Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Co na to poviete (viď video)? Má niekto obdobnú skúsenosť? |
Zaujimave, ze mu BMW neuznalo ziadnu reklamaciu, nie je to bezne. Na druhej strane stazovat sa, ze 7rocnej motorke slzi bufero, alebo ze ma riadenie loker mi pride trosku OT. |
trosku antireklama na BMW aj ked si ale myslim ze odidena baterka a slziace gufero nemusia byt vinou motorky ale blbym pouzivanim pripadne casom.... bezna vec ze gufero zacne slzit pri 35000km predsa len je to spotrebak |
Tak to áno, to gufero a batéria nepatrí medzi veci, na ktoré sa mal sťažovať. To už zrejme bolo od zúfalstva. No tie ostatné chyby má riadne odradili od kúpy tejto motorky. BMW F 800GT patrila v mojom výbere medzi motorku č. 1. |
Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (28.12.2013 9:37) |
osobne by som si F800 nekúpil ani omylom. |
highinthesky , tak Drag Star 1100 nie , F 800 nie , čo príde na rad ďalšie ? Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (28.12.2013 12:11) |
[ |
slay333 a čo akože si tým myslel ? |
A nie je to náhodou normálne, že tie kotúče majú vôľu? Ved ten kotúč ma nejakú tepelnú roztiažnosť, a keby je na pevno sa pokrúti. Moje majú tiež nejakú maličkú vôľu, ale nie až takú ako na tom videu. |
rouli , to nemá s tepelnou rozťažnosťou nič (alebo len naozaj málo) . |
Tak dobre no. Tomu cigáňovi z videa nerozumiem, možno sa len chcel pochváliť, že aj jemu sa to kýve :D |
brazel, ono to asi nakoniec bude Dragstar 1100. Budem to cele riešiť v januári. Zatiaľ to nemám kde parkovať. Tu v BA je s tým trochu problém. Našiel som jednu garáž s motorkárom ale miesto sa uvolní až od marca. Preto sa do toho veľmi nehrniem. |
highinthesky , chápem , len jedna drobnosť , že motorky sa kupujú keď je dobrá ponuka . |
Presne tak.... 800ka len tazi z uspechov 1200ky,praveho BMW Upravené 1 krát. Naposledy upravil karburator (28.12.2013 18:06) |
karburator: prave bmw bola 1150. 1200 je uz novodoba motorka plna dielov s nastavenou zivotnostou zaruka + nieco naviac a dost. Koniec. Finito. Predaj a kup novu alebo plať. Bohuzial, tento trend zasiahol bmw asi najviac, a aj ked som velmi chcel 1200 Adv 2008-2009, radsej kupim Ohlinsy, loziska v prevodovke na starucku 1150 a vsetky koliecka v nej sa s radostou budu tocit do nemoty |
toto je jak ked si niekto kupi A-cko a mysli si ze ma merdzedes |
karburator , kotúče sú (asi) talianske (Brembo) , ale chlap hovorí portugalsky . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (28.12.2013 19:10) |
Kazdy stroj ma servisny manual (nemylit si s uzivatelskou priruckou), kde su uvedene predpisane vole. |
Pre Brana: |
ono nič nie je iba čierne alebo biele. |
chvalabohu, že sa už prakticky žiadne autá a motorky nevyrábajú (myslím vývoj) vo východnej europe lebo to by boli iné vraky na cestách, viď napr. JAWA a dôsledok snahy o najnižšiu cenu je samozrejme viditeľný vo všetkých oblastiach - dnes sa nikto nepýta na kvalitu výrobkov (aj potravín) ale na cenu a toto je výsledok - počty predaných moto ale svedčia o niečom inom, i keď štatisticky je to samozrejme normálne, takže napriek všetkým týmto nedostatkom ja som spokojný |
až na ten skočený rozvod je to v pohode, alternátor majú na prd to sa vie a tak som omotal výfukové kolená aby sa znížila teplota |
tryskač - na to ložisko vyvažováku je predpísaná podľa manuálu dosť vysoká vôľa a čo sa mi z konštrukčného hľadiska nepáči , tak kľuka má plnenie olejom z jednej strany a teda tlak oleja ide ojnica- vyvažovák - druhá ojnica , no a práve druhá ojnica "odišla" . |
Hmmm ...je to smutné, aj keď stále treba myslieť na to, že každá minca má dve strany. Z videa sa totiž nedozvedáme, ako sa majiteľ k motorke správal a aký servis absolvoval. |
Karol ja sa domnievam, že mazanie ojničných ložísk z jednej strany kľuky je najbežnejšie, alebo prevláda konštrukcia s viackanálovým plnením? |
