Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Čawte všetci, mám takú dilemu odišiel mi na mojej SRADke napinak resp. šponovák rozvodov chcel ale neviem či tam dať originál alebo manuálny resp. je tu niekto kto má skúsenosti z manuálnym napinakom rozvodov na hociakej motorke? Ide o to že nový by ma vyšiel niečo okolo 120€ a manuálny cca 55€ záleží od výrobcu. Poradte mi prosím viem že je to "len" 65€ ale pre mna to len nie je preto sa pýtam môžem manuálnym napinakom niečo pokaziť? |
ak ho nebudes pravidelne kontrolovat tak pokazis viacej ako si mozno myslis |
Čo myslíš pod pojmom pravidelne kontrolovať? Raz za 500 km alebo 1000 km alebo 5000km? |
Kamarát mal,pred sto rokmi Kawasaki VN750 a tá mala manuálne napínaky . |
Manuální napínák na Súzu je to nejlepší, co vúbec múžeš udělat. |
Wing2 a nie je to problém nastaviť tak ako tu písali chalani resp. ako sa to nastavuje? Len podla sluchu a zvuku motora? Alebo na nejaký moment? |
A objednávaš často s tej stránky? je spolahlivá? lebo ja som to chcel riešiť cez ebay no ape je dobrá značka manualnych napínakov takže to objednám stej stránky čo si mi dal... |
U Buzny to bylo co se pamatuju tak 6Nm lehce dotaženo a zajistěné kontramatkou. Není dúležité aby řetěz byl meganapnutý / tepelná roztaźnost bloku a motoru / jen aby neměl vúli a nechrastil nic víc. U 6 tikila to bude stejný, jen lehce dotáhnout aby ŕetěz pevně seděl ve vodítkách. Ten řetez se neuvolňuje a nic nechrastí. U 4válce 6tikila ho napínat nebudeš nikdy možná za 50tkm na volnoběh uslyšíš lehounké šustění, pak přitáhneš napínák o púlotáčku, já nedotahoval nikdy. |
Ten manuálny napínák si ani nemusíš objednávať . |
Jo anebo to zkus tady ještě ve Švajcu : |
Ďakujem pekne veľmi ste mi poradili. Moc mi to pomohlo, lebo už som sa začínal zmierovať s tým že si objednám automatický a to by ma vyšlo cca 120 eur a keďže som študent a počítam každé euro ušetrené peniaze sa zídu. |
manualny sponovak rozvodovej retaze nedotiahnut ani raz za 50 tis. km |
Nos to neriešim... ide o to že som sa pýtal vo viacerych servisoch a tí ludia sa ešte nestretli s manualnym napínakom. Resp. nikto si to nedal robiť. No a druhá vec je že by mi nevadilo ani keby to doťahujem každých 5000km to nie je až také hrozné. A čo som sa dočítal aj na zahraničných stránkach tak tam písali že problém konkretne tých to napínakov bol v tom že pri vysokých otáčkach čo znamená vyšší tlak oleja majú tendenciu reťaz napínať viac čiže ked ju dopnú viac rýchlejšie sa opotrebuje a u manuálnych je napätie na reťaz stále rovnaké asi tak no. |
U manuálnych napínakov sa reťaz stále sama uvoľňuje a musíš ju manuálne dopnúť. Najprv si zisti či máš aj ty na GSXR napinák aj olejom napínaný. Taký mali staré CBRky a pokiaľ viem tak kamarátovi rozvodova reťaz vydržala 40 000km , a to nie je málo. |
Kubo 174 : Upravené 1 krát. Naposledy upravil Wing2 (14.08.2012 17:20) |
pre zvysnych 50 E si komplikuj zivot kup to co tam ma byt |
Wing2 ja si berem tvoje rady k srdcu a zatial stebou súhlasím. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 34581 | Včera: 158582