Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
ahojte, neregistrovaný kamarát zvažuje kúpiť motocykel bmw k 100 lt. konkrétne tento; |
v tom obchode som bol.vraj ma masiny dovezene zo svajciarska.sak treba tam zavolat.tak ci tak ti to teraz nevyberie na ulicu aby si sa povozil |
nedavno sa ma jeden clen motoride pytal presne na tuto motorku Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.02.2013 20:24) |
Hm , ale to , čo je vo výklade za ňou , z tej sa už len nádrž predáva za cenu pomaly vyššiu , ako niektoré moto na slov. cestách . |
Tým ľudom naozaj človek nevyhovie ..... Jedná stará a vetrán - ďalšia nová vodou chladená - predražená. ..... |
aj ja som po nej pokukoval a bavil som sa o nej s raptotrom...ale nakoniec som do toho nesiel. aj ked motorka vyzera pekne, zachovalao, poslali mi fotky, napisali komentar k nej, prikladam: Upravené 1 krát. Naposledy upravil NIKDENIKTO (03.02.2013 7:59) |
S AVK moto mám len dobrú skúsenosť. Vozí moto z CH. Síce sú to zväčša staršie kúsky, ale fakt v dobrom stave. Samotný predajca je síce svojrázny, ale myslím že fér. Ja konkrétne mám od neho BMW K 75S r. 1986 na ktorej mám za sebou už 4 sezóny a Domino r. 1989 s 2 sezónami. A ďalší traja kámoši majú od neho motorky tiež. Všetko bez závad. Preto by som sa staršej moto nebál. Zastávam názor že nezáleží na veku, ale na stave. Ja osobne okrem ceny nevidím rozdiel medzi trebárs 10 ročnou a 20 ročnou moto. Samozrejme ak beriem do úvahy porovnateľný počet km a neberiem do úvahy že novšia moto je modernejšia, má zväčša lepšie jazdné vlastnosti, ... A okrem toho podľa mňa vrchol spoľahlivosti a kvality v techniky všeobecne, nielen u moto ľudstvo dosiahlo v druhej polovici 80tých a začiatkom 90tých rokov. Dnes to už ide všetko dolu vodou. A čo sa týka ND na ebay zoženieš ak nie všetko, tak takmer všetko. Okrem toho je BMW známe s dostupnosťou ND aj na staršie modely. |
cota - tvoje reči o BMW sa mi dobre počúvajú ale na druhú stranu zrovna malé tehly neboli známe ako podarený motor Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (03.02.2013 11:08) |
Raptor je nutne aby si pisal po nete rozne domienky typu AK , zarucene pravdy co je horsie a lepsie... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Marino (03.02.2013 12:22) |
Mám cca5rokov K100lt / r.v.97/z toho 3roky jazdenia.Poruchy - vybitý zadný tlmič, roztrhnuté plynové lanko ,vyššia spotreba oleja a das alles. Okrem brzdových platničiek ,oleja ,filtrov, pneu a batérie/2/ nič. Čiže ako každá iná motorka.Tvrdievam, že mám /skoro/automat, keď je tam 5-ka, tak už len otáčaš plyn a v podstate nepotrebuješ podraďovať /neberte to zas doslovne /na ceste je naozaj doma, maximálku som neskúšal ,najviac som išiel 200km/h nechvela sa, neodpadali mi skrutky ani plasty spotrebu-neviem ani neriešim ,aj tak to závisí od pravej ruky. Podľa môjho názoru jej jazdné vlastnosti sú veľmi, naozaj veľmi dobré. Na dlhé trasy sa na nej pohodlne sedí-myslím si, že prezývka -lietajúca tehla jej naozaj sedí. Jedine čo mi na nej vadí je, že je škaredá-/nemecký dizajn/ asi preto sa hodíme k sebe Upravené 1 krát. Naposledy upravil elefant (03.02.2013 12:26) |
marino - s názorom že staré autá a motorky sa robili poctivejšie ako tie dnešné sa zhodneme Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (03.02.2013 12:36) |
Našťastie ebay nie je jediná vec na svete , kde sa dajú nájsť ND na moto , v Nemecku , v Anglicku , Poľsku a vlastne všade je rozoberačov moto a následných predajcov ND na mraky . |
mňa napadla ešte jedna zrada (nezrada). tá motorka vyzerá byť škrtená na 58 KW (švajčiarsko), čo je nie moc dobrá vec z pohľadu jazdenia, na druhej strane sa motor a prevody nikdy nenamáhali do takej miery, ako boli hranične konštruované, vždy tam bola rezerva ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil stratovar (03.02.2013 15:02) |
