Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Čaute všetci, ktorí čítate toto fórum. Môj problém / otázka je nasledovná: Vie mi niekto poradiť predajňu moto žiaroviek v Bratislave? (Mám moto Honda z roku 1993). Ďakujem. |
Caute |
Re: cruelbody: V princípe sú AUTO a MOTO žiarovky rovnaké, ak sú 12V a rovnakú päticu. Akú päticu máš zistíš v manuáli, alebo pohľadáš na internete. Rôzne druhy napr. tu: www.narva.sk/inc/pdf/patice.pdf Nie na všetkých moto sú rovnaké. Závisí od značky, typu, ročníka..... |
Re: JanKam: ooooo parada dikes presne to som chcel to si aj vytlacim do garaze na stenu... |
Jedna drobna poznamka ku motoziarovkam. |
Motorky a auta maju presne take iste homolog. žiarovky, zvyčajne vpredu je H7, H4, H11, smerovky klasika 10 W, auta maju 21W, ale patica je podobna, a v zadu su dvojvlaknovky ako u auta, parkovačky, tiež klasika 4W.... |
Re: minomonster: niejento take jednoduche ze vzadu dvojvlaknovky atd lebo nieje to tak |
Re: joscu: ano , suhlas, su dva typy , maju ich zvyčajne na pumpach.naj je kupit aj taku, aj taku, stoja malo. |
Re: minomonster: noooo co si s istotou spominam su 215 a 214 a tie koliky maju oproti sebe potom mimo vyosene a japonske auta ani nekomentujem ... ale to je jedno len taka vlozka |
A rozdiel medzi dialkovymi a stretavacimi? Len ine umiestnenie? ci iny typ a ina petica? |
Re: cruelbody: napriklad h4 je stretavacia aj dialkova v jednom lebo je dvojvlaknova a patica ma 3 nozky |
Re: joscu: jasne a kedze ja to mam osobitne, tak urcite H4 nepouzivam... |
Re: cruelbody: Ja mám napr. dve svetlá - dve žiarovky H4 a pri stretávacích svieti (origo) jedna H4 a pri diaľkových druhá H4. Parkovačky vždy obidve. Je to závislé od moto... |
Re: JanKam: Ak mas teda jednu ziarovku na stret a druhu na dialk. na kieho certa ma kazda 2 vlakna?? |
je to od typu, niekde je H7 tlmene, H1 dialkove, H11 kombi, zaleži aj na parabole, lupa, je to rôzne, vybereš žiarovku , ideš kupit , vymeniš, najviac sa vypaluju H7, ale su aj najčastejšie použite |
Re: cruelbody: Lebo svetlá sú postavené na H4 žiarovky od výroby Je som si ale cez relé spravil stretávacie len jedno, diaľkové obidve. To je ale už iná téma. |
Re: minomonster: no lebo aj inde som cital ze H4 je " two filaments"....tak mi to nejde dohlavy..mozno to ma JANKAM napadene kuťilem |
Re: JanKam: oukej..takze aj od vyroby si tam mal 2xH4.....ale v kazdej z nich bolo jedno vlakno nevyuzite...tak? Teda az do chvile nez si si to prerobil...... Upravené 1 krát. Naposledy upravil cruelbody (14.02.2019 21:39) |
Re: cruelbody: Presne tak. Môj starší tigrík to tak má od výroby! Žiadne kutilské kreácie Upravené 1 krát. Naposledy upravil JanKam (14.02.2019 21:49) |
Re: JanKam: zaujimave...davat dvojvlakno ked bude vyuzite iba jednovlakno.....nevadi sak ja ja mam na cbfke spetaky na kapotazi a pripravu na spetaky na riadidlach pockaj ..neeeeee....ked sa Ti vypalie obe naraz tak ich vymenis medzi sebou a budu fungovat obidve dalej heheheh...noo tak by to malo byt... Upravené 1 krát. Naposledy upravil cruelbody (14.02.2019 21:54) |
Re: cruelbody: Jasné! Aj to je riešenie! |
Re: JanKam: ja mam v manuali nie 60/55 W ale osobitne 55W a 55W .mam cbf 600SA....mne to vsetko funguje rozobrate to nemam..tak preto sa pytam pozeral som tuto stranku a tam same dialkove..zrejme to budu na nahaca tam to ma zmysel Upravené 1 krát. Naposledy upravil cruelbody (14.02.2019 22:15) |
z jedneho aby svietili dve, opatrne s prerabkami, chalanisko prišiel do chorvatska už bez svetiel, lebo konektor privodny to nevydržal. tak bola oprava v chorvatsku na mieste a rakijov zapijane |
moto a auto žiarovky sú v princípe rovnaké, delia sa len v päticiach (ja si aj na moto, keď chcem svietivejšie, kupujem to dvojbalenie pre auta - veď sa zíde keď sa vypáli - a je to lacnejšie a rýchlejšie ako zohnať len krabičku s jednou žiarovkou pre moto) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tibco (15.02.2019 8:51) |
Re: minomonster: Úplný súhlas! Moja celá "prerábka" spočívala v zasunutí prepínacieho relé do pätice v predpríprave pod prístrojovkou (svietenie obidvoch diaľkových svetiel). Ostatné úpravy so zásahom do elektroinštalácie neodporúčam ani ja. Keď tak, radšej samostatný celý obvod. Ale to už nie je o žiarovkách |
Re: minomonster: |
existuju uz dake LED ziarovky (myslim do hlavneho svetla stretavacie, alebo dialkove) ktore su homologizovane? |
ja mám na mojej motorke H7 v stretavacke a H7 na diaľkové. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 101713 | Včera: 123536