Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím Vás, |
Neznamena , ze ked je vonku zima a moto ide na volnobeh,ze sa nedokaze aj prehriat. Musis si uvedomit,ze chladenie je "naporove" cize vyuziva napor vzduchu pocas jazdy. Nikde si nepisal,asi ako dlho bezala. Aj ja mam HSQ, a vzdy si po nastartovani kontrolujem,ci tlaci teplu vodu do oboch chladivov. Pred kazdou jazdou je treba kontrolovat naplnenie chladica kvapalinou, musi byt plny az skoto po sedlo nalievacieho hrdla. |
Re: dudo25: Bežala práveže možno 3-5 minút max, aj to som ju radšej vypol, lebo som sa či na motore alebo na chladiči popálil... Ako skontrolujem či tlačí vodu do oboch ? + Keď budem nalievať novú kvapalinu, ako zistím že je aj v druhom chladiči je kvapalina ? Lebo neviem či sa cez ten uplny vrch (tým velmi tenkým spojením) dostane, alebo to prejde cez obeh až tam... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Fanter (28.04.2015 9:22) |
To ze tlaci voda do oboch chladicov zistis tak,ze sa ti zacnu oba rovnako zahrievat. NBesmie byt jeden studeny a druhy teply. |
Mal som podobný problém s tým zohrievanim u KTM EXC 525 stačilo pár minút a všetko horúce.Použil som chladiacu od Motulu do bodu varu tuśím 130°C 6,50€ liter.No problém bol inde , tam kde som aj myslel , chudobná zmes ! Nešlo mi do hlavy prečo sa tie ktm tak hrejú cez leto mi to vždy vyvrelo , je to predsa motorka stvorená na enduro to nemôže len tak vyvrieť.Takže u mňa to bola chudobná zmes čiže vysoká teplota spaľovania ... pridal som si aj 2x ventilatory z pc a pomáha to , ale od vtedy čo sa nastavila zmes žiaden problém |
To Toyo: Priznam sa,aj na to som myslel,ale to by mal hadam zas problem zo startovanim,pripadne strielanie do vyfuku, farba sviecky a pod...... |
No ja som zo štartovaním problém nemal , aj výkon bol normálny.farba sviečky bola do biela po dlhšej dobre trošku do hneda.Strielanie do výfuku samozrejmosť teda u 4T. |
FANTER ak nemas predpisane mnozstvo vody nečudo ze sa rychlo zohreje, a az moc, pri 10L chybajuci liter nieje vela, ale pri 1L uz chybajuce 1deci problemom je. pomer riedenia je napisany na flaši dla stupnov, Upravené 1 krát. Naposledy upravil trucktor (01.05.2015 22:07) |
Noo s tym strielanim to az take samozrejme nieje. Mam doma HSQ610 4T. Sice to nieje to iste ako Tvoja moto,ale jazdil som na bohatu zmes. Isla ako ohen,po ubrati palyb do byfuku,ako pises. Nastavil som chudobnejsiu zmes podla manualu (hadam je dobre nastavena) uz tak nestriela,len obcas uprdne, az mi to chyba . |
Chladiaci systém som prepláchol destilovanou vodou, teraz je rad na tom, akú kvapalinu kúpiť. Nakoľko hovorím že jazdím aj pri teplotách 30°C aj dlhšie trasy, chcel by som niečo naozaj spolahlivé. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 246267 | Včera: 186857