lak a vsetko ostatne sa da nanovo spravit ale spravit nanovo motor po 90000km je uz na hypoteku |
na youtube su videa jak to pekne jazdi a akceleruje a ako si to ludia reparuju a podobne...ale kedze mi z dakeho dovodu ten youtube blbne, nemozem zial pridat... |
dando , na kerého ježišboha by repasoval motor ??? Kúpiš iný , vymeníš a jazdíš , kým zase trvá . Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (03.02.2013 16:29) |
idealna motorka pre zacinajuceho mechanika. asi ako skoda felicia |
Ale stratovar dobre píše o tých dvoch kôpkach peniažtekov , dokonca môžu byť aj celkom rovnaké , poznám . |
dando heh ty hypotéka... toto neni motokros Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (03.02.2013 17:38) |
ja som kupil GL1200 1984 s tym istym rizikom ( a to este isla velmi zle!!)... ako prve bolo treba menit membrany na karburatorch..nove..1ks 150 Euro... Upravené 1 krát. Naposledy upravil demo (03.02.2013 18:23) |
Neviem ale pochopiť jedno.Ta motorka vyzera skutočne pekne.Pozrite si ine mašiny,v tychto rokoch.Afriky,Tenerky,Dr-ka a podobne motorky.Kolko ludi,jazdi na tychto mašinach.Ak robiš kvalitny servis,su to držiaky.A neviem,že by tieto motorky trpeli niečim,čo by bol dôvod nekupovania tychto modelov.Cena je dobra,motorka je pohodlna tak neviem,čo sa tu niektory nad tym zamyšlate. Upravené 2 krát. Naposledy upravil black333 (03.02.2013 18:43) |
Ku tomuto predajcovi som sa minulý rok na jar trepal cez pol republiky pozrieť Inazumu (boli vtedy v inzercii na slovensku tri a táto bola z nich najdrahšia) o ktorej ma cez telefón ubezpečoval že je v perfektnom stave ešte deň pred tým ako som tam mal ísť som mu volal a pýtal sa na dáke veci ohľadne moto a či môžem prísť tak ma dobre že nezdrbal že čo si myslím že on nevozí žiadne vraky a že prídem kuknem a berem tak som prišiel kukol a nekúpil okrem vyhrkaných predných kotúčov (tie by som mu po menšej zľave dokázal prepáčiť) z nej tiekol benzín cez prehrdzavenú už na viacerých miestach zalepenú nádrž a ďalšia vec ktorá mi prekážala bola že všetky motorky sú tam celé nastriekané dákym konzervačným olejom tak vôbec nevidno napr. či tečú tlmiče... |
To LTéčko stálo kedysi majland , keď má ozaj iba 89 000km tak ju ber ! Taká kubatúra spraví 200 tisíc km z jedným prstom v nose |
svajciar jazdiaci taketo bmw poväcsine uz nie je mlady drtic a pohrebak motoriek. a servis berie seriozne. rozumej svajciar...! nie albanec, portugalec, talian... |
len tak mimo brazel tu je ta z vykladu www.motoshop.sk/product/yamaha-xt-250-1700... inac tiez som tam kupil svoje efko,ze reku len tak na rok,ale tak som si ho zamiloval ze az. Tiez bola zo svajciarska,takze ako obchod pohodicka,vsetko vybavil v cene,ja som len doma prihlasil,este mam doma aj kopie povodnych origo dokladov,a najviac ma prekvali originalna sada naradia ktoru som 12r motorky necakal. |
pecival , sorry , myslel som , že je to XT 500 s hliníkovou nádržou . |
nazdar, |
stratovar- tiež som všetko povymieňal okrem gufer na tlmičoch čo sa mi aj vypomstilo-vytiekli pekne na brzdové platničky. Takže vymeniť. Brzdovka už bola pomaly želatinová, odvzdušnenie bolo bez problémov. Olej do motora dávam normálny motorový 10w-40 API SL, je to klasický motor so suchou spojkou z 80-tich rokov. Tému o olejoch radšej nečítaj Nadstavec na filter si zožeň lebo bez neho to stojí veľa nadávok na súdruhov z DDR Tesnenie som prvý krát nemenil lebo som ho nemal a chcel som sa ísť voziť, potom som menil. Prednú gumu mám 110/80-18, mal som metzeler lasertec, teraz dunlop gt 501-rozdiel neviem posúdiť . Iné som na nej nerobil, len som sa vozil /keď bol čas/. Prajem veľa šťastných kilometrov! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 33330 | Včera: 181919