Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
chcel by som nejaku moto na dlhsie vylety vo dvojici plus nejaka batozina...rozhodujem sa medzi fazerom 600 a kawasaki zzr 1100...viem ze su to dost odlisne stroje |
porovnávaš naháča a turistu pri otázke turistiky? |
Zalezi od jazdca a stylu jazdy. Zrovna nedavno som cital tuna konverzaciu, kde niekto vycital 600vke ze to zo 130 na 160 neda tak rychlo ako 1000ka..Co je nieco co ma trapi menej ako to co ma trapi menej ako hento... |
ono ja moc ani neriesim ten vykon myslim ze aj tych 100 koni co ma fazer staci na pohodovu jazdu...ale skor ma zaujima co je pohodlnejsie ...posed...neni ta zzr skor supersport? ...fazera som uz mal nejazdilo sa na nom zle...asi najpohodlnejsie co som mal zatial |
Tak fazer 600 neni nahač,trosku kapoty a plexa tam je.posed prijemny.to fz6.uz je nahač,furt som to volal fazer |
Re: fokus: ono ja sa rozhodujem medzi fazerom ...ten som mal jednu sezonu....alebo tou kawasaki zzr 1100 ...pripadne aj nieco ine mozno ...ale asi v takych cen. relaciach ...1400 by bola fajn ale ...a jazdil som uz na suzuki gsxr 750 kawasaki zx9r a podobne takze obsahu sa moc nebojim |
Re: yoshimura: ale ty vôbec nerieš koncové číslo pri červenom poli otáčkomera. tak chceš turistikovat? šak turistika je o tom, že ideš klíďo píďo a v tom má na vrch väčší objem, aj pri nízkych otáčkach to má stále čo ponúknuť aj čo sa točáku týka. |
ja som teda turista amatér, ale môj názor je, že turistika nie je len o pohodovej jazde... |
Ale treba pamatat aj na to ze objem navyse si zapyta aj papat navyse bez ohladu na to ako setrne bude clovek jazdit. Cize pre niekoho moze byt turistika viac krajsia ked je lacnejsia... Aj to je nazor. |
načo ti je moto, ak chceš šetriť... potom treba robiť turistiku na pešo |
Litrový turista (Sprint 955i) jazdí hocikedy za 5 litrov a pri turistike aj za 4 a pol . A aj naháňať sa vie (za 5,3) . |
Suhlasim preto som napisal ze je to len nazor. |
Z tych dvoch by som siel do fazera (ale uz FZ6 fazer). Jednu dobu som po nom aj pokukoval.. |
aj ja som sa rozhodol ,že sa vratim k turistike , do mojích oblubených talianských a Slovinských alp a kupujem Hondu Silverwing 600 |
yoshimura ved ty mas podla profilu turistu,Bandit je ako stvoreny na turistiku,chces viac vykonu a viac koni?vymen 600-vku za plnotucnu bandasku,ja mam 1200 nahaca a bol som na turistike vo dvojici v Turecku,Albansku,Taliansku,Rumunsku,Bulharsku,Rakusku,Polsku,Nemecku. |
Môj názor je ,že turistika sa dá robiť aj na 600-ovke,ale pri 3 naložených kufroch a s ladvinkou má tá moto čo robiť a ten motor dostáva pekne po krížoch .Myslím si ,že ten silnejší motor má určite aj väčšiu výdrž a zvláda takú záťaž úplne v pohode.Mal som už rôzne moto,ale mne sa najviac osvedčili s-kové verzie naháčov,stále to vyzerá ako moto a je na tom slušný komfort.Ono čistokrvný naháč je krásny,ale ked ťa niekde chytí lejak a máš v ňom ísť 300 km,tak ťa tá euforia prejde.Ale zasa každý si predstavuje turistiku inak.Niekto dá za leto 12000km,niekto 3000km,je to individuálne. |
yoshimura> ja mam fz1 2009 ked som ju kupoval vedel som ze to je nahac ani som nevedel co je to turistika. Dnes mam na nej prejazdenu celu europu a aj nejake tie ofroad cesty a nemenil by som ju ani ju menit nebudem. Osobne by som sa priklonil k 1100 predsa len nemusis to tak tocit ma to vecsi krutak vydrzi viac |
