Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Dnes som si vsimol ze mi moto po pusteni volantu miernucko taha do lava. Je po vymene novych pneu Pirelli Angel maju asi 200km. Pravy tlmic jemne slzi cez gufero. A pocitovo mam pocit ako keby volat bol mimo stred snad pol cm. Moze mat suvis nizka hladina pripadne tecuci tlmic z tahanim do strany? Ako sa da zistit ci moto nema krive okulare alebo vidlu? Opticky nic nikde nevidno ani na srouboch neboli povolovane ani nic oskrete ... Sublerou som meral aj jednolive dlzky okularov od seba a tlmicov a ako keby jeden bol trosinku nizsie snad 2 - 3 mm ale mozem sa mylit lebo nast oporny bod ako to presne zmerat neviem. Moto dovoz ma to 30 tkm ale nikde nevidno stopy po co by len skrabnuti okrem takych malych mikroskabancekov ... Nejake rady? thx |
Jedna vec moze byt ze je zla suosovost zadneho kolesa . Druha vec ze vidla pohnuta v okularoch cize rajdy nejdu rovno s kolesom ale toto by nemalo mat vplyv . Najskor tento jav robi ohnuty ram alebo vidla . Ram nezmeras ale vidlu ano . |
aj mne to robilo, ale zistil som že fúkal bočný vietor Riešenie: Nepúšťaj "volant". |
Skusim este zajtra najst nejaku lepsiu cestu a povenovat sa tomu. Nemam centralny a ani taky stojan zeby bola moto vo vzduchu s prednym kolom iba na zadne mam stojan klasicku hojdacku na koleckach. Meral som aj dorazy sublerou a mozno jeden je kuscok menej vysunuty. Pocas brzdenia alebo ako sa prejavuje kryvy ram alebo tlmice okulare? |
a keby to dáš niekomu na stolicu? určite porieš ten tlmič. aj iné množstvo oleja robí pri tlmení problémy. vidla keby je viditelne ohnutá, tak už je dávno zle a podla mna by vnútro štrajkovalo. mal si to aj so starými pneu? |
ee kupil som to na novych pirelach ... buduci tyzden to ide na vymenu gufier tak to hadam skontroluju. Zdaju sa mi aj mekke tlmice lebo ked pribrzdim tak moto dost klesne - predok |
Dnes som si nasiel kludnu rovnu cestu. Pri 50tke a pusteni sla moto rovno ako po priamke tak isto aj pri 60 70 aj 120 ziaden problem ... takze bolo to cestou chvala bohu a miernym vetrom z boku. Ale pri brzdeni idu dost rychlo tlmice na doraz a stava sa az ze pri doraze uz hned smykne koleso aj pri jemnom stlaceni brzdy. Aky je ideal nastavenia prednych tlmicov aby to aj tlmilo aj neklesali dole tak rychlo ako keby boli makke hm? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tombiker (11.04.2014 19:55) |
idealne je tovarenske nastavenie... tak ked ho nemas nech ho daju ine je uplne zbytocne pre vacsinu... |
Moto GSR6kilo. |
Iba doplnim ze moto uz ma vymenene simeringy a olej v tlmicoch. Uz neslzia pracuju super niesu makke motorku netaha do strany po pusteni rajdov a pekne si drzi priamku neodskakuje v zatacke predok a pri brzdeni uz nemam chvenie predneho kolesa ako keby ABS efekt. Takze problem vyrieseny DIK |
mne to robilo tež..dal som repas tlmičou(gufera a olej) a ešte som aj prezul pneumatiky a všetko je v naprostom poriadku teraz..kolesa mio aj vyvažovali |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 42319 | Včera: 226293