Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravým |
Zapiskat ti mohlo aj v dinamovej casti ramienka ak idu na sucho.Tu vodu z vyfukov odstranis len vycistenim.Ak bola umyvana mohla sa ti tam dostat voda a pri behu motora ti hu frka von.(Si si isty ze voda?) Upravené 2 krát. Naposledy upravil Miklosxxx (17.04.2013 0:00) |
ked chodis max 50km/h tak to mas podtocene a nespaluje ti optimalne, preto ti to sti cez vyfucky. inak sa nad tym vobec netrap, ked ti to vadi treba kupit 4-takt |
vodu tam mas jedine z umyvania... |
"viacej sa ešte neodvážim predsa len si musím na ňu zvyknúť" |
Tak že motor je po kompletnej GO nerobil som ho ja ale jeden pán. Motorka bola komplet skladaná od základu lebo som ju kúpil rozobratú bolo mi pomáhané jedným pánom čo sa jawám rozumie. Umývať som ju ešte neumýval včera som ju bral od toho pána čo sme ju skladali. Prešiel som na nej dokopy 60km a začala tak pískať alebo tak zvoniť a keď som ju zhasol je jasne počuť ako keby sa drali dva plechy o seba a ide to od valcov, nejde zo zapaľovania. Ta voda mi nevadí ale sa pýtam čí to nie je nič vážne a áno je to voda viac kráť som to skúšal prstami a ja to ako keby kondenzovaná voda. Keď som sa na to pýtal ta mi nevedel nikto pomôcť. |
Ak mas moto po GO tak pomer 1:50 je velmi maly.Ak ti to piska vo valcoch skontroluj ci nemas povolenu sviecku a netlaci ti vzduch.Ak nie mozes to zaniest tomu panovy co ti to robil ked sa tomu netozumies .On ti urcite povie zavadu.Ked motor zadiera tak ho zatahuje,ztraca akceleraciu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Miklosxxx (17.04.2013 10:29) |
Zvonenie moze znamenat, ze je pridreta. Ked sa zadiera, zacina zvonit. Po GO je treba davat viacej oleja ako 1:50, aspon 1:30, nech dymi. Nekor, po zabehu, mozes dat menej oleja. |
no však ako nie je to presne 1:50 určíte tam je viacej oleja čo som počítal tak na 7L som dal asi deci a tri štvrte a keď začala zvoniť tak som tam dolial ďalšie deci ako isť išla a aj by akcelerovala ale nevytáčal som ju zbytočné a viem presne ako miešať olej mal som už mustanga a tam som riedil 1:50 teda deci na 5l tak dnes idem tam a uvidím čo mi povedia ale podľa toho čo ja usudzujem bude asi pridretá tak buď zase výbrus alebo ako papiboy písal v jednej téme tak jemnučký šmirgeľ a zarovnať. |
ale tak ak sa to bude dat rozchodit tak budem davat asi deci a pol na 5L |
zabeh minimalne 1:33 ja osobne by som dal 1:25 lebo piesty si mal urcite odliate z nejakej elektroinstalacie a nie origo jawacke dalej treba aj ihlu v karburatore zdvyhnut po go a so smirglom si mozes tak vies co zvlast ked je ten motor tesny zadre sa ti to presne na tom mieste, kde to vysmirglujes |
Citujem z praveku od P.Husáka (Sportovní motocykly): Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (17.04.2013 18:16) |
Isto ma doma psa..PES-TEPLY VYFUK=DIVNE ZLOZENIE KAPALINY |
ukľudnite hormóny, bol to len planý poplach, už je to vyriešené, ďakujeme zvonárovi bopsíkovi a šmirgľovačovi papimu, všetko je ok a mašina ide ako hodinky. |
Ujo Vilo, ja som reagoval na príspevok od TomasVFR |
papi, ja nemám čas ho voziť, ale zajtra ide za tebou, sľúbil som mu, že ty ho veľmi rád povozíš a sľuby sa musia plniť |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 173540 | Včera: 120044