Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdar motorkári prosím vás o radu lebo neviem ktorým smerom sa pobrať pri čistení karburtora sa mi podarila zlomiť ihla , zohnal som druhú ,cez sim-bu ale ta je o 0,1 tenšia a problem je v tom že na motorke som sa vozil na druhý den som ju vytiahol z garáže a za toho šlaka nie natočit , tak som vytiahol sviečku ktorá bola čierná a mokrá čo asi nemá biť, tak som ju očistil a vyfukal fénom , našroboval a motorka chytila na prvú minútku ide , pridám jej pridusí ju a pomalinky chcípne a na konci si odfúkne do výfuku ako keby mala streliť vymontujem sviečku a to isté stále dokola ...... kde je chyba ? dym je ako svina benzím som riedil 1/40 na oleji je tak napísané dúfam že som to dobre zriedil dal som 1dcl na 4l benzínu ......... robí to ta ihla alebo predzápal alebo indučka ,?? alebo čo ?...... karburátor som vyčistil všetko je nové tak neviem.... Poradte... a ešte niečo , nespálený benzín my kvapká cez maticu na kolene výfuku... |
daj tam original ihliu anie tenšiu, nechápem čo na tom nechápeš, jednoducho ti ju prechlastáva kvoli tej tenšej ihle |
to čo tam bola som nechtiac zlomil pri čistení , nemožem zohnat originál... |
a nemohol som aj malinko ohnúť ten pliešok na plaváku keď som čistil karburátor?? žeby o 0,1 mm ihla robila taku galibu ? .. strielanie, dýmenie ,raz ide raz nejde... pri radení rýchlostí 1-2 ako tak 3-4 už super... a ak je to v ihle nevyriešíl by to môj problém kúpenie k tej ihle trisku ?ktorú ponúkaju s tou ihlou.. |
Karburátory u MZ nepoznám,ale o 0,1 tenšou ihlou to asi nebude, |
alebo ako vraví papiboy, ak ti to blblo už pred zlomením ihly... teraz neviem či si ten karbec čistil kvôli tomuto problému ? Lebo ak to robilo už so starou ihlou tak novou nebude, jednoducho sa ti to "uchcáva" zaseknutý plavák, ja som to najprv tak pochopil že predtým ti toto nerobilo ale až po výmene ihly . |
takže mokrá a čierna sviečka je preto lebo je to stále prechlastane ?tak zapalovanie indučku riešiť nemusím.. a ešte aj pred tou výmenou ihli po kúpe moto pri rozbiehaní mi ju trhalo pridúšalo a už pri vyžších rýchlostiach sa už pekne zobrala a išla v poho...... tak som išiel vyčistit karburátor a pri vyberaní šúpatka ktoré som vyberal s citom sa mi ihla rozpadla asi tam držala silou vôle... a cez zimu som celú moto repasoval , nový filter , nový olej , nový komplet výfuk zo zapalovaním som nič nerobil a karburátor som čistil len kompresorom ... tak preto ma napadlo či som náhodou nevihol pliešok na plaváku... nebolo by dobré kúpiť celú sadu trisiek ? a neviete náhodou niekdo ako má byť presne nastavený plavák ?? |
Máš na 100% bohatú zmes. Benzín vsatý z karburátora ti motor nespotrebuje, preto ti tečie aj koleno a zahadzuje sviečku. Na karburátore máš zboku lanko na sytič skontroluj či ti riadne uzatvára, čiže uzavretý sytič ma vôľu na lanku cca 2-3mm pri pootočení, potom nastav bohatosť zmesi, ak sa v tom ešte nik nevrtal, budeš mať pravdepodobne šrob bohatosti zmesi zablendovaný. Ale najskôr by som hadam zohnal origo ihlu, aj 1mm dokáže robiť problemy.... Aby si si zbytočne nerozladil celý motor. A vymen si sviečku, NGK. |
neviem ako má MZ riešenú plavákovú komoru ale na CZ 513 som ju mal pekne vyberatelnú a zvnútra bola riska pokial má byť hladina, ale tebe to najskôr nezatvára vôbec by som povedal, bud ten pliešok a ak nie možno skús pozrieť na to viečko plavakovej komory zvnútra či tam neni nejaká usadenina ktorá nepustí plavák hore aby uzvrel tok, tento problém som mal tiež raz po zime a ani za boha som nevedel prísť na to prečo to furt tečie, bolo to akoby zoxidovaný ten vrchnák a ten plavák tam zadrhával ked som poklepkal šroubovákom na karbec tak to zavrelo . |
DUDO ale jemu karb. netečie.... čiže má plaváky OK, nechaj tak - nebabri.... Opačne ak by mal plaváky nastavené nízko, motor by trpel nedostatkom paliva, čo jeho prípad NIEJE. |
Ten sítič mám v poriadku to ma napadlo tieš , šrob na bohatošť zmesi mám ešte zablendovaný tk ho mám riešiť alebo nie? tu ihle skúsim zohnat , neviem síce kde ale ... budem musieť asi kúpiť z bazaru celý karburátor kôli ihle .. zo simbi som obejdnával túto novú ihluale má tam v ponuke aj trisky čo by mala aj pasovat k tej ihle , takže keď dám tu trisku k tej ihle tak by to malo šlapať nie ??... lebo ten originál nehrozí , zabudni skušal som aj cez CZE .... poslali mi ihlo čo ma stala s poštovním 10€ a je mi na 2 veci... možem si ju zapichnúť do klobuka ked pôjdem na ryby.... |
ahoj mal som ten isty problem na MZ 251 ETZ ... tiež som zlomil ihlu , tiež som objednal zo simby , ihla je ok ihlou to určite nebude ,problem bol vo vysokej hladine benzínu v karburátore , musíš sa s tým pohrať , pretože tten pliešok tlačí na ten kolík ventilu a v ňom je ešte jeden kolík a medzi nimi je ešte aj pružinka a preto to môže zavádzať pri nastavovaní , |
Plaváky a trysky! |
Kedže máš tenšiu ihlu ako origo na tu trysku, ti v polohe otočenia plynom dodáva neumerne viac paliva v porovnaní s otvorením šupátka pre prívod vzduchu a motor sa prechlastá. Na karburátore by si mal mať výrobné číslo, tak podla neho isto niečo vygoogleuješ. Myslím, že dalej zablendovaný šrob nerieš. Najprv zozen ihlu aby si si to zbytočne nerozjeladil. |
Myslím, že moc preceňujete tie desatinky u ihly. Ak je rozdiel len 0,1 mm, je to nepodstatné, po pár tisíc kilometroch je o toľko tenšia aj originálna na úseku zodpovedajúcom dominantne používaných otáčok - ihla totiž často zarezonuje, zoderie sa, a staré sú merateľne tenšie. A predsa sa točí, až také drastické (skokové) zmeny to desatinové opotrebenie neprináša. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (24.04.2012 23:10) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 13910 | Včera: 236208