Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nazdar chalani, chcem sa vás popítat ci nema niekto skusenost s mojim problemom.... Počas posledneho vístrelu mi motorka z nicoho nic zdochla, aj vsetko ostatne- svetlá, budikz motor no proste zomrela..... najprv ma napadlo ze odisla len baterka lebo hned po zastaveni som zacitil elektrolit, tak som poslal bracha pre druhu baterku. Ked sme nahodili druhu budiki sa rozsvietili co ma potesilo, ale pri startovani motorka ani neodpalila navise vsetky ziarovky ktore boly vtedy zapnute hned odpalilo.... poistky su ku podivu vsetky dobre.... tak skuste poradit... diki zatial |
takto som kedysi dávno prišiel vďaka poškkodenému regleru aj o CDI , ale dúfam , že to nie je Tvoj prípad. |
No ano, regler ma napadoltiez, lebo baterka bola nafuknuta a horuca ze som ju odtial vibral.... a hadam to nedalo dole CDI.... popripade nevies ci sa to da neako premerat? lebo to nebude len tak zohnat..... |
stalo sa mi to isté - vadný regler. Spálil komplet elektriku vrátane baterky a CDI. |
Maly Mirec- nopresne tohotosom sa tak neak obaval... a nevies mi poradit ako to popremeravať? alebo musim zase googlit |
ak odešlo CDI,regler dost možne že aj alternator bude spaleny,treba všetko premerat.až budeš niečo potrebovat obrat sa na tochto chalana. |
Strieľanie z výfuku pošle do večných lovíšť elektriku ,ale aj výfukové ventily ! Mašina z pokazeným reglérom ešte naštartuje , len (väčšinou) prebíja baterku. |
Alternator nema byt preco spaleny. Regulator zacal byt pripustny na plno z alternatora a vpalilo to 100v do celej siete. Tazko povedat aky rozsah to bude mat. No Maly Mirec to asi odhalil vopred ked ze to uz mal moznost zazit. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Junior (05.11.2013 19:48) |
No tiez si mislim že alternator by nemal byt preco spalený... aj ked clovek nikdy nevie... ako by sa dal premerat ten regler a cdi ??? neviete nahodou? |
Alternator premerias. Zmeraj si jednotlive cievky. Niekde na nete je aj navod a asi aj tu na motoride. Regler je v pecku ten kup z vape alebo ignitech. Tam nie je co spekulovat a ked toto urobis vyskusaj to nahodit. Ak nepojde zozen si na skusku od niekoho riadiacku, ak nie tak kup miekde na motopuzzle.cz ci ako sa vola ta stranka. |
alternátor môže byť taktiež v péčku. Je veľmi ľahko možné , že poškodený alternátor preťažil regler , ten odišiel do večných lovíšť a aby mu nebolo smutno , tak zobral zo sebou aj CDI a žiarovky ako bonus. |
Karol a ako moze poskodeny alternator odfajcit regler ? Sa pytam lebo sam neviem. Ze by skratovalo na vynuti ? Lebo ak je alternator v poriadku, tak regler zatazuje najviac pri vysokych otackach a malom odbere ked ze je skratovy, ci trepem ? |
toto sa mi stalo raz na afrike. odisiel regler, uvarilo baterku, odpalilo alternator a vsetko, co bolo zapnute. ziarovky, tripmaster... |
taká trochu nesmelá otázka k téme: |
určite áno, veď na to sú aj ostatné prístroje. |
Ja som si presne taky malicky voltmeter dal pod sklicko otackomera. Svieti to rovnako na modro ako pristrojovka tak to je ako original. Stalo to asi 6€ aj s postovnym. Jedine ked silno svieti slnko na pristroje tak je to slabsie citatelne. Namkazdej motorke co som mal okrem vfr800 som mal dojebany regler, tak som si povedal ze si to tam dam aby som netrpol ze ci nastartujem motorku ked zastanem na benzinke |
junior - buď skrat na vinutí, alebo prerušená jedna fáza . A stým zaťažením reglera - vysoké otáčky , malý odber máš pravdu. Aj keď od určitých otáčok hore by to už nemalo stúpať , lebo dôjde k nasýteniu jadra , ale to si len možno špatne pamätám niečo zo školy z fyziky. |
Práve na SV650 som riešil kedysi dávno rovnaký prípad. Riešil som to myslím členovi Velo. Na tejto motorke odišlo, vďaka regulátoru napätia, CDI aj panel s budíkmi. |
|
No to sú iné dobrodružstvá a to som si myslel ,že na japoncoch také niečo nehrozí. |
No ja mám model S 2000... este ten starší s karburatormi.... len mi je luto vihodiť 150€ za regler a CDI len tak na blink, ak by to malo byt nieco iné... |
Veď CDI pošli na kontrolu do nejakej firmy kde robia tieto veci, alebo si požičaj od kolegu z rovnakou mašinou a vyskúšaj. |
CDI nie je lahké zmerať nie z dovodu merania ale z hladiska dostupnosti schémy nedá sa to takmer vobec zohnať to skor skusiť si požičať od neakeho známeho.., reglér budeš mať určite prdnutý pretože nie je možné aby ti baterku prebiľ a prepustiľ také vysoké napatie.pokial by ti to prebijalo krátkodobo tak baterka by sa chovala ako kondenzátor a z časti by to brzdilo ale keď odfajčíš aj tu tak to berie všetko čo ide ďalej,stator alternatora by si nemal mať poškodený ale da sa to premerať a pokial by si mal súmerny odpor na cievkach tak to by som vylučil na CDI by som sa pripravil tiež pretože ak ti odfajčilo žiarovky tak napatie sa zvíšilo aj na napajanie CDI z 12v či operačnich 5v náramne viac aj CDI som už videl opravovať ale musiš najsť na to borca |
ak je nafúknutá baterka Máš v prdeli regler. Výmene sa nevyhneš, následne si vieš premerať napätia aj na vtupe aj výtupe reglera a zistiť čo ešte ti poškodilo okrem žiaroviek |
tak chlapi už som to vyriešil vymenil som regler a CDI a mašina naskočila.... bohovo tažké bolo zohnať regler na SV.čko.. ale jeden chalan mi poradil že by tam mohlo pasovať z kawasaki zx6r ale budem to musieť prepinovať na moje štekre.... po dvoch dnochh maturovania a strachu od odpalenia novej CDI sa mi to podarilo.. 1000Km už za mnou a všetko v poho.. pre istotu som namontoval aj volt meter pri budikoc aby som vedel kolko stále dobíja a možem sa spokolne voziť diki vam za radi |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 238231 | Včera: 154059