Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Listujem katalóg motoriek a dumám nad všeličím. Odkiaľ sa berú tie reči, ako je ktorá motorka spoľahlivá... taká pekná zimná téma . Otázka iba na majiteľov motoriek od novoty, teda tých, čo kúpili motorku ako novú - t.j. dali by ruku do ohňa za jej históriu: |
Ja mam uz druhu novu moto a obe Hondy. Za mna obe 1*. |
domnievam sa, že ani nová moto nie je záruka bezproblémového vozenia...motoride.sk/?P=phorum&tema=poradna&tid=30395... |
trochu offtopic, ale ked zimna tema, tak budis. Podla vacsiny ludi, co nakupuju motorky v bazaroch (aj ja kupujem jazdenky) je 35 tisic km na 600vku uz davno za hranicou zivotnosti. A keby to tvrdili len naivni kupujuci, ale dokonca mi to povedal aj jeden mechanik Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (06.11.2012 19:01) |
Vstroma mam funglovku, zatial som menil len spotrebny material (olej, sviecky, filtre, gumy, retaz) nic sa nepokazilo nic neodpadlo |
Super, ale píšte aspoň km a roky. Ak niekto napíše, že má bezporuchovú moto s 80 tis km z roku 2002, je to iné ako ročná mašina s 5000km ešte v záruke. |
Tak dobre . TA 700 VA 22.000 km za tri roky, ten posledny bol fakt bieda . Len spotrebny matros, dufam ze novemu majitelovi sluz dobre, teraz mam CBR 600 F. Zatiel po roku 5.500 km takze sice v zaruke ale nic. Dokonca ani sprej na retaz nepouzivam a bez problemov . |
BMW 1150 gs, 80 tkm, rv 2000 co je uz skoro 13 rocny kredenc, ale zajtra by som sa s nou vybral okolo sveta |
duggo, ale kebyže chceš meniť, mám jednu v ponuke |
Zaujimal by ma nazor majitela standardneho SS stvorvalca, ktory ma masinu povedzme desat rokov od nova, nestocene kilometre a pravidelny servis... |
ja som mal v 09/12 3rok s moto, |
Honda CBF , 3/2009, 27.000km. Pri 16.000km menena retaz ( vytahana na doraz ) a sekundar ( poohybane zubky ) - asi smejd uz z vyroby. Nahodena D.I.D X-ring, sekundar J.T. - uz 11.000km a sponoval som ju este len raz. Prve dva roky jazdila od februara do decembra, casto parkovana vonku aj pri -10"C, startovanie bez problemov. Pneumatiky povodne TVS, predna ako nova, zadna este nejakych 5-8.000 km zvladne. Ventily nastavovane raz, pri 12.000km. Vypalena ziarovka svetlometu pri 20.000km, zadne svetlo pri 20.500 ( skoro naraz ) Teraz uz vacsinou jazdena len turisticky ( predtym aj do prace ), presla 16 krajin EU. Absolvovala Elefantov 2012, Albansko, Durmitor ...., v maji ju dufam caka Turecko. Doteraz vzdy bezproblemovy dojazd domov. Jazdena takmer na plny vykon, ma totiz len 11 HP a 125 ccm. Napriek kvalite tej povodnej retaze hodnotim za 1. Ak by mala o styri kone viac, bolo by to za jedna s *. |
kalupko, 12 rocny litrovy SS, jazdeny iba na okruhu, upraveny motor, stale funguje Upravené 3 krát. Naposledy upravil pitaz (06.11.2012 22:23) |
9 ročné Varadero, kúpil som ho s 39000 pred rokom, mám na ňom cca 20000km. |
honda cbf 600 s ročník 2004- skoro 80,000km menený olej v motore a aj tlmičoch, pneu, syncrho karburatorov, kontrola ventilov, brzdové doštičky. |
Honda Shadow 2006. kupena 2010 17tis. teraz 48tis. pokazeny snimac rucnej brzdy 6E. Spalena spojka - mojou vinou 150e. |
Kawasaki Ninja ZX6r 07 - 0 az 45tisic km..... okrem normalneho servisu nic ine. |
moja prva velka bola ZXR750R rocnik 92 nemal som ju odnovoty a ked som ju predaval mala na tachaci cez 60000km. vymena: spojka, retaz, olej, filtre, ziarovky, sviecky a niekolko krat obsah nadrze. jedina porucha roztrhnute plynove lanko. |
pitaz: veď práve... verím tomu že každý jeden štandardný 4V pokiaľ je servisovaný podľa odporúčaní výrobcu vydrží v bežnej premávke 100tis km. |