ono ten bandit 600 vykonovo na normalnu jazdu staci ale plne nalozeny uz to musim dost dut ked napriklad obieham kamion ...ale hlavne mi vadi ta ochrana pred vetrom a pripadnym zlym pocasim...a hlavne chcem menit preto ze mam jeden kufor a chcel by som 3 a kupovat dalsie dva kufre plus drziak neni zrovna mala investicia a na ten bandit sa mi to uz davat neoplati...este ma tak napadlo ze TDM 850 |
nechcel som ti to písať, aby som každú tému o turistickych motorkach nezajebával TDM-kou...ale, je proste dokonalá.. |
Záleží najviac natom aby bola moto spolahliva! |
Re: demmoo: tdm sa mi celkom paci lebo to je nieco medzi cestakom a endurom...lebo enduro nejak moc nemusim...jedine enduro na ktorom som mal moznost jazdit bola suzuki dr 650 a to bola taka traslavka |
Gutentaag |
RS955i: to by ma teda zaujímalo, ako chceš robiť turistiku (nemyslím jednodňovka 100km od baráku) bez kufrov a patričnej prípravy a výbavy...jedine štýlom "zlatá kreditka a každý deň nové handry, večer vyhodiť.." |
Re: demmoo: no zastavil by som sa veru ked bude pekne |
kludne pridi....opytaš sa mojej frajerky, či zvládla Albansko, grecko, macedonsko, taliansko, bosnu, nemecko, polsko, česko,....a či ju nebolela riťulka.. |
keby som si uz mal vybrat motorku (kedze ja som na skutre), tak cestne enduro, uplne by stacila aj 650tka, zalezi o priorit, ale 140 na dianici da aj toto, aj 160 dlhodobo, ved maximalku to ma 210. |
RS955i : kufre k turistike patria,teoreticky o tom je turistika na dlhé trate.Po ruke mať všetko.Ja mám FJR s troma kuframi a sú časy,keď musím 20x preložiť veci,aby sa mi všetko zmestilo.Síce veľa zohráva aj to,že chodím s polovičkou a hádzal som von z kufra už aj panvicu |
Nezabúdať: Výkonu, a miesta nieje nikdy dosť!!! |
turista pre dvoch ma byt pohodlny pre oboch, inak ti ladvinka na druhy den zdrhne na stopa |
mne sa vzdy pacili motorky typu suzuki gsx 1400 yamaha xjr 1300 take velke klasicke nahace 80te roky ale na turistiku to moc vhodne neni tam by som si oproti banditu moc nepolepsil...doteraz som mal vacsinou supersporty ...ale to uz nikdy viac |
Tiez som sem nechcel tahat TDM, ale tak teda - TDM |
ak TDM tak 900, pri kochacke a plne nalozeny sa da robit aj pod 4 litre |
tak ono 900-vka je zas úplne iná motorka oproti 850...ale tiež špica...yoshimura: ked sa zastavíš, môžeš si obchytať obidve...u nás v garáži je 850 aj 900 |
Ako dlhoročný majiteľ TDM ( 4 roky 850, teraz 6 sezona 900 ) vrelo odporucam tento stroj. Turistika s ladvinkou a plnou poľnou ( 3 kufre ) úplne v pohode. Bez problémov dlhé denné nájazdy, posed, proste výborný turista. Ako bonus máš slušný športový stroj keď zhodíš kufre a ľadvinku necháš doma. Druhá tvár TDM má športového ducha , za to ti ručím. Vysoký posed zaručuje dokonalý prehľad o dianí na ceste, výkon postačuje bohate na obe jej tváre. Spotreba uplne |
Ak vychádzam z Bandita 600 /čo máš/ a som turista a čo by som menil. |
este mam taku otazku ...ma TDM850 ukazovatel stavu paliva?...alebo aspon kontrolku rezervy? |
Veď si hoď obrázky do googla a vidíš. Má 3 budíky, jeden ukazuje stav paliva /ručičkové/. |
ja som si myslel ze to je ukazovatel teploty |
yoshimura: ved aj je...niektore maju teplomer (myslim, ze do 1999, ale môžem sa teraz mýliť, nechce sa mi to hladat), novšie už majú palivomer... |
Re: demmoo: a to tie starsie nemaju ani kontrolku rezervy? |
