Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
|
pozri poradne tu priveru lebo robil som 2 TS-ky a na obydvoch bola privera polamana ... |
Razor... Zhodil som kryt na valci z ľavej strany a motor mi ju otáča iba po naštartovaní, tak sa čistí no v zábere som skúšal sa nehýbala ani keď som ju vytočil po 8 na plnom plyne, musí sa otáčať aj na nutrále keď jej riadne pridám? Kde môže byť chyba? Nieje to tak škrtené? |
tam sa moze otacat kolko chce zhod vyfuk dolu aj ten krit nad vy fukom ci je vsetko OK ??? leb tam to bolo casto polamane . ked je to v poriadku tak bude chyba inde |
A znova, tá prívera sa nemá len čistiť keď naštartujem ale aj otvárať keď vytočím motor. Potrebujem vedieť kde je asi chyba keď tá prívera nič nerobí za jazdy! |
Ako som už spomínal tak som zhodil kryt na boku valca, po naštartovaní servo motor za pomoci dvoch laniek pootočí to kolečko na ktorom je upevnený celý mechanizmus ovládania prívery najpr do ľava a hneď potom sa vráti späť do prava do polohy kedy je prívera zatvorená. Na to že počas jazdy ju neotváralo som prišiel tak že som ju pozorne sledoval keď som bol vedľa motorky a pridával som jej koľko to len šlo, napadlo ma ešte že možno musí byť motorka v zábere tak som kryt nechal zhodený a šiel sa odviesť z pohľadom namiereným na mechanizmus prívery no tá ako som aj predpokladal stála na mieste bez hnutia! Dúfam že som to vysvetlil už dostatočne jasne aby si mi znova neodpísal že mám zhodiť iný kryt a pozerať sa tam, otázka znela čo mi môže robiť zle, keď v zábere sa neotvára no po naštartovaní sa pekne očistí... Funguje no nie tak ako má, kde je chyba? Baterku mám a vybitá nieje, jedine že by nestačilo 13V Vie niekto o čom píšem a vedel by mi poradiť? Veľká vďaka. |
No to veru nie, na koľko ten nemám a ani na nete som ho nenašiel ku tejto motorke |
a ako si ho hladal? |
Ďakujem za snahu no je to na TS rok 1978 nie na TSR rok 1995 |
pri motorčeku prívery je veľké umelé ozubené koliesko, to sa zvikne zlomiť, pretože je umelé a poháňa ho oceľové od motorčeka. Stači keď otčís kontakty opačne a koliesko bude zaberať zubami na opačnej strane. Upravené 1 krát. Naposledy upravil 125r (10.07.2012 23:10) |
A je možné že by to bolo zle keď sa mi to po naštartovaní pretočí? Podľa mňa bude chyba inde... Inak si to vysvetliť neviem |
Wandrak: kazdy ty tu nieco poradil a nic si neviskusal zober 5l benzinu polej podpal mozno sa to vyriesi samo |
razor666 , |
razor: zatial mu tu kazdy hovno poradil, konkretne ty, ani necitas, co chalan pise, ale furt tocis svoje!!! |
No konečne si to prečítal niekto čo vedel o čom som písal, prívera sa mi po naštartovaní prečistí no potom už je stále zatvorená. Tak skúsim pozrieť tie káble z cdi ak by bol jeden odpojený tak by sa môj problém zrejme vyriešil, ďakujem prvý príspevok ktorý mi konečne pomohol aspoň z časti, keby si mohol poslať kontakt na teba ozvem sa a pokecáme nech v tok mám jasnejšie, díky |
Nové poznatky. Aj keď sa mi do toho nechcelo no našiel som si čas. Rozobral som motorček prívery a zistil som že to veľké ozubené kolečko je úplne v poriadku tak isto ako aj to druhé kovové a kontakty vo vnútri boli na pohľad tiež dobre. Čo sa týka kabeláže šlo tam 5 káblov, keďže to je všade zabandážované tak som ich neprezrel až ku cdi no videl som ich vchádzať do nej, elektrika mi ešte nerobila problém v tejto moto no čo má znamenať toto neviem keď to nejde tak ako má. |
ked ti tam ide 5 kablov, tak zdrejme mas riadenie privery v riadiacej jednotke, nie pri motorceku. |
Ahoj, môj problém stále nevyriešený. |
Bol som osobne za tebou a zopar dovodou som ti ukazal na motorke a vysvetlil preco motorka ti nejde uplne na 100% . Volal si tam kde som Ti daval cislo aby si sa spytal na tu priveru? Necudoval by som sa ze privera je v poriadku a chybu mas v guferach na kluke .To gufero na kluke od zapalovania mas uplne KO ked ze cele zapalovanie mas mastne co ti tlaci nasatu zmes cez gufero von a take podobne bude aj gufero od prevodovky .Taktiez mas KO aj gufero co ti tesni rotacne supatko nasavania -cele uslzene a mastne co ti vsade vali nasata zmas a to su hodne dolezite veci co maju za nasledok zly vykon ,dusenie ... |
jediné k veci a s prehľadom dal janoval |
Takže posladná šanca rozchodiť ju je zohnať druhú CDI? No to bude asi trochu problém na koľko všade kde sa pozriem vidím iba DT 125 R a veľmi pochybujem o tom že by to sedelo. Neviete mi niekto poradiť kde by som ju zohnal na vyskúšanie aby som mal istotu že je chyba práve tam? |
zdravim vas chlapy aj ja by som potreboval servisny manual: Mam taku istu Suzuki TS 125r ročnik 1990 a neviem zohnat ten manual...z mojou nieje nič nekazi sa ale potreboval by som to |
Ahojte ľudia, znova otváram tému. |
Chlapi, nájde sa tu či nie nejaký borec čo by mi konečne poradil? Odcenil by som keby mi sem napíše niekto čo má skúsenosti s TS R-kom. Už som skúsil prehodiť nielen CDI ale aj servomotorček, žiaľ žiadny kladný výsledok. Schému zapojenia elektriky (diagram káblovačky) som nikde žiadny nenašiel. Zaujímalo by ma ak sa tu nájde niekto čo má Suzuki TS125R ako mu to funguje. Nezdá sa mi jedna vec, z CDI do motorčeka ide 5 káblov, 2pin a 3pin zásuvka... Skúšal som ich merať, no hodnoty boli veľmi divné... Do káblov v 3pin zásuvke šlo rovnaké napätie ( no neprerážajú mi nikde ), na voľnobeh asi 0.8V a pri vysokých otáčkach asi 1.5V, do káblov so zásuvkou 2pin nešlo žiadne ani na voľnobeh a ani pri 10.000 otáčkach. Netuším ako to má fungovať (ako to je ovládané, odkiaľ to berie informácie a podľa čoho to má riadiť motorček), no zdá sa mi divné že do toho motorčeka nieje (aspoň u mňa) privedené stále napätie, podľa mňa by tam mal ísť stále prúd a zatvárať/otvárať by ju podľa mňa mala iba kostra ktorá prepája okruh, vážne by ma veľmi potešila RADA. Prosím vás, ak to máte doma urobte pre mňa maličkosť, zmerajte tie káble medzi CDI a motorčekom prívery kedy ide do nich aký prúd. |
Len pre porovnanie... takto by to malo fungovať, síce ide o TS 200 R ale systém je rovnaký |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 38959 | Včera: 226293