Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Prosímo radu. Som vlastníkom YAMAHA 660 XTZ TENERE r.v. 1993. Po sobotňajšom výjazde mi začal vyskakovať 2 a 5 rýchlostný stupeň. Neabsolvoval som žiadny pád len po prejazde z terénu na asfaltku rýchlosti vyskakujú. Ak s tým máte nejaké skúsenosti Prosím o radu. DÍK. |
www.motoservispetra.sk/?galeria&nazov=opravy%20prevodov... |
karol-okrem toho zafrezovania hran sa robi este daka uprava,ci len to opracovanie a dost? |
Len to zafrézovanie ,a začistenie koreňa = zaoblenie kúta , to na fotkách nie je. |
karol1 - a čo sa robí s protikusom na kroskách, ktorý je taktiež opotrebovaný, vyklepaný. Alebo ten sa kupuje nový? Ak áno, podkosenie ozubov len na jednom kolečku je dostačujúce? |
práve to sa chcem spýtať, či vieš opraviť aj susedné kolieska, ktoré majú vnútorné ozuby, napr, na tej |
osobne a aj podla skusenosti inych som odporca takychto oprav. preco? pre povrchovu upravu kalenie,cementovanie sameho koliecka. |
Barllac má pravdu, je to síce možné riešenie, ale len na krátku dobu. Týmto zásahom tam vznikajú velké vôle na zuboch, ktoré sa pri pridávaní a uberaní plynu prejavia rýchlym opotrebením a znova ste tam kde ste boli predtým, alebo aj horšie. odpadávajúce kúsky kovu prevodovke veľmi nepomáhajú. |
par desiatok mm.... hmm??? sup ho centimetrik zo zuba.. a kurva, kde je zubok? |
nové , je nové . bez debaty. čo sa tohto týka s barlacom súhlasím , ale nech zoberiem z koliečka koľkokoľvek , tak cementovanie na hrane , ktorá je najviac namáhaná , vždy zostane. |
karol1, tak to by som rád vedel z čoho si usúdil že som ešte nevidel prevodovku. |
Dobre a včas opravené koliesko vydrží niekedy viac, ako nové, v tom karola1 morálne podporujem. |
mikimiki - "Týmto zásahom tam vznikajú velké vôle na zuboch, ktoré sa pri pridávaní a uberaní plynu prejavia rýchlym opotrebením" - ešte som nevidel prevodovku , kde by bočné zuby do seba zapadali bez podstatnej vôle. Úplne bežne sa zaradené kolečká voči sebe pretáčajú aj o 50stupňov. nejaká zobratá desatina tomu už naozaj neublíži. |
Netvrdím že sa to zoderie na druhý deň, ja by som to riešil len výmenou. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 25875 | Včera: 178803