tryskac: "Japonec je Japonec!" je určite uveriteľnejšia ilúzia, ako že BMW je niečo viac. A písal som to na margo spoľahlivosti, nie krajiny pôvodu. Neviem, či môj Bandit r.v.2008 bol poskladaný v Japonsku, ale určite viem, že v ňom nenájdem poľské ložiská kolies. Všetky diely v mojej (niektorými označovanej) rozpočtovej motorke sú made in japan a budem tomu veriť, pokiaľ mi niekto nedokáže opak. |
tryskáč - vôľa 0,07 na strednej , ale na môj vkus je veľká vôľa skombinovaná aj s úzkym ložiskom , proste jak som na to kukol , tak som zvraštil nos. Ja viem , že chytrejší odo mňa to zrejme preratúvali , len mi takáto konštrukcia príde málo "blbovzdorná" . Väčšina viacvalcov má plnenie ojníc cez hlavné ložiská , čo je kratšia a rovnomernejšia cesta oleja. |
Stary dobry ocelovy baworak 1150gs....ziadna plastova jebka!sice tazke jak trasporter, ale poctivy kus zeleza |
Karol vdaka za info.O ujovi Bernoullim som počul, len som mu kedysi dávno neveril , ale potom mi jeho "teóriu" prakticky potvrdil karburátor z panelky. |
tryskac - ale má , zadaj si hľadanie Bernoulliho rovnica - obrázky napr: |
karol, ja to vo svojej prostote vnímam takto: Upravené 2 krát. Naposledy upravil Moderator (03.01.2014 14:29) |
Tiez by ma zaujimal aky velky je vyskyt takejto destrukcnej chyby motora, nakolko sa mi za tie peniaze paci 700 GS, ktora ma presne ten isty motor len s inou mapou (iba 75 koni oproti 85). Ze loziska budu polske, hold bohuzial, ekonomika je ekonomika, tie sa daju lacno vymenit za kvalitnejsie (naschval nepisem kvalitne, lebo take uz dnes nie je nic), ale riesit motor po par desiatkach tisic km od novoty sa mi veru ozaj nechce. |
0,07mm nie je zďaleka najväčšia vôľa , akú ktorý výrobca na ložisku predpisuje . Taký renault Velsatis 3,5 má okolo desatiny a 1,5dci podobne . Všetko sa to doháňa kvalitou oleja a predimenzovanými čerpadlami. Upravené 1 krát. Naposledy upravil karol1 (03.01.2014 23:50) |
Varan pokial viem tak na Sk je asi iba tento jeden kus čo odišiel na kluku. |
karol: co tie salky pre mna, zaujemcu o XT660 Z Tenere 2008+ znamenaju? |
Varan ... 700 GS, ktora ma presne ten isty motor len s inou mapou (iba 75 koni oproti 85) Si si istý ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (07.01.2014 16:50) |
brazel: nejdem sa biť do krvi, vedla seba som ich rozobraté čítal, ale niekde (info od BMW) som čítal, že má len inú elektroniku, inak je to konštrukčne presne ten istý motor. |
Ty by bolo dosť lacné riešenie , lebo pri 1100-vkách , aj 1150-kach majú R-ká a GS-ká iné vačky . |
Varan , pre teba (ale nielen) : |
tryskac - zhoda náhod , robil som kľuku jednému motorajďákovi , do jednej ojnice sme ložisko robili (finál - pretočenie šálok v ojnici diamantom na presnú mieru) a do druhej išli origo šálky , tak som bol zvedavý , ako je to s presnosťpou fabrických dielov |
Varan dobre si pametáš, také info o "zhodnosti" týchto motorov tu bolo. No ja mu neverím. |
zaujímavé. O rozdielnych vačkách 1100/1150 R/RT/GS/S/RS som vedel, ale o 800 nie. |
Varan: tenerka je velmi pekna motorka, ale po gs-ku k nej budes potrebovat aj pedale |
janoval: a čo ja viem, ani možno nie. Keď som po Blackbirde nepotreboval pedále na GS nepotrebujem 100 a viac koní, kedy prakticky ani radiť netreba, väčšia zábava je hnať slabšiu kvalt za kvaltom |
mozno som len ja mal pozicany zly/sktreny kus, po ubrati v kuse strielala do vyfuku, strasne mi to liezlo na nervy |
No vidis... a mne sa to zas paci |
Ja mam F800ST a zatial bez problemu.Na tachometri mam vyše 44tisic km.Ja som za rok a niečo najel 15tisic km.A keby som mal ST vymenit tak jedine za F800GT.Čital som dost člankov kde motore F800 hlavne v modeloch GS v pohode prekonali 150tisic km.Tak je duležite aj jak sa k moto chovaš.Ked za studena nedavaš temu kapky a dodržuješ servisne intervali tak neni sa obavat nejakych zavažnych poruch.Ale ked sa ma neco po....t tak sa po.... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 28331 | Včera: 178803