No tak ako prvy tunapisem k cine. V zhruba pred troma rokmi este som nemal ani vp som dostal od otca Adams JBW 150-8. Dokedysom nemal VP behal som len tak po okoli dediny, nabehal som okolo 3000km. Teraz v maji som si spravil VP prihlasil ju scim boli problemi lebo bola dlho neprihlasena, teraz ku koncu tejto sezony som spravil dalsich 7000km a na motor ide stale ziadne poruchy v lete som na nom potiahol 500km bezproblemov (pravda pocuval som mnoho reci ze je to vzduchac pri prvom kopci sa mi prehreje) ale jeden problem ma ze nieje na silenblokoch ale uz tie vibracie vobec nevnimam. Bohucial tie ostatne veci na moto su na tom horsie, makke srobi, nekvalitny chrom, zle ukazujuci tachometer, pripadne my semtam od vibracii nejaky ten srob uleti :D |
TA650, 7 rokov, 50 tisic km, pomer cesta/teren - 20/80, hard-off, ziadna zavada |
Inak dávnejšie bol spravený test niektorých motoriek.. www.fazer.kvalitne.cz/menu/testy/testy%20motoru... |
GSX 1400 2007 pri 35 000km zhrdzavene lozisko v krku riadenia uplne inac len bezny servis. |
2004 Honda CBF600S - od novoty 19.000km: poslúcha ako sa patrí, okrem spotrebáku nebolo nič menené, iba prkotiny na vylepšnie (plexi, vyhrievané rúčky, zásuvka 12V, blatníky,...) |
Honda CB750F 1993, aktualne som prekrocil 60000 km, |
Teraz ako čítam to ložisko - spomenul som si aj ja - takže na tej GSR-ke, čo som písal v úplne prvom príspevku, sa bude musieť meniť ložisko v krku riadenia... |
Yamaha R6, r.v.2005, cca 20000km, absolutne bez poruchy,jedine investicie boli do servisu/naplni, pneu a na jar 2011 bateria.Dojem od prveho dna az po dnesny den.... . Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (07.11.2012 21:16) |
RSV1000R 2005 nabehaných iba 17200km no nič sa nepokazilo až na zadnú brzdu ,ktorá nebrzdí od novoty,stále sa zavzdušňuje. |
marek750, myslim.Este som nespomenul vymenu startera v zaruke z dovodu olupovania farby(moto mala asi rok a pol,prakticky nejazdena v zime a navyse osetrena s ACF50.Netvrdim ze GS8 je zla moto(je to taky polotovar),len za tie peniaze by clovek cakal viac.Nech sa pani z bavorska nehnevaju ale pytat za moto v zaklade 10000eur a nemat na tom plne nastavitelne tlmice.... .Ja viem ze je tu vela takych co by dokazali druheho zabit ak sa im odvazi povedat nieco na "modrobielu vrtulku",ale uz by som viac BMW nekupil. |
hmm....inac celkom sranda tu citat tie km...a vsetky motorky v inzeratoch maju zasadne pod 20t nabehane |
No dobre, dám aj ja na moju GSX 1400. Kupovaná so serviskou pri 26tis. km. Momentálne má 36tis.km. |
heh, ked tu spominate tie loziska v krku riadenia, tak som si spomenul, ze uz aj moj trandik si ich pyta |
ja mám stále pôvodné ložiská len som ich asi 2 krát utiahol. Niekedy stačí silnejšie utiahnuť predtým než ich človek vymení a vyhodí zbytočne peniaze No teraz ich asi preventívne už budem meniť veď pri 80,000 by sa patrilo |
XVS 650A Drag Star Classic, 1998, najazdených 97 400km |
suzuki c 1800 r, nova 06/2010, 24tis. km |
Suzuki Introš 800C. Nová v dec. 2009. Teraz 21000 km ....a nič. Iba benzín, olej a sviečky podľa serv. manuálu. Sorry zabudol som. Dva škrabance na nádrži, jeden na blatníku prednom, inak ako z predajne . Len sa krajšie leskne. |
XRV 750 1991,ale mam ju kratko- 105 000km, kupoval som ju zo zlym tach.lankom a dovoz, takze ktove kolko realne. Motor ide stale ako novy . menene su len spotrebne diely, medzi ktore patri aj regler u tejto moto |
Honda xl 400 R rv 85 - Mám ju 9 rokov - pri kúpe cca 12000 km - ? - teraz 58 000.Jazdená od tur.až po amatárske preteky.Pri 50 000 repas motora.Okrem spotrbáku bez závad.Motorka v zime jazdená zo sajdov. |
Honda CBR 919 RR 1999 ked som ju kupil mala 56453km celu som ju cez zimu rozobral do srobika a postavil nanovo podla svojich predstav,za tych 5500km co mame doteraz spolu ma nechala iba raz 1,5km od garaze po tom co som ju umyval a voda sa dostala do sania...musel som vsetko rozobrat a vyfukat inak maximalna spokojnost Upravené 1 krát. Naposledy upravil yamaha901 (14.11.2012 18:07) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 9947 | Včera: 157727