nie...maju mechanicke prepinanie na rezervu, ked proste začne poskakovať a dochádzať benzín, šáhneš rukou počas jazdy medzi svoje koleno a nádrž, nahmatáš ventil, prepneš a ideš ďalej...v tej chvili vieš, že máš ešte cca 40 km k dobru...ak sa tak stane v horách v Slovinsku, tak ideš 60km/h so stiahnutou riťou, aby si došiel po najbližšiu benzínku |
tak to je velke -...na motorku robenu cisto na turistiku nedat ani kontrolku rezervy |
je to vec, na ktorú sa dá zvyknúť...bud si sleduješ kilometre a nenecháš tankovanie na poslednú chvíľu, alebo proste za 2 sekundy prepneš na rezervu a ideš dalej...alebo si kúpiš r.v. 2000 a vyššie, ktorý už má ukazatel paliva + kontrolku rezervy...alebo si do staršieho ročníka dorobíš ukazatel paliva...možností je xyz...či už tam ten ukazatel máš, alebo nie, dojazd je rovnaký, nič sa nemení, celé je to o tom, akým spôsobom ten nedostatok paliva zistíš... |
Re: demmoo: no tak do toho sa ja urcite pustat nebudem :D |
yoshimura: Aký máš vlastne rozpočet? Lebo nejako nechápem, keď máš teraz Bandita 600, že prečo ti ako prvá rozumná voľba na turistiku vo dvojici nenapadla GSF 1200 S, alebo 1250 S. |
Nakoniec Yoshimura zistíš, že bude lepšie predať bandit 600 a kúpiť si 1200/1250 ak ti bandit vyhovuje /ako mať dve moto, pritom jednú starú hrču za 2000 eur/. |
nevo...ked ja mam tu motorku rad ja ju moc nechcem predat |
Záleží aký ročník. Ale rátal by som tak minimum 5000 ročne, že najazdí. Ideál tak 10000 km a máš výslednú sumu na tacháči. Ako vravím, kúpiš starú hrču, kde ak má aj najazdených vyše 100000 km budeš musieť dať nastaviť ventily, karburátori či vstrekovanie, vymeniť rozvodovku a iné bežné veci. Radšej asi fakt predať ten bandit a kúpiť 5-7 rokov starú mašinu, výkonnejšiu a máš zas 5-7 rokov bez starostí /okrem gúm, reťaze a benzínu/. |
no moj bandit 600 ma cez 50tis tak neviem ci na afrike 5tis rocne |
ja sam sa tiez neviem rozhodnut .kamos chcel jednu masinku cely cas potom sa na nej previezol a zistil ze mu to vôbec nepasuje.treba skusat aj to co na prvi pohlad nieje to prave..jednoznacne bandit 1200s alebo fazer 1000.a ta tdm treba sa previest tie motory su o inom aj ked si povies len dve valce.treba skusat |
yoshimura + nevo , skúste preveriť túto 16-ročnú moto na stránke kontroly originality a potom treba rátať Dôvod úpravy: Samozrejme nebola za dvaapoltisíc , ale za dvojnásobok . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (02.04.2015 18:05) |
Brazel: vyzerá novo, podľa tej čistoty, možno sa stane, že niekto si niečo kúpi len že na to má a nevyužíva to /1 motka z tisica/. Ináč to manuálne počítadlo km /čo má aj táto Afrika/, som aj ja pretáčal na jawe keď som ju kúpil, bolo tam čosi 9500 a viac, dal som to na 10000 km, aby som vedel, koľko najazdím /aby sa to ľahšie rátalo/. |
nevo , tú moto som doviezol ja a boli sme pre ňu aj s jej novým majiteľom (lebo tak to robím najradšej) , stáčal by sám sebe ? |
Re: brazel: ja sa tu pytam na 20 rocnu africu ci moze mat tolko km ked moj bandit ma 51 a to je rocnik ze uz sa AFRIKY NEVYRABLI:D |
Ty sa pýtaš a ja som ti odpovedal a dal aj dôkaz , že môže . |
To by ale znamenalo ze aj nemci si myslia ze 100000 km je uz moc a sa to neoplati ergo su radi ojebavani stacanim. |
podla mna tak jedna zo sto ma pod 100tis km...nekupil si niekto afriku za pol milona aby chodil k vode sa okupat na tom 20km |
yoshimura , nechcem tu mlátiť prázdnu slamu , či , ako a prečo , ani si nutne robiť reklamu , ale motoride.sk/?P=inzDetail&ID=242688 , veriš ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (04.04.2015 8:22) |
Trošku pre rozveselenie a fotky v inzeráte ako dôkaz radosti zo života |
XRV 750 pre dvoch a 3 kufre tak to len pekná pomalá kochačka |
XRV750 nie je ziadna raketa ??? Video: Africa Twin XRV 750 - Ako Supermoto - GroßglocknerUpravené 1 krát. Naposledy upravil Feror (05.04.2015 12:49) |
Feror: |
Riadna raketa |
podla mna ostatny ucastnici videa su komparzisti |
v stredu idem pozret jednu KAWASAKI Z 750 S ...ak bude dobra tak ju asi zoberem |
mal som ju asi tri sezony a bol som s nou spokojny,len pri turistike nad 300 km som uz Upravené 1 krát. Naposledy upravil kiero (06.04.2015 1:08) |
no uvidime co to bude...hlavne v akom stave |
yoshimura: Ak tomu správne rozumiem, máš k dispozícii len 2500€ lebo nechceš predať starý Bandit. ??? |
Re: Rorschach: viem je to trochu divne |
yoshimura: Ono to divné nie je. Keby som mal plno lóve, tak mám v garáži aj 10 motoriek. |
Nevedel som, že malé Ztko je na tom až tak dobre, takže uznávam, rozdiel to je. Ale aj tak si myslím, že na pohodlnú turistiku vo dvojici sú najlepšie objemy 1000+. Aj keď to je tiež veľmi subjektívne, lebo poznám plno párov čo precestovali veľa veľa tis km na motorkách 600 a menej a nijako vážnejšie sa nesťažovali. |
m.autorevue.cz/test-kawasaki-z750s-nedoceneny-praktik_3... |
Rorschach-tak ako pisu v clanku do 8000 to je krotke a da sa na tom aj kochať, |
yosimura.. sledujem temu uz dlhsie a mam k nej niekolko vlastnych postrehov. AK chces robit serioznu turistiku, nerozmyslaj nad Kaw750 ci fazerom 600..je to jednoducho male a v nízkych otackach slabe. A ak mas relativne nizky rozpocet, tak chod do niecoho co je dostupne a taha ako lokomotiva uz odspodu. Ja mam môjho favorita Hondu ST1100 Pan European. Kapotaz, kufre, elegantny zatah, extremne pohodlie, neznicitelny motor. Bola tu spomenuta CBF1000...co je tiez dobra volba, len asi v tejto cene este nebude. Takisto ako CB1300 polokapota by bola zaujimava, ale aj ta bude cosi drahsia. Aby si mi rozumel, testoval som vseliake masiny a postupne som isiel hore s kubatúrou. A jedno jedine pravidlo.. velka motorka s velkym motorom je velke pohodlie. Moja manzelka mala po rokoch rebricek toho naj na cestovanie (a to niezeby sme nejako vela jazdili). Ako prve GL1200, ST1000 Panak a potom XJR 1300. Takze ak chces jazdit len cesty, a pohodlne kludne chod do Pan europeana. Lacnejsiu a lepsiu motorku nenejades. |
Ja som na jesen presiel z nahateho sestkoveho bandita na cbf1000. Dovody: polokapotaz, posed a krutak proklete nizko Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bosmi (07.04.2015 21:43) |
nasiel som paneuropan ma najazdene 190tis km |
yoshimura: akurat je dobre zabehnuty Upravené 1 krát. Naposledy upravil cosio (08.04.2015 10:52) |
Tak ho chod pozriet a napis ako jazdi a ci to splna tvoje naroky,,lebo z citania inzercie mudrejsi nebudes |
yoshimura, nehnevaj sa, ale ty mas v hlave skutocny gulas |
Fazer 600, práve teraz som pridal inzerát r.2005, 39802 km 0911613513 Upravené 1 krát. Naposledy upravil nzprx (08.04.2015 14:12) |
nepodcenujte ani CBF600, striekackove motory po roku 2008 su vlastne 2007 hornetacke podladene, a ten hornetacky ma totalne prekvapil, krasny tah odspodu. akurat ju v rocniku asi nezozenies za 2500 ale trosku viac |
4valcova sestovecka a krasny tah odspodu? hmmm |
Re: nzprx: pozeral som inzerat je super aj ta vybava ale 2900 nemam |
A co tak honda vfr? |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 42395 | Včera: 198456