Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Caute, Upravené 1 krát. Naposledy upravil Michal27 (16.06.2015 15:41) |
to kolisanie otacok je take plynule stylom, ze chvilu to pomalicky znizuje tocky, potom zasa pomaly pridava, ako keby si krutil rukovatou plynu? alebo je to take, ze ide ide plynulo a potom skubne ako keby dosiel benzin? lebo hore pises o jednom a dole o druhom, tak neviem. |
Ja som mal taky pocit pri jazde ak som mal nerovnomerne vytahanu retaz. Po vymene retazoveho kitu to prestalo. |
Hodim tu video. co som tocil v garazi. Potom ked skoncim s robotou tak sa mozno pojdem previest s kamerou, tam by to malo byt vidno pekne. aj ked s ami zda ze ked som vybral PC tak to robi menej. |
Re: teplak: ja aj pocujem zmenu zvuku motora, ze sa dostava do bodu kedy zacina palba do vyfuku - to je ked dam trosicku plynu, ze motor zabera ale nie dostatocne aby motorka nespomalovala. to by asi pri retazi nerobilo? |
asi od 10. sekundy |
zasratá škrtiaca klapka si myslím... |
tym ze drzim plyn v jednej polohe by aj klapka mala byt v jednej polohe nie? teda sa nehybe a aj keby bola zasrata tak by to nemalo mat vplyv alebo ano? |
Inak dlho som hladal servisny manual pre horneta 2007+, mal som iba taliansky. Az nedavno som ho nasiel na jednom anglickom webe, kde pisali ze ho nasli na polskom webe :D da sa stiahnut tu: |
Áno mala by byť v jednej polohe. Ale keď tam máš nánosy, tak nejde dostatok vzduchu do motora. Následne ju elektronika pootvorí trošku viac a keď už má dosť tak zas uberie. Tým klesnú otáčky a zas dostane príkaz na viac vzduchu. Takže je možné že to bude klapka. Alebo ešte môže byť chybná nejaká el. súčiastka.. Napríklad potenciometer na klapke. |
Bolvua si si istý, že tento hornet má elektronicky ovládanú škrtiacu klapku? |
asi by som to riesil tak, ako pri aute. ma to vstrekovacku, tak to musi mat aj diagnosticku zasuvku. vycitat chybove kody a popripade ak to vie, tak popozerat blok meranych hodnot, kde mozno bude vidiet lietat nejake cisla, ktore by lietat nemali (napriklad uhol otvorenia sktriacich klapiek, ak to ma 2 pary klapiek, alebo drive by wire). |
Tak TPS už má myslím snáď každá moto s priamym vstrekovaním. |
dnes som bol po brzdovu packu, asi 25km, cestou tam mi to nerobilo a cestou naspat iba slabo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Michal27 (17.06.2015 21:15) |
Bolvua TPS je snímač a nie akčný člen ktorý by mohol robiť to čo si popisoval nasledovne : |
Re: bolvua: myslim, ze seriove motorky s priamym vstrekovanim zratas na prstoch jedneho bezprsteho kypta (odpoved: 0) Technologia je tak trocha draha, komplikovana a nespolahliva, aby sa do motoriek masovo pchala. Sucasne predpisy MotoGP ani moc neumoznuju jej vyvoj. Valna vacsina dnesnych motoriek ma viacbodove nizkotlake nepriame vstrekovanie paliva. |
V: a Royal Enfield Taurus Diesel? - to je jeden s priamim vstrekovacom |
ventYl, nemyslel som ze by to mohlo byt tym zvodom, lebo som ich daval pred zimou, a sice som na tom tak na striedacku netesnom - co som to skusal utesnit - nieco najazdil, nevsimol som si to trhanie. cez vikend to rozoberiem a dufam vymyslim nieco ako to utesnit aby drzalo. |
Re: Toman: ok, ak sa bavime o tych par exotoch dizloch, tak este treba spomenut aj track T800, ten ma tiez trojvalcovy dizel. |
ventYl, to som nevedel, uz viem. dik za info |
Tak nakoniec mi kamarat na sustruhu urobil novu tu cast, do ktorej sa nasuva zvod a ktora sa dotyka motora. uz to tesni jak ma, ale ostal mi tam taky cvakavy zvuk, ktory som myslel ze vychadza z tej netesnosti. su to asi vstrekovace, lebo to cvaka len ked pridam a ked otacky padaju tak nie. to trhanie mi uz dlhsie nerobilo - odkedy som pisal naposledy, ale dnes zase zacalo mozno by som skusil precistit tie vstrekovace nejakym aditivom, alebo aj odmontovat a tak, len neviem nakolko je to narocne |
tak som zistil, ze po nastartovani mi neide lavy valec. vtedy su otacky dost nizke a motorka akoby isla skapat, ale neskape a po par sekundach sa chyti aj lavy valec. neviem ci sa mi zda, ale aj ked chyti tak lavy zvod ma nizsiu teplotu ako ostatne 3. aj zvuk je taky divny. ale niekedy ked jazdim tak je zvuk OK. |
zapalovanie spolahlivo otestujes len osciloskopom (viem o tom svoje, mam B4rku na ktorej odchadzaju CDI-cka jak na beziacom pase), vsetko ostatne je len hadanie. vymenou fajky diagnostikujes iba od fajky dole (ale napr. ti to neriesi zlyhavajuci koncovy stupen v ECU ani zavadu v kabelazi). |
mam tam 2 cievky, jedna pre 1 a 4 valec a druha pre 2 a 3. jedna cievka ma 2 vstupy 2 vystupy. pozeram schemu a jeden vstup je napajanie a druhy je riadenie z RJ. takze ak by bola chyba v RJ tak by nesiel ani 4. valec. ak teda RJ dava pokyn na zapalenie. takze ak by som vymenil tie vystupy z cievky tak by som otestoval ten vystup, ci ide dobre a potom vymenou fajok aj fajky. len tie vystupy neviem ci mozem vymenit, ak sa zapaluju sviecky v 1 a 4 valci stale naraz tak mozem, ak nie tak nie. ale jak som pisal do cievky ide iba jeden vstup, takze zapaluju stale obe naraz??? ci ako to funguje? |
ak mas 2 cievky, mas wasted spark system, cize vonkajsie a vnutorne valce palia vzdy naraz (1+4, 2+3). valec potom pali raz pri kompresnom zdvihu a raz do vyfuku (odtial to wasted spark, iskra sa "premrha" do vyfuku). niektore motorky maju 4 cievky priamo vo fajfkach a nevedel som ako je to u teba. |
sviecky som menil skoro hned po tom ako to zacalo robit, aj som dal teraz staru do laveho valca a furt to robi. stare mali cca 25k - interval je 24k. |
je jedno, kolko maju sviecky nabehane, ak ma motor problem alebo je divne zostelovany, moze ti sviecku zjest za velmi kratky cas (ja mam rekord asi 50km). ak to ale s inou svieckou nejde, problem tam teraz nehladaj. |
tak tie konektory sa nedaju vymenit kvoli roznej hlbke do akej sa zasuvaju do cievky. este by som mohol vymenit komplet cievky s fajkami, ale je na nich trochu ine cislo. mohli by byt rozdielne? alebo iba rozdielny uchyt kvoli tomu ze jedna je z jednej druha z druhej strany? |
vymenil som vstrekovace, motorka uz ide ako ma. startuje v pohode, volnobeh je pravidelny a reakcia na plyn super. mal som najprv vstrekovace z 25kw verzie, ale tie su rozdielne, takze som musel pozhanat z nezablokovanej motorky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Michal27 (28.08.2015 16:42) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 87107 | Včera: 133806