Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Wing2 ja si berem tvoje rady k srdcu a zatial stebou súhlasím. |
pre zvysnych 50 E si komplikuj zivot kup to co tam ma byt |
Kubo 174 : Upravené 1 krát. Naposledy upravil Wing2 (14.08.2012 17:20) |
U manuálnych napínakov sa reťaz stále sama uvoľňuje a musíš ju manuálne dopnúť. Najprv si zisti či máš aj ty na GSXR napinák aj olejom napínaný. Taký mali staré CBRky a pokiaľ viem tak kamarátovi rozvodova reťaz vydržala 40 000km , a to nie je málo. |
Nos to neriešim... ide o to že som sa pýtal vo viacerych servisoch a tí ludia sa ešte nestretli s manualnym napínakom. Resp. nikto si to nedal robiť. No a druhá vec je že by mi nevadilo ani keby to doťahujem každých 5000km to nie je až také hrozné. A čo som sa dočítal aj na zahraničných stránkach tak tam písali že problém konkretne tých to napínakov bol v tom že pri vysokých otáčkach čo znamená vyšší tlak oleja majú tendenciu reťaz napínať viac čiže ked ju dopnú viac rýchlejšie sa opotrebuje a u manuálnych je napätie na reťaz stále rovnaké asi tak no. |
manualny sponovak rozvodovej retaze nedotiahnut ani raz za 50 tis. km |
Ďakujem pekne veľmi ste mi poradili. Moc mi to pomohlo, lebo už som sa začínal zmierovať s tým že si objednám automatický a to by ma vyšlo cca 120 eur a keďže som študent a počítam každé euro ušetrené peniaze sa zídu. |
Jo anebo to zkus tady ještě ve Švajcu : |
Ten manuálny napínák si ani nemusíš objednávať . |
U Buzny to bylo co se pamatuju tak 6Nm lehce dotaženo a zajistěné kontramatkou. Není dúležité aby řetěz byl meganapnutý / tepelná roztaźnost bloku a motoru / jen aby neměl vúli a nechrastil nic víc. U 6 tikila to bude stejný, jen lehce dotáhnout aby ŕetěz pevně seděl ve vodítkách. Ten řetez se neuvolňuje a nic nechrastí. U 4válce 6tikila ho napínat nebudeš nikdy možná za 50tkm na volnoběh uslyšíš lehounké šustění, pak přitáhneš napínák o púlotáčku, já nedotahoval nikdy. |
A objednávaš často s tej stránky? je spolahlivá? lebo ja som to chcel riešiť cez ebay no ape je dobrá značka manualnych napínakov takže to objednám stej stránky čo si mi dal... |
Wing2 a nie je to problém nastaviť tak ako tu písali chalani resp. ako sa to nastavuje? Len podla sluchu a zvuku motora? Alebo na nejaký moment? |
Manuální napínák na Súzu je to nejlepší, co vúbec múžeš udělat. |
Kamarát mal,pred sto rokmi Kawasaki VN750 a tá mala manuálne napínaky . |
Čo myslíš pod pojmom pravidelne kontrolovať? Raz za 500 km alebo 1000 km alebo 5000km? |
ak ho nebudes pravidelne kontrolovat tak pokazis viacej ako si mozno myslis |
Čawte všetci, mám takú dilemu odišiel mi na mojej SRADke napinak resp. šponovák rozvodov chcel ale neviem či tam dať originál alebo manuálny resp. je tu niekto kto má skúsenosti z manuálnym napinakom rozvodov na hociakej motorke? Ide o to že nový by ma vyšiel niečo okolo 120€ a manuálny cca 55€ záleží od výrobcu. Poradte mi prosím viem že je to "len" 65€ ale pre mna to len nie je preto sa pýtam môžem manuálnym napinakom niečo pokaziť? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 338256 | Včera: 131590