Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím všetkých,, kúpil som v strom 650 2014, uvažujem nad kúpou bočných kufrov, ale keď som sa viezol na novom v strome 1000 s bočnými kuframi, chvelo volantom, riadítkami, bolo to cítiť počas jazdy,,nie som odborník,, ale asi to kuframi nebolo !! aké skúsenosti máte ? |
Móda je síce móda , ale asi si nemal vyliezať z auta , na moto tohto zamerania to ako v limuzíne proste nebude nikdy . |
a sú nejaké alternatívy? buď kufre chceš alebo nie ... |
Mam na stromceku tri kufre (givi keyless su bocne a monokey vzadu), cestoval som s nimi par krat aj vo vysokych rychlostiach a nezazil som to co opisujes. Dokonca zadny mam furt na drziaku, vacsinou plny a fakt nic |
V tej súvislosti ako píšeš som s kuframi na žiadnej moto ( a boli 4 rôzne) problémy nemal. |
Zadný topcase spôsobuje kmitanie riaditkami v určitej rýchlosti (spozorované na každej moto čo som mal). Bočné určite nepridajú na istote kedže sú zakvačené tiež v zadnej časti moto. |
Asi koľko ľudí toľko skúseností. Aj na haya som jazdil aj na GS jazdím striedavo - s bočnými aj bez a žiadny podobný rozdiel som si nevšimol. Žiadne kmitanie a pod. A pri tom rád pridám. |
Kufre vseobecne trochu rozhadzu moto, hlavne tazisko a aj aerodynamiku. Ale je to o zvyku. Trasenie riaditok je hlavne o pneumatikach, ak tam boli stuple, tak je problem vyrieseny |
Hogo, neviem ako si to docoelil, ze nekmitalo |
teraz som sa vratil z dlhsej dovolenky, len bocne kufre a vak na sedle. Ked som pustil volant, obcas moto kmitala viac inokedy menej. Zalezalo ako som rozlozil vahu. Ale pri jazde som v riaditkach necitil nic. Isla normalne. Maximalne vacsiu neistotu v tlmicoch pri klopeni. |
Slap to opísal presne. Pokial aj z jemna držíš riaditka necítiť to a ak áno chyba je inde |
neviem, ako to robi ta moja motorka, ale nikdy sa mi nerozkmitaju riadidlá...bez kufrov, s topcase, s bočnými, proste akákolvek kombinácia a nikdy nič... |
No neviem, pri haya som pred dedinkami celkom často robil to, že dovtedy išiel svižným turistickým tempom a tam som sa len zdvihol, pustil riadidlá a spomaľoval na 60 vlastne hlavne odporom vetra. Žiadne kmitanie, či už s kuframi alebo bez. To isté platí na gs. |
Poniektoré motorky sú náchylnejšie na zle ojazdenú alebo nevyváženú prednú pneumatiku a dajú to najavo rozkmitaním riadidiel ,stalo sa mi to aj bez bočných kufrov a aj kamoš na FZ1 okúsil tento neduh, keď mu na prd založili gumu v servise. |
Tak som to stihol cestou na obed a nazad: do 160 žiadne kmitanie, ani s roztiahnutými kuframi. Pustil som riadidlá, potom ešte aj prstom jemne testoval, či sú tam nejaké vibrácie navyše a nič. (Rýchlejšie som nešiel). |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 205049 | Včera: 161553