Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Kawasaki KLR 600 - kľuka, chladenie, olej - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki KLR 600 - kľuka, chladenie, olej - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Olej.

10.03.2014 18:18

Kawasaki KLR 600 - kľuka, chladenie, olej

nike612
 Bahniak 

Ikona

Zdravím všetkých , pred nedávnom som kúpil KLR-ku 600 a chcem sa popýtať na nejaké veci.
1. Mám menšie obavy že pomaly ale isto začína kľuka robiť šarapatu, je ju cítiť hlavne pri pohýňaní keď dám trochu menej plynu alebo keď mám malé otáčky tak citim ako sa ten piest pohybuje z hornej do dolnej uvrate a niekedy dosť vybruje celá moto (nie je to nič hrozné len sa uisťujem) . Čo mi na to poviete? :-~
2. Idem meniť olej , je tam nejaká odvzdušňovacia šruba ako na XT ? či stačí len naliať a nič iné?
3. S čím riedite destilovanu vodu do chladiča? lebo ja som chcel kúpiť chladiacu zmes a mali tam asi 4 druhy podľa farieb (modra, zelena,červena) sa mi zda. Ktorú?
4. Ešte taká vec , keď je motorka riadne zohriata, nastavím jej karburator na cca 1,5 tisic otáčok a drží pekne , ale keď idem dole kopcom na N tak stále to vyhodí 2,5-3 tisíc otáčky a keď zastavím a dám N tak pekne 1,5 tisíc .
Nie som nejaký začiatočník v moto ale predsa je to moj prvý vodník a chcem sa uistiť než niečo začnem robiť.
Za rozumné odpoveďe vrelá vďaka ! [dobre]


12.05.2014 20:31

Re: Kawasaki KLR 600 - kľuka, chladenie, olej

Chaos600
 Edvenčr 

Ikona

Olej len jednoducho vypustíš, dáš nový filter a naleješ nový. Treba pri nalievaní sledovať cez sklíčko že koľko oleja tam je. Tie chladiace zmesi sú farebne odlíšené podľa toho, pri akej teplote zamŕza. S tými otáčkami som mal problém aj ja ale vyriešilo sa to keď som dal trocha bohatšiu zmes :-)


13.05.2014 6:59

Re: Kawasaki KLR 600 - kľuka, chladenie, olej

karol1
 Bahniak 

Ikona

pod 2000 otáčok nejazdi , trpí motor.


12.06.2014 11:43

Re: Kawasaki KLR 600 - kľuka, chladenie, olej

nike612
 Bahniak 

Ikona

Vďaka chlapi, takže kľuka vyzerá byť zatiaľ ok (klop klop) , bola len zle založená reťaz na vyvažovákoch takže preto tak triasla. Podľa manuálu som ju zložil a je všetko OK.
Olej vymenený , ide ako má len stále ten karbec robí šarapatu. Mal som ho aj rozobratý ale tak na nič som neprišiel, čistý, bez nejakých zádrhelov, proste OK. Nastavil som bohatosť, otáčky ale ešte stále to niekedy robí že mi vyskočia otáčky, skúsim asi tú bohatosť zmesi.

Mám ešte otázku: Ako často by som mal meniť olej? nemám ju na papieroch takže po ceste nie je jazdená takže podľa kilometrov to nebudem brať. Skôr lesný terén. Viem že sa to berie podľa KM ale tak v lese je to niečo iné >:-) . Tie staršie modely nejak na tú výmenu oleja nedbali, pred sezónou vymeniť a voziť sa do haleluji. Len chcem sa uistit. Viem že to asi nebude OK , ale som zvedavý na názor.

Vďaka



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 160960 | Včera: 210977