisete |
power: ja dviham vylucne na dvojke a radim do trojky...ale u supersportov je to asi ine u endur..tam sa jedna o odlisne otacky... |
trenink a trenink nic viac nic menej ani pri prvej sukacke si neradil hned druhe kolo! ci ano ? trenink len ju necapni o zem!neni kam ponahlat ta to tak jak keby prva ostala tehotna he he |
tu su nejake rady ako na to... Upravené 1 krát. Naposledy upravil dushan (09.11.2006 8:33) |
Alebo vyknedli dvojku a pri 9000 rpm ťukni jemne do spojky a už si plynule hore, len pozor to už je rýchlosť takže musíš mať dlhú rovinu alla Avion BA. |
heh prestaň jazdiť na motorkách...a budeš mať pokoj. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Nicka66 (10.11.2006 9:06) |
moja r1 isla po zadnom aj na trojke so spojkou a na dvojke ked som pomalicky pridavala az na maximum na vyjedala hore...to co za R1 mas?ja som mal rocnik 2000 |
chlapi tento chalanisko je fakt good |
Chlapci tu nejde o vykon ale o kurva rovnovahu, proste riadne po zadnom nedokaže chodit hocikto, to musi byt natrenovane a musiš mat preto ten spravny cit, ked to maš zdvihneš aj simsona, a ten kto vie chodit po zadnom nemusi zrychlovat a tým aj radit, stači ti jeden stupen napr. 2 a popripade zadna brzda. inak ak možem poradit skuste si to na horskom bicykli tam zistiš kde je ta akurat poloha a ak ta prehodi neni to ako na moto nie ešte R 1 |
ked uz tak staci aj pol decak |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 95995 | Včera